Riot Games tarafından geliştirilip yayınlanan, çok oyunculu taktiksel birinci şahıs nişancı oyunu olan Valorant oyununda, 22 Haziran 2021 Salı günü Valorant 3.0 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, Valorant 3.0 Güncellemesi ile oyunda çok fazla değişiklik yapıldığı, genel anlamda değişikliklerin çoğunun oyunun iki kritik bileşenini iyileştirmeye odaklı olduğu, bunların ise isabetli silah çatışmalarının önemini arttırmak ve taktiksel serbestliği genişletmek olduğu belirtildi. Böylelikle bedel-performans oranını iyileştirerek, oyuncuların daha dinamik oynamasına ve farklı ekipmanlarla stratejiler kullanmasına ortam sağlanacağı belirtildi. Aynı zamanda oyunu geliştirmek adına bazı hataların da giderildiği açıklandı. Yapılan bu değişiklikleri, resmi siteden yapılan duyuruyu ve Valorant 3.0 Güncelleme Notları ve Detayları'na aşağıdaki yazımızın devamında inceleyebilirsiniz.
Ayrıca Valorant oyununda, ihtiyacınız doğrultusunda Yedioyun.com sitemizden hızlı, güvenli ve %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla, 7/24 kesintisiz Valorant VP satın alabilirsiniz. Sitemizden yapacağınız her valorant vp alışverişinizde kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilediğiniz zaman alışveriş anında kullanabilir yada hesabınızda biriktirip bonuslarınızla ücretsiz valorant vp alabilirsiniz.
Hemen %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla valorant epin satın almak için tıklayınız >> Valorant VP Satın Al
Daha dinamik bir serbest oyun alanı oluşturmak için yetenek bedellerinin yanı sıra tüm ajanlar için bekleme süreleri ve ulti bedelleri de değiştirilmiştir. Genel itibarıyla, bazı ajanların pek fazla bedel ödemeden yetenekleriyle çok büyük etkiler bırakabildiği fark edilmiştir. Buradaki hedef ise, tur boyunca yeteneklerin daha sağlıklı bir tempoda kullanılmasını sağlamak ve satın alım kararlarının üstünde daha fazla düşünmeye teşvik etmektir.
TÜM AJANLAR
- İmza yeteneklerde artık her turda minimum bir yetenek yükünüz olacaktır. Eskiden her turda gelen yükler birikmekteydi.
- Mesela bir turda iki tane imza yetenek yükünüz var ise ve turun sonunda yüklerden sadece bir tane kaldıysa, bir sonraki turda yük kazanamayacaksınız.
- Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacaktır.
- Tüm kör edici bombaların etkisinin geçme aşamasında, herkes görüşünü daha hızlı geri kazanabilecektir.
ASTRA
Astra yüksek beceri düzeylerinde inanılmaz popüler bir ajandır. Fakat ajanın bazı oynanış şekillerine turlar boyunca karşılık vermenin zor olduğu düşünülmektedir. Astra'nın tüm haritada baskı oluşturma konusunda yetkin olması istenilmekte ama şu anda Astra bu baskı olayını çok sıklıkla ve herhangi bir karşı stratejiyle veya bedel kısıtlamasıyla karşılaşmadan yapabilmektedir. Bu değişiklikler Astra'ya karşı oynamayı biraz daha rahatlatacak ve Astra'nın yıldızlarını kullandığında veya geri aldığında bekleme süresi aralığını daha uzun ve net hale getirecektir.
Nova Darbesi (Q)
Bekleme süresi arttırıldı: 12 >>> 25
Çekim Alanı (C)
Bekleme süresi arttırıldı: 12 >>> 25
Yıldızlar/Astral Yolcu (X)
Yıldızlar artık satın alma evresinde yerleştirildiğinde etkinleşmeden duracaktır.
Bariyerler kalktıktan 1,4 saniye sonra yıldızlar etkinleşecek ve kullanılabilir hale gelecektir.
Saldıranlar tarafındayken Astra Astral Yolcu halindeyse artık Spike'ın yerini görebilecektir.
Bu animasyon şeklinde olmadığı için Spike'ın durumuyla ilgili ek bilgi vermeyecektir.
Geri almanın bekleme süresi arttırıldı: 8 >>> 15
İmza yeteneğine verilen yük sayısı azaltıldı: 2 >>> 1
Yıldızların bedeli azaltıldı: 200 >>> 150
BREACH
KAY/O'nun gelmesiyle birlikte Öncülerde bazı ince düzenlemeler yapma gereksinimi olmuştur.
Breach'in üçüncü kör edici bomba yükünü kaldırarak ajanın etkisini diğer yeteneklerine yaymak istenilmiştir. Diğer yeteneklerinde yapılan değişiklikler Breach ve takım arkadaşları için çok daha tutarlı sonuçlar doğurmalıdır. Bunların yanı sıra bazı yetenekleri kullanmak daha kısa sürecek, Göz Kamaştıran daha yavaş patlayarak Breach'e silahını geri kuşanmak ve elindeki ekipmanları değerlendirmek için vakit kazandıracaktır.
Göz Kamaştıran (Q)
Toplam yük sayısı azaltıldı: 3 >>> 2
Bedeli arttırıldı: 200 >>> 250
Atış hızı azaltıldı: 2500 >>> 2000
Fay Hattı (E)
Tam yüklenme süresi azaltıldı: 1,5 >>> 1 saniye
Genişliği arttırıldı: 600 >>> 750
Yeteneğin hazırlanma süresi azaltıldı: 1,3 >>> 1
Sarsılmanın etki süresi arttırıldı: 3 >>> 3,5
Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaltıldı: 1 >>> 0,7
Bekleme süresi arttırıldı: 35 >>> 40
Artçı Sarsıntı (C)
Artık üç kere patlıyor ve her patlama sabit şekilde 60 hasar veriyor. Patlamaların arasında 0,6 saniye zaman bulunuyor.
Patlama çapı arttırıldı: 260 >>> 300
Yeteneği kullandıktan sonra bırakma süresi azaltıldı: 1,1 >>> 0,9 saniye
Bedeli arttırıldı: 100 >>> 200
Zelzele (X)
Tüm patlamaların genişliği 2300 oldu. Eskiden sadece son patlamanın genişliği 2300'dü.
BRIMSTONE
Yakıcı (Q)
Bedeli arttırıldı: 200 >>> 250
CYPHER
Nöron Hırsızı (X
Gereken ulti puanı azaltıldı: 7 >>> 6
JETT
Jett/Cypher arasındaki Bubi Tuzağı etkileşimi geri alınmıştır. Bu değişikliği ilk yapıldığında, Jett'in fazla zayıf olduğu ve Cypher'a karşı oynamanın zor hissettirdiğiyle ilgili güçlü bir fikir birliği vardı. Artık oyuncular Cypher'ın Bubi Tuzaklarına karşı oynamakta iyileşti ve Jett oyundaki yerini ciddi bir şekilde sağlamlaştırdı. Bu nedenle, Jett oyuncularının hiç düşünmeden tuzaklardan geçmek yerine, Cypher'ın özenle koyduğu tuzakların etrafından geçmeye yönelik plan yapması gerektiğini düşünülmektedir.
Hafifle (Q)
Bedeli arttırıldı: 100 >>> 150
Rüzgâr Gibi (E)
Artık Cypher'ın Bubi Tuzaklarını kırmıyor.
Duman Bulutu (C)
Bedeli arttırıldı: 100 >>> 200
Keskin Fırtına (X)
Gereken ulti puanı arttırıldı: 6 >>> 7
KILLJOY
Alarm botu (Q)
Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttırıldı: 7 >>> 20
Taret (E)
Yerden aldıktan sonraki bekleme süresi arttırıldı: 10 >>> 20
OMEN
Paranoya (Q)
Bedeli azaldı: 400 >>> 300
Karanlık Örtü (E)
Verilen imza yeteneği yükü azaltıldı: 2 >>> 1
Omen artık ikinci dumanını 100 kredi karşılığında satın almak zorunda.
Bekleme süresi arttırıldı: 35 >>> 40
Gizli Adım (C)
Bedeli arttırıldı: 100 >>> 150
PHOENIX
Falso (Q)
Bedeli arttırıldı: 200 >>> 250
RAZE
Model Güncellemesi
Model üzerinde ince düzenlemeler yapılmıştır.
Bombot (C)
Bedeli arttırıldı: 200 >>> 400
Nefes Kesen (X)
Gereken ulti puanı arttırıldı: 7 >>> 8
REYNA
Kem Göz (C)
Bedeli arttırıldı 200 >>> 250
SAGE
Yavaşlatan Küre (Q)
Bedeli arttırıldı 100 >>> 200
Bariyer Küresi (C)
Bedeli arttırıldı 300 >>> 400
Diriliş (X)
Gereken ulti puanı arttırıldı 7 >>> 8
SKYE
Skye, üçüncü kör edici bomba yükünü kaybetse de artık bekleme süresindeyken imza yeteneği için tekrar yük kazanabilecektir. Ayrıca Kılavuz Işık'ı kullanırken silahını kaldırması gerekmeyecektir. Kılavuz Işık yeteneğini uçurmaya ve yeteneğin serbest uçuş özelliğine yönelik bazı hayat kalitesi düzenlemeleri de yapılmıştır. Av Peşinde'nin görüş çapının, normalde iyi bir performans göstermesi gereken orta büyüklükte odaları temizlerken yetersiz kaldığını düşünülmüştür. Doğru şekilde isabet ettirmenin zorluğu düşünüldüğünde sarsılma biraz daha can yakmalıdır. Yapılan değişikliklerin Skye'ın tekli sıradaki başarısını arttırmaya yardımcı olacağını ve organize takım oyunlarında kendine rekabetçi bir yer edineceği düşünülmektedir.
Av Peşinde (Q)
Görüş çapı arttırıldı: 1750 >>> 2250
Maksimum sarsılma süresi arttırıldı: 3 >>> 4
Bedeli arttırıldı: 200 >>> 250
Kılavuz Işık (E)
Yük sayısı azaltıldı: 3 >>> 2
Artık yükler 40 saniyelik bekleme süresi dolunca yenilenecektir.
Skye'ın artık kör etmek için yeteneği tekrar kuşanması gerekmeyecektir.
Kılavuz Işık'ın kuşu artık serbest uçuştayken daha dar köşelerden geçebilecek ve yönlendirmeye karşı daha iyi tepki verecektir.
Kullanıldığında ses zayıflatma oranı azaltıldı: 3250 >>> 1250
Yük bedeli arttırıldı: 100 >>> 250
SOVA
Şok Oku (Q)
Bedeli arttırıldı 100 >>> 150
Keşif Oku (E)
Bekleme süresi arttırıldı: 35 >>> 40
Baykuş Dron (C)
Bedeli Arttırıldı 300 >>> 400
Avcı'nın Hiddeti (X)
Gereken ulti puanı arttırıldı: 7 >>> 8
VIPER
Asit Havuzu (C)
Etki süresi azaltıldı: 8 >>> 6.5
Viper'ın Asit Havuzu'nun dış hattı daha hızlı oluşarak etki süresi boyunca havuzun içinde duran düşmanlar için öldürücü olacağını garantileyecektir.
Bedeli arttırıldı 100 >>> 200
Özellikle rakipleri yavaşlatma ve Spike'ın imha edilmesini engelleme alanlarında Viper'ın popülerliğinin ve gücünün muazzam miktarda arttığı tespit edilmiştir. Bu düzenlemelerle Viper'ın önüne geçilemeyen gücünün biraz dizginlenmesi amaçlanmıştır.
YORU
Kör Nokta (Q)
Bedeli arttı 200 >>> 250
Çatkapı (E)
Bekleme süresi arttı 35 >>> 40
Oyun ilk çıktığı zamandan beri koşarak ateş etme konusunda dert yanıldı. Belli durumlarda, hareket ederken koşmanın güçlü olması gerektiğine inanılmakta fakat şu anki haliyle biraz fazla güçlü durmaktadır. Bu yama, bulmacanın daha önce dokunulmayan parçası olan "vurulma etkisi isabetliliğine" odaklanmaktadır.
Bir oyuncu hiç yavaşlamadan koşarken size ateş etmeye başladığında siz ateş edip o oyuncuya isabet ettirirseniz, karşıdaki oyuncuya vurulma etkisi uygulanmakta ve oyuncu yavaşlamaktadır. İşte bu olaya kendi içimizde "vurulma etkisi isabetliliği" ismini verdik. Bu durum, koşan oyuncunun durmaya çalışmadığında bile yavaşlayarak ister istemez daha isabetli atışlar yapmasını sağlamaktadır. Bu davranış, gördüğümüz koşarak ateş etme videolarının pek çoğunun kaynağını oluşturmaktadır. Bu yamada yaptığımız değişiklikler bu durumun etkisini özellikle de daha uzun mesafelerde dengelemelidir. Nihayetinde, hedef önceden düşünülmüş ve kesin hareketleri daha iyi ödüllendirmektir.
Vurulma etkisi azaltıldı, ölü alanlar daraltıldı ve genel itibarıyla hareketliyken daha az isabetli olunduğundan emin olundu. Amaç, sezgileri ve kas hafızasını mümkün olduğunca ön plana çıkarırken çatışmaları da daha çekişmeli hale getirmektir.
Yürüyerek ateş etmek (koşarak ateş etmekle karıştırmayın) VALORANT'ta makul ölçüde isabetliydi ve oyuncuların orta menzilden bile yarı isabetli atışlar yapmasına imkân tanıyordu. Yürüyerek ateş etme isabetliliğine yönelik düzenlemelerimizden sonra yürürken ateş etmek orta menzilde bariz şekilde daha az etkili olmalı ve ateş etmeden önce bilinçli bir şekilde duran oyuncuları ödüllendirmelidir.
Ayrıca, beylik silahların ve hafif makinelilerin koşarkenki isabetlilikleri de azaltılmıştır. Bunu yaparken amaç, yakın menzilde bir nebze isabetli ateş edeceklerini garantileyerek silahların hareket halinde kullanılabilme özelliğini korurken, bir yandan da bu silahlarla girilen çatışmaları kızıştırmaktır.
TÜM SİLAHLAR
Mermilerin sebep olduğu vurulma etkisi değişti: %75 yavaşlık >>> %72,5 yavaşlık
"Vurulma etkisi", mermi isabet ettiğinde hissettiğiniz yavaşlama etkisidir.
Silahların ölü alanları değişti: %30 >>> %27,5
"Ölü alan", VALORANT'ta oyuncunun isabetliliğini kaybettiği hareket hızını ifade etmektedir.
TÜM TÜFEKLER
Yürüme isabetsizliği değişti: 1,3 >>> 2,0
Koşma için bu değer hâlâ 5.
TÜM AĞIR SİLAHLAR
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,5 >>> 2,4
Koşma için bu değer hâlâ 6.
TÜM HAFİF MAKİNELİLER
Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 2,5
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,3 >>> 1,0
CLASSIC
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,84
Koşma isabetsizliği değişti: 1,5 >>> 2,1
FRENZY
Bedeli azaldı: 500 >>> 450
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,8
Koşma isabetsizliği değişti: 1,0 >>> 2,0
GHOST
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,92
Koşma isabetsizliği değişti: 1,85 >>> 2,3
SHERIFF
Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 1,2
Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 3,0
JUDGE
Bedeli arttırıldı: 1600 >>> 1850
10 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 13 >>> saçma başına 10
15 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 10 >>> saçma başına 7
Judge'ın mahvedici, çok can alan ve yakın menzilde kullanılan bir seçenek olması istenilmektedir. Şimdiye kadar düşünülenden çok daha iyi performans gösterdiğine inanılmaktadır. Ayrıca uzun menzilde beklenenden çok daha iyi olduğu için gücü biraz azaltılmıştır.
BULLDOG
Yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumdaki (tam otomatik mod) atış hızı arttı: saniye başına 9,15 mermi >>> saniye başına 9,5 mermi
Bedeli azaltıldı: 2100 >>> 2050
Bulldog'un yakın/orta menzilde yakınlaştırarak nişan alınmadığı durumlarda biraz fazla güçlü olduğunu düşünülmektedir. Bu düzenlemeyle birlikte atış hızını arttırıp, satın alma bedelini azaltarak, satın alınabilecek çok daha ilgi çekici bir silah haline gelmesini amaçlanmıştır.
SHORTY
Bedeli azaldı: 200 >>> 150
STINGER
Bedeli azaldı: 1100 >>> 950
BUCKY
Bedeli azaldı 900 >>> 850
MARSHAL
Bedeli azaldı 1000 >>> 950
ARES
Bedeli azaldı 1600 >>> 1550
OPERATOR
Bedeli azaldı 5000 >>> 4700
3. Bölüm'de derecelide öncelikli odak noktası eşleştirme isabetliliği ve adalet olmuştur. Sistemi tekrar gözden geçirerek farklı beceri kademelerindeki oyuncular için bu kilit noktaları iyileştirecek bazı önemli düzenlemeler yapılmıştır. 3. Bölüm'de göreceğiniz şeylerle ilgili bazı bilgileri sizlerle paylaşacağız.
Öncelikli oyuncu deneyimi hedefleri şunlardır:
- Tüm beceri düzeylerinde karşılaşma kazanmanın en önemli şey olması istenmektedir.
- Bireysel performans değerlendirmesinin geliştirilmesi istenilmektedir. Çünkü bunun daha adil ve dengeli karşılaşmalar bulmamıza yardımcı olacağı düşünülmektedir.
- Beceri kademelerinin mevcut beceri düzeyini doğru şekilde yansıttığını görmeniz istenilmektedir.
- Farklı hesaplarda oynama motivasyonunuzun daha az ve doğru beceri kademesine ulaşma hızınızın daha yüksek olması istenilmektedir.
Yapılan değişikliklerden şunları bekleyebilirsiniz:
- Eski hesaplarda "çakılıp kalma" hissini yaşama olasılığı azalacaktır. Becerileriniz geliştiği takdirde, hesabınızın ne kadar eski olduğu fark etmeksizin beceri kademeniz bu gelişmeyi doğru şekilde yansıtacaktır.
- Eşleştirme sisteminin isabetliliği, tüm beceri kademelerinde iyileşecektir. Bu sayede, bir kademede bir aşağı bir yukarı mekik dokumak yerine beceri kademelerini daha akıcı bir şekilde tırmanabileceksiniz.
- Karşılaşmaları kazanmak hâlâ en önemli faktör olsa da, Ölümsüzlük ve üstü kademelerde eşleştirmeyi geliştirmek adına bireysel performans da hesaba katılacaktır. Bu da yüksek kademelerde daha iyi karşılaşmalar ortaya koyacak.
- Skorların birbirine yakın olduğu karşılaşmalarda kademe puanı kazanma/kaybetme oranı daha az olacaktır.
- Kademe puanı eğrilerimizi düzenlediğimiz için kademeleri tırmanmak (veya düşmek) çok daha tutarlı olacaktır.
- Kademe dağılımı düzenlenmiştir.
- Yerleştirmeler Elmas 1'e kadar çıkarılmıştır. Bu, üst düzey oyuncuların oyundaki kasma miktarını azaltacaktır.
Plan, bu değişiklikler hayata geçtikten sonra hepsini yakından takip etmektir. Gerektiğinde başka düzenlemelerin yapılmasına devam edileceğinden emin olabilirsiniz.
Valorant 3.0 ile devasa geliştirmeler sunma amaçlanmıştır. Bu düzenlemeler, geçtiğimiz birkaç ay içinde bu iş üzerinde birlikte dirsek çürüten ve muazzam çaba harcayan birçok VALORANT Ekibi'nin ürünüdür. Performans, ufak farklarla kazanılan bir savaş. Genellikle küçük ama kademeli olarak artan düzenlemeler yapılabilmiştir. Fakat bu sefer, bir sürü küçük düzenleme aynı anda oyuna eklenmiştir.
Orta ve yüksek özellikli donanımlara (işlemci yükü ağırlıklı sistemlere) sahip oyuncular, yapılan şu düzenlemeler sayesinde %6'ya varan bir performans iyileşmesiyle karşılaşabilecektir:
- Çoklu iş parçacığı sağlama (multithreading) düzenlemeleri sayesinde yüzeylerden geçme hesaplamaları geliştirilmiştir.
- Dağıtılmış görevler için farklı çekirdeklerin iş parçacığı kullanımı performansı iyileştirilmiştir.
- Kamera hesaplamaları iyileştirilmiştir.
- Tüm haritalardaki ortam sesleri iyileştirilmiştir.
- Tüm yetenek animasyonlarında genel iyileştirmeler yapılmıştır.
- Sosyal panelin üstüne imleçle gelindiğinde büyüyen bilgilendirme kartları eklenmiştir.
İmlecinizi arkadaş listenizdeki kişilerin üstünden geçirdiğinizde, eklediğiniz oyuncularla ilgili daha fazla bilgi edinebileceksiniz. Beceri kademesi, hesap seviyesi, Riot Hesap Adı, arkadaş notu, unvan, oyuncu kartı ve daha fazlasını bu alandan görebileceksiniz.
- Artık özel karşılaşmalarda Riot Hesap Adı'yla grubunuza oyuncu davet edebileceksiniz.
Ölüm Bildirimleri
- Skorlarınız ölüm bildirimleri ekranında farklı bir çerçeveyle görünerek daha ön planda olacaktır.
- Skor asistleri de ölüm bildirimlerinin sol tarafında görünecektir.
- Ölüm bildirimlerinde kendi yaptığınız asistleri de farklı bir çerçeveyle görebileceksiniz.
- İki takımdaki oyuncular ikinci hayatlarını kullanırken veya dirildikten sonra öldürüldüklerinde, ölüm bildirimlerinde ilgili ulti yetenekleri de görünecektir.
Örneğin: Sage'in oyuncu diriltme yeteneği veya Phoenix'in Yakardöner yeteneği sırasında şeklinde.
- Skorların yan yana aynı takım rengini göstermesi ihtimaline karşın ölüm bildirimlerine farklı renkler eklenmiştir.
Turnuva Modundaki Özel Oyunlar İçin "Turu Geri Sar" Özelliği
- Bu özellik oyunu önceki bir turun başına geri döndürerek turu o andan itibaren tekrar oynamanızı imkan sağlamaktadır.
- Özeliği açmak için özel oyun kurduğunuz sırada "Ayarlar" sekmesine gidip turnuva modu ayarını "Açık" yapmanız gerekmektedir.
- Moderatörler turu geri alma özelliğini kullanabilecektir.
- Özel oyun ayarlarında "Hileler" açıksa, tüm oyuncular turu geri sarma özelliğini kullanabilecektir.
- Dış nişangâh çizgilerini açma ve kapatma ayarı eklenmiştir.
- Yetenek aracılığıyla alınan asistler için asist zamanlamaları ve eşikleri düzenlenerek farklı ajan yetenekleri arasında tutarlılık sağlanmıştır.
- VALORANT'ın doğum gününü kutlamak için 1. Yıl Etkinlik Bileti getirilmiştir. Bu bilet, normal bir Savaş Bileti'ne benzese de tamamen ücretsiz ve harika içerikler barındırmaktadır.
- Valorant 3.0 Yaması'yla birlikte oyuna eklenecek ve 3.01 Yaması gelene kadar oyunda kalacaktır. O yüzden, parti bitmeden hediyelerinizi kapmayı unutmayın!
- Arkadaşınızla parti yapabilmeniz için grup takviyesi eklenmiştir. Hazır bir grupla oynadığınızda ekstra XP kazanacaksınız.
- İki kişilik hazır grupta +%8, üç kişilikte +%12, dört kişilikte +%16 ve beş kişilik tam bir hazır grupta +%20 ilave XP alacaksınız.
- Bu özellik Valorant 3.0 güncellemesi boyunca oyunda kalacaktır.
- Ayrıca hesap seviyesi kalıcı olarak oyuna eklenmiştir. Bu, tüm VALORANT modlarında oynamaya ayırdığınız zamanı takdir etmenin ve bunun için sizi ödüllendirmenin yeni bir yoludur.
- Hesabınızdaki oyuncu kartında, oynama miktarınıza göre sayısal bir seviye görünecektir.
- Buna ek olarak, Valorant 3.0 Yaması'ndan önce oynadığınız oyunlar için de geriye dönük olarak belli bir miktar seviye kazanacağınızı belirtmek isteriz.
Ajanlar
- Dirildiği sırada Sage'in Bariyer Küresi tarafından engellenen oyuncular artık harita öğelerinin içine geçmemek adına duvarı kıracaktır.
- Skye'ın İzsürenler'inin düşmana görünmediği halde mini haritada görünür olmasına sebep olan sorun çözülmüştür.
- Viper'ın İni oyunda olduğu halde Viper'ın ultisinin takım arayüzünde etkin görünmemesine sebep olan sorun çözülmüştür.
- Cypher'ın Gizli Kamera yeteneğinin Icebox Orta'da haritanın içine doğru yerleştirilmesine izin veren hata giderilmiştir.
- Aynı satın alma evresi sırasında, satın alma menüsü açılıp kapatıldığında Reyna'nın Azlet yeteneğini tekrar satın almasını engelleyen hata giderilmiştir.
- Sova'nın Avcı'nın Hiddeti yeteneğiyle oku atmaya hazırlanırken bu eylemi iptal etmenin, elinize bir silah, yetenek veya Spike alırken yeteneği bırakma animasyonunu oynatmamasına sebep olan hata giderilmiştir.
- Satın alma evresinde Cypher'ın Bubi Tuzağı/Siber Kafes yeteneği ya da Killjoy'un Nanosürü'sü alındığında ikinci yükün satın alınmasına engel olan hata giderilmiştir.
Rekabet Modu
- Yakın zamanda dereceli oyunların karşılaşma geçmişinde kademe puanı güncellemelerinin geç yüklenmesine sebep olan hata giderilmiştir.
- Ölümsüzlük'ten düşen oyunculara kariyer ekranında görünen görsel hata giderilmiştir.
- Arkadaşınızın kariyer sayfasının sonsuza dek yükleniyormuş gibi görünmesine sebep olan hata giderilmiştir.
Sosyal
- Arkadaşlarınızla etkileşim kurduğunuzda sosyal paneldeki arkadaş isimlerinin birbirine girmesine sebep olan hata giderilmiştir. Artık harf çorbası göremeyeceksiniz.
İçerik Destek
- Koleksiyonda kaplamalara bakarken oyunun kasmasına sebep olan sorun çözülmüştür.
Oynanış Teknolojisi
- Nişangâh noktasını açma kapatma özelliğinin çalışmamasına sebep olan hata giderilmiştir.
- Düşman zayıflatan bir etkinin altındayken alan etkili yeteneklerin uygun karakterleri ödüllendirmesine engel olan hata giderilmiştir.
- Spike simgesinin görsel animasyonuyla bipleme sesinin senkronize olmamasına sebep olan hata giderilmiştir.
- Takım arkadaşının imha etme ilerlemesini gösteren çubuğun bazen görünmemesine sebep olan hata giderilmiştir.
- Gözlemcilerin ölüm bildirimi ekranında takımlara özel renklerin görünmemesine sebep olan hata giderilmiştir.
- Bir önceki yamada düzeltilen "kıvrılan kollar" düzeltmesi geri alınmıştır. Sebebi ise, animasyonların ciddi anlamda birbirine girmesine sebep olmaktadır.
23 Haziran 2021, Çarşamba
Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.
Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.
Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.
Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.
Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.
Copyright © 2011-2023 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.
Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.