LOL 12.7 Yama Notları ve Detayları

Dünyanın en popüler MOBA türü strateji oyunu olan League of Legends(LOL) oyununda, 12 Nisan 2022 Salı günü LOL 12.7 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 12.7 Güncelleme Notları ile bu yamada, profesyonel düzeye yönelik düzenlemelerin yapıldığı, yaklaşan MSI Turnuvası için hazırlık yapıldığı ve bu yamanın ardından kısa bir süre sonra LOL 2022 Dereceli Sezonu 2.Mevsim'in başlayacağı belirtildi.

Aynı zamanda her yamada olduğu gibi League Of Legends 12.7 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonların gücünün ise azaltıldığı belirtildi.

Ayrıca League of Legends 12.7 Güncellemesi ile birlikte her yeni güncellemede olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Mistik Ahri, Mistik Hecarim, Mistik Ryze, Mistik Xayah ve Mistik Rakan olduğu belirtildi. Oyuncular bu kostümleri 14 Nisan 2022 tarihi itibariyle kullanabilecektir.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %17 indirimli lol rp fiyat avantajı, hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Bu büyük indirim fırsatını sakın kaçırmayın!

Hemen indirimli lol rp fiyat avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıkla! >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra her güncellemede olduğu gibi LOL 12.7 Güncellemesi ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.

League of Legends(LOL) 12.7 Yama Notları ve Detayları

Şampiyonlar

Gangplank

Pasifin yakma etkisinin taban hasarı ileri şampiyon seviyelerinde arttırıldı. W'nun mana bedeli azaltıldı.

Gangplank'in tüm beceri düzeylerinde zorlandığı ortada. Q'su ve topları yeteri kadar baruta sahip zaten, bu yüzden yetenek setinin daha sıcak ve portakallı bölümleri güçlendirilmiştir.


Pasif - Ateşle İmtihan

YAKMA ETKİSİNİN TABAN HASARI 1-18. seviyelerde 55-225 ⇒ 1-18. seviyelerde 55-310


W - İskorbüte Çare

MANA BEDELİ 80/90/100/110/120 ⇒ 60/70/80/90/100

Gwen

E'nin bekleme süresi iadesi arttırıldı. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Kısa süre önce getirdiğimiz zayıflatmalardan sonra Gwen pamuk ipliğine bağlı. Dolayısıyla bez bebeği, ona tüm beceri düzeylerinde yardımcı olacak bazı bekleme süresi güçlendirmeleriyle dikilip onarılmıştır. Bu değişikliklerin tüm sorunları ortadan kaldıracağı düşünülmüyor ama profesyonel düzeye hükmetme eğilimi göz önünde bulundurularak dikkatli davranılmaktadır.


E - Pens At

İLK NORMAL SALDIRIDAN SONRA BEKLEME SÜRESİ İADESİ %50 ⇒ %60


R - İlmek İlmek

BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 100/90/80 saniye

Jayce

Taban canı, can büyüme oranı ve zırhı düzenlendi.

Jayce de profesyonel düzeyde popüler bir şampiyon. Erken safhalardaki dayanıklılığını azaltarak koridor aşamasındaki gücünü dizginliyor ama aynı zamanda ileri safhalarda daha kuvvetli hale gelebilmesi için büyüme oranları arttırılmıştır.


Taban nitelikler

CAN BÜYÜME ORANI 90 ⇒ 95

CAN 1-18. seviyelerde 560-2090 ⇒ 1-18. seviyelerde 520-2135

TABAN ZIRH 27 ⇒ 22

ZIRH BÜYÜME ORANI 3,5 ⇒ 3,8 (18. seviyedeki zırh miktarı değişmedi)

Kalista

Taban manası, hareket hızı ve saldırı hızı büyüme oranı arttırıldı.

Bu sezon Kalista'yı profesyonel düzeyde göremedik ve hayaletimiz genel olarak tüm beceri düzeylerinde zayıf. Bazı taban nitelikleri arttırılmıştır. Bunlar ona özellikle de ortalama düzeyde yardımcı olacaktır. Keskin, hızlı ve korkutucu mızraklarına dikkat edin.


Taban nitelikler

TABAN MANA 250 ⇒ 300

HAREKET HIZI 325 ⇒ 330

SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %4 ⇒ %4,5

Karthus

Q'nun canavarlara yönelik hasarı arttırıldı.

Ölümşakıyan alt koridorda hâlâ güçlü olsa da ormanda bir türlü sesini duyuramıyor. Karthus'u diriltmek için orman temizleme hızı arttırılmıştır.


Q - Hortlak Mayın

CANAVARLARA YÖNELİK HASAR %85 ⇒ %95

Lee Sin

Taban saldırı gücü azaltıldı. Q'nun taban hasarı azaltıldı.

Lee Sin'in profesyonel düzeydeki etkisinin azaltılması için orman temizleme hızının düşürülmesi ve erken safhalarda oluşturduğu tehdidi bastırılması istenilmektedir. Bekleme süreleri yerine taban hasarını hedef alarak pasifinin ritmi korunacaktır.


Taban nitelikler

TABAN SG 68 ⇒ 66


Q - Ses Dalgası / Titreşim Darbesi

SES DALGASI HASARI 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%100 İlave SG)

TİTREŞİM DARBESİ'NİN ASGARİ HASARI 55/80/105/130/155 (+%100 İlave SG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%100 İlave SG)

TİTREŞİM DARBESİ'NİN AZAMİ HASARI 110/160/210/260/310 (+%200 İlave SG) ⇒ 100/150/200/250/300 (+%200 İlave SG)

Lillia

Pasifin şampiyonlardan sağladığı iyileşme arttırıldı. W'nun taban hasarı arttırıldı.

Lillia'nın YG dizilimleriyle sahip olduğu hayatta kalma potansiyeli ve erken safhalardaki orman temizleme hızı arttırılmıştır. Bu güçlendirmeler W'sunun hasarını arttıracaktır.


Pasif - Düş Dalı

ŞAMPİYONLARDAN SAĞLADIĞI İYİLEŞME 1-18. seviyelerde 12-140 (+%12 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 12-140 (+%20 YG)


W - Dikkat Et! İik!

HASAR 70/90/110/130/150 (+%35 YG) ⇒ 80/100/120/140/160 (+%35 YG)

Neeko

W pasifinin taban hasarı ve hareket hızı arttırıldı.

Neeko tekli sırada güçlü olmasına rağmen profesyonel düzeyde resmen görünmez. İsabet etkilerine yönelik dizilimi geçmiş metalarda epey popülerdi, bu yüzden Meraklı Bukalemun'u saklandığı delikten çıkarmak için geri getirilmiştir.


W - Kandırıkçı

PASİFİN İLAVE BÜYÜ HASARI 50/70/90/110/130 (+%60 YG) ⇒ 50/80/110/140/170 (+%60 YG)

PASİFİN İLAVE HAREKET HIZI %10/15/20/25/30 ⇒ %10/17,5/25/32,5/40

Pantheon

Taban can yenilenmesi azaltıldı. Dokunarak kullanılan Q'nun menzili ve genişliği arttırıldı. E'nin kendine yönelik yavaşlatması artık Pantheon geri giderken uygulanmıyor. R'nin inişi artık daha hızlı.

Pantheon, Spartalı ruhunu yeterince iyi yansıtamıyor. Dolayısıyla Rakkor savaşçılarının yıldızı olabilmesi için mızrağı keskinleştirilmiştir. Yetkin Pantheon oyuncuları artık daha hızlı ultiler, daha esnek kalkanlar ve daha etkili takas araçlarıyla güçlerini gözler önüne serebilecektir.


Taban nitelikler

TABAN CAN YENİLENMESİ 9 ⇒ 7,5


Q - Meteor Mızrağı

DOKUNARAK KULLANILAN Q'NUN UZUNLUĞU 550 birim ⇒ 600 birim

DOKUNARAK KULLANILAN Q'NUN GENİŞLİĞİ 150 birim ⇒ 120 birim


E - Siperli Saldırı

KALDIRILDIYIKILMAZ SAVUNMA Pantheon E - Siperli Saldırı yeteneği etkinken geri gidiyorsa artık yavaşlamıyor.


R - Gökkubbenin Çöküşü

GÜNCELLENDİ-MECBURİ İNİŞ Pantheon artık hedef konuma 0,25 saniye önce iniyor.

Rengar

Q'nun yapılara yönelik ilave hasarı azaltıldı. W'nun canavarlara yönelik ilave hasarı arttırıldı.

Yakın zamanda getirilen değişikliklerin ardından Rengar Vadi'deki tüm mobilyaları yapıları paramparça etmeye başladı. Yetenek setindeki bu yeni ve esnek güç korunmak istense de (tırmalama) kulelerini biraz fazla hızlı yıkıyor. Bu nedenle Q'sunun yapılara yönelik hasarı azaltılmıştır. Ayrıca geçen yamada getirilen ve Q'sunun bitkilere yönelik kullanımını etkileyen değişikliklerden ötürü kaybettiği orman temizleme hızını telafi etmek adına canavarlara verdiği hasar arttırılmıştır.


Q - Yabani

YENİ-SEVİMLİ PATİLER Q - Yabani yeteneğinin yapılara yönelik ilave hasarı %40 azaldı.


W - Savaş Kükremesi

CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE BÜYÜ HASARI 1-18. seviyelerde 65-130 ⇒ 1-18. seviyelerde 85-150


Giderilen Hatalar

Gromp'un Rengar'a Vahşet yükü kazandırmamasına yol açan hata giderildi.

Ryze

Q hasarının yetenek gücü oranı arttırıldı; ilave mana oranı azaltıldı.

Ryze'ın tank dizilimleri onu güvenli ama etkili bir ayrık ittirme şampiyonu haline getirmenin yanı sıra aynı zamanda taşıyıcı seviyesinde hasar vermesine sebep oluyor ve bu da onu profesyonel düzeyde ölümcül bir tehlikeye dönüştürüyor. LOL 12.5 Yaması'nda getirilen zayıflatmalar, hiper taşıyıcı kimliğini pekiştirmekte pek de başarılı olamadı. Dolayısıyla Yaklaşan Kış gibi (ki bu yamada o zayıflatılıyor) can eşyaları almadan önce birkaç tane YG eşyası daha tamamlamaya teşvik etmek adına mana artışında bazı değişikliklere gidilmiştir.


Q - Aşırı Yük

BÜYÜ HASARI 70/90/110/130/150 (+%45 YG) (+%3 İlave Mana) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%50 YG) (+%2 İlave Mana)

Wukong

Q'nun bekleme süresi azaltıldı. W'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı; atılması artık yüzey şekillerinin üstünden geçebiliyor. E'nin canavarlara yönelik yetenek gücü oranı arttırıldı.

Wukong teorik olarak Jayce ve Graves gibi metanın vazgeçilmezlerine karşı etkili olsa da profesyonel düzeyde pek seçilmiyor. Belli şampiyonlara karşı veya genel olarak etkili bir esnek seçim olabilmesi için üst koridorda yer edinmesine yardımcı olunmuş ve aynı zamanda ormancı Wu güçlendirilmiştir.


Q - Yıkıcı Vuruş

BEKLEME SÜRESİ 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye


W - Oyunbaz Savaşçı

BEKLEME SÜRESİ 20/19/18/17/16 saniye ⇒ 20/18/16/14/12 saniye

YENİ-ENGEL TANIMAZ Wukong artık W - Oyunbaz Savaşçı yeteneğini kullanarak yüzey şekillerinin üstünden atlayabiliyor.


E - Bulut Saldırısı

BÜYÜ HASARI 80/110/140/170/200 (+%80 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+%100 YG)

CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE BÜYÜ HASARI %50 ⇒ %80

Yasuo

Taban canı arttırıldı. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Biz her ne kadar Yasuo ve Yone'yi iyi oynasak da veriler, kardeşlerin diğer şampiyonlara kıyasla zayıf durumda olduğunu gösteriyor (LOL 12.6'da hayatta kalma kabiliyetine getirilen zayıflatmaların bu durumda etkisi büyük). Hasarlarını arttırmak yerine rüzgâr kardeşlerin becerilerini sergilemeleri için daha fazla fırsat tanınmıştır. Yasuo özelinde, erken safha çatışmalarındaki dayanıklılığını ve koridor aşamasında takım arkadaşlarıyla sinerji oluşturabilme kabiliyeti arttırılmıştır.


Taban nitelikler

CAN 490 ⇒ 520


R - Son Nefes

BEKLEME SÜRESİ 80/55/30 saniye ⇒ 70/50/30 saniye

Yone

R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Yone de ultisine daha sık erişebilecektir. Fakat daha çok rakibinizle aranızdaki güç farkını kapatmanın daha zor olduğu ileri safhalara odaklanılmıştır.


R - Mühürlü Kader

BEKLEME SÜRESİ 120/100/80 saniye ⇒ 120/90/60 saniye

Zeri

Taban saldırı gücü, saldırı gücü büyüme oranı ve zırh büyüme oranı azaltıldı; can büyüme oranı arttırıldı. Q'nun taban hasarı azaltıldı, saldırı gücü oranı arttırıldı; artık kullanım başına isabet etkilerini yalnızca bir kez uyguluyor; artık kullanım başına en fazla bir R yükü ve E'nin bekleme süresinde bir azalma kazandırıyor ama kritik vuruşlar bunların her birinden bir tane daha kazandırabiliyor. W'nun taban hasarı azaltıldı; saldırı gücü ve yetenek gücü oranı arttırıldı. E'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı ve artık sabit değil. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı ve ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Zeri, Zeri, Zeri biraz fazla güçlüsün sanki. Önceki yamalarda getirilen zayıflatmalara rağmen Zeri şok edici derecede dayanıklı çıktı ve profesyonel düzeydeki baskınlığını koruyor. Bu zayıflatmalarla birlikte eli ağır dizilimlerinin gücünü, kritik vuruş dizilimlerinin gücüne yakınlaştırmayı ve yükleriyle isabet etkilerini daha tahmin edilebilir hale getirmesi amaçlanmaktadır. Böylece rakipleri, Zeri oradan oraya koşuşturmaya başlamadan önce onu daha kolay yakalayabilecektir.


Taban nitelikler

SG BÜYÜME ORANI 2 ⇒ 1,5

SALDIRI GÜCÜ 1-18. seviyelerde 53-87 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-75,5

TABAN ZIRH 22 ⇒ 20

CAN BÜYÜME ORANI 90 ⇒ 95

18. SEVİYEDE CAN 2030 ⇒ 2115


Q - Taramalı

TOPLAM FİZİKSEL HASAR 10/15/20/25/30 (+%110 Toplam SG) ⇒ 7/9/11/13/15 (+%110/112,5/115/117,5/120 Toplam SG)

GÜNCELLENDİ-KULLAN - AT Q - Taramalı yeteneği artık isabet etkilerini kullanım başına yalnızca bir kez uyguluyor.

GÜNCELLENDİ-DUR HELE Zeri artık her Q - Taramalı kullanımı başına yalnızca bir R - Yıldırım Patlaması yükü kazanıyor ve E - Kıvılcım Akımı yeteneğinin bekleme süresi yalnızca bir kez azalıyor (kritik vuruşlar hariç).

YENİ-İKİ KAT ŞOK Kritik vuruş yapan Q - Taramalı yeteneği artık Zeri'ye fazladan bir R - Yıldırım Patlaması yükü kazandırıyor ve E - Kıvılcım Akımı yeteneğinin bekleme süresini bir kez daha azaltıyor (bu etkiler en fazla iki kez tetiklenebilir: Q bir şampiyona isabet ettiğinde ve bir şampiyona yönelik kritik vuruş gerçekleştirdiğinde).


W - Ultraşok Lazeri

BÜYÜ HASARI 40/75/110/145/180 (+%100 Toplam SG) (+%60 YG) ⇒ 10/45/80/115/150 (+%120 Toplam SG) (+%70 YG)


E - Kıvılcım Akımı

BEKLEME SÜRESİ 23 saniye ⇒ 28/26,5/25/23,5/22 saniye


R - Yıldırım Patlaması

BEKLEME SÜRESİ 100/90/80 saniye ⇒ 120/95/70 saniye

Eşyalar

Cehennem Maskesi

Cehennem Maskesi bu sezon büyü direnci seçenekleri açısından Doğanın Kudreti'nin gerisinde kaldı. Eşyanın pasifi Tuz Buz Et'i güçlendirilerek rakiplerinizin büyü direncini tuzla buz edecek, agresif bir tank seçeneği olarak ön plana çıkarılmıştır.


TUZ BUZ ET ETKİSİNİN BÜYÜ DİRENCİ AZALTMASI 5 (+%1 İlave Can), en fazla 20 ⇒ 5 (+%1,2 İlave Can), en fazla 25

Rüzgârın Hiddeti

Rüzgârın Hiddeti bir süredir nişancıların gözde ihtişamlı eşyası ve Jinx ile Aphelios gibi hiper taşıyıcıları profesyonel düzeyde biraz fazla güvenli seçenekler haline getirdi. Rüzgârın Hiddeti'nin aktif etkisinin bekleme süresini arttırılarak rakiplere ileri safhalarda güçlenen nişancıları cezalandırabilmeleri için daha fazla fırsat tanınmıştır.


AKTİF BEKLEME SÜRESİ 90 saniye ⇒ 110 saniye

Dinçleştirici Aytaşı

Dinçleştirici Aytaşı diğer efsuncu seçeneklerini gölgede bırakıyor. Biraz fazla hayatta kalma potansiyeli sunuyor ve diğer eşyalara kıyasla epey risksiz sayılır. Dolayısıyla onu diğer ihtişamlı efsuncu eşyalarının seviyesine çekmek için sağladığı ilave kalkan ve iyileştirme azaltılmıştır.


YÜK BAŞINA İLAVE İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ %7 (en fazla 5 yükte %35) ⇒ %6 (en fazla 5 yükte %30)

Umbra Mızrağı


Umbra Mızrağı rakiplerinizin haritalarını yeterince karartamıyor. Onu zırh deşme kazanmak isteyen destekler ve biraz daha gizli işler çevirmek isteyen gezgin suikastçılar için daha iyi bir seçenek haline getirilmesi adına biraz güçlendirilmiştir.

TOPLAM BEDEL 2400 Altın ⇒ 2300 Altın

BİRLEŞTİRME BEDELİ 600 Altın ⇒ 500 Altın

GÖZE GÖZ BEKLEME SÜRESİ 45 saniye ⇒ 35 saniye

Yaklaşan Kış

Kış, Kuzey Yarımküre'de sona ermiş olabilir ama Yaklaşan Kış ileri safhalarda güç sağlamasına rağmen mana kullanan tanklar ve bazı büyücüler için hâlâ en iyi seçenek. Bedeli arttırılarak onun ilk alınan eşya olmasının önüne geçilmiştir.


TOPLAM BEDEL 2600 Altın ⇒ 2700 Altın

BİRLEŞTİRME BEDELİ 1000 Altın ⇒ 1100 Altın

CAN 400 ⇒ 350

GİDERİLEN HATA Son Kış'ın taban kalkanının şampiyon seviyesine bağlı olarak artmamasına yol açan hata giderildi.

Rünler

Zaman Büken Karışım

Zaman Büken Karışım, kullanıcılarına akıncılara karşı fazla güvenlik sunuyor. Bu, Musibet İksiri'nin genel hayatta kalma gücüyle birleşince güvende kalmak isteyen menzilli şampiyonların her seferinde bunu yapabilmesi anlamına geliyor. Karışımı biraz sulandırarak özel güvenlik şurubunun etkililiği bir miktar azaltılmış ve onun kullanıcılarını cezalandırması kolaylaştırılmıştır.


ANLIK CAN VE MANA YENİLEMESİ %50 ⇒ %30

İLAVE HAREKET HIZI %5 ⇒ %4

ARAM

Şampiyon Güçlendirmeleri

Illaoi Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 azalır

Nunu ve Willump Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır, iyileştirme etkileri %20 güçlenir, kalkan etkileri %20 güçlenir


Şampiyon Zayıflatmaları

Kai'Sa Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez

Kog'Maw Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %8 artar ⇒ Verdiği hasar %12 azalır, aldığı hasar %10 artar

Soraka İyileştirme etkileri %20 zayıflar

Xerath Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar


Şampiyon Düzenlemeleri

Maokai Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar, iyileştirme etkileri %40 zayıflar ⇒ Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri değişmez

İhtişamlı İçerik Yenilemesi

Usta İşi Dönüm Noktaları

İhtişamlı İçerik Yenilemesi'nin bir önceki yamada başlatılan 1. evresi bitti ve şimdi de 2. evresine geçiliyor! Bu yamada Usta İşi Sandıklar açmak için sınırsız kez tekrarlanabilen bir ödül yolu getirilmiştir. Açtığınız her Usta İşi Sandık, nasıl elde edildiklerine bakılmaksızın bu ödül yolunda ilerleme sağlıyor. Buna ek olarak Usta İşi Sandıklardan rastgele çıkan ihtişamlı öz miktarı 10'dan 5'e düşürüldü çünkü son yamada bunların çıkma ihtimali %4,2'ye yükseltilmişti ve bu değişiklik geri alınmıyor.


5 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve herhangi bir nadirlik seviyesinde 1 kostüm kristali

10 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz

15 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve 975 RP veya üstü değerde 1 kostüm kristali

20 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz

25 USTA İŞİ SANDIK 5 İhtişamlı Öz ve 1350 RP veya üstü değerde 1 kostüm kristali

Ayrıca ilk planda bir değişikliğe gidilerek usta işi sistemine iki düzenleme yapılmıştır. İlk plan Usta İşi Sandıkların yeni sistemin destekleyebileceğinden daha fazla ihtişamlı öz kazandırmasına yol açacaktı ve bu değişikliklerin şimdiden yapılmasının daha iyi olacağına karar verilmiştir.

KALDIRILDI-KUTUNUN İÇİNDE KUTU Usta İşi Sandıklardan artık %10 ihtimalle ilave bir Usta İşi Sandık ve Hextech Anahtarı çıkmıyor.

USTA İŞİ SANDIKLARDAN RASGELE ÇIKAN İHTİŞAMLI ÖZ MİKTARI 10 İhtişamlı Öz ⇒ 5 İhtişamlı Öz (Hextech Sandıklarından hâlâ 10 İhtişamlı Öz çıkıyor)

İYİ YANINDAN BAKIN Yukarıdaki değişikliklerden sonra bir önceki yamada Usta İşi Sandıklardan ihtişamlı öz çıkma ihtimaline getirdiğimiz değişikliği geri almamıza gerek kalmayacak (%3,6'dan %4,2'ye çıkmıştı).

Yakında 2. evrenin diğer yarısına devam edilecektir. Vitrin dönüm noktalarının çıkmasına çok az kaldı!

2022 Dereceli Sezonu 2. Mevsim Başlangıcı

Hazır olun, çünkü 2022 Dereceli Sezonunun 2. Mevsim'i 22 Nisan 2022 günü saat 23.59'da başlıyor! 2. Mevsim'in özel ödülleri Renata Glasc sihirdar simgesi, Renata Glasc ifadeleri, 1 kalıcı Renata Glasc şampiyonu ve 1. Seri Ebedi Kapsülü.

Piltover Clash Turnuvası

Clash Piltover Kupası'nın takım kurma aşaması 11 Nisan'da, turnuvaysa 16 ve 17 Nisan'da başlıyor. Kupanın 2. haftasının takım kurma aşaması 25 Nisan'da başlıyor, turnuvalarsa 30 Nisan ve 1 Mayıs'ta gerçekleşiyor.

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

* Orianna topunu E - Komut: Koru yeteneğiyle bir takım arkadaşına göndermesine rağmen R - Komut: Şok Dalgası yeteneğinin zaman zaman kendisi tarafından kullanılmasına yol açan hata giderildi.

* Kled'in R - Hücuuuuuuuum!!!!! yeteneği sırasında Hextech Sıçratıcısı'nı kullanarak yön değiştirebilmesine yol açan hata giderildi.

* Sylas, Vex'in R - Gölge Akını ultisinin skor alma halinde bekleme süresi sıfırlama evresinde katledilmişse Sylas'ın ultisinin R - Gasp olarak değişmemesine yol açan hata giderildi.

* Tibbers ve Daisy'nin zırh veya büyü direnci azaltan yetenek ve etkilerden isabet alması halinde bölgeden uzaklaşmasına yol açan hata giderildi.

* Warwick Q - Cani Diş ile bir hedefi katletmişse zaman zaman yeteneğin bekleme süresinin ortadan kalkmasına yol açan hata giderildi.

* Savaş Sisi'nin içinde kullanılan eşya etkilerinin ve şampiyon yeteneklerinin görülmemelerine rağmen ses efektlerinin duyulmasına yol açan hata giderildi.

* Zaman zaman Aatrox'un repliklerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi (yok oluşun sessizliği bu olsa gerek).

* Akshan'ın ikinci saldırısının 2 Ölümcül Tempo yükü kazandırmasına yol açan hata giderildi.

* Çalının içindeki Tahm Kench'in R - Ham Yap yeteneğiyle bir takım arkadaşını yutup geri tükürdükten sonra o şampiyonun rakip oyunculara görünmemesine yol açan hata giderildi.

* Bazı eşyaların (Kefaret, Youmuu'nun Hayaletkılıcı ve Şövalyenin Adağı) bekleme süresi göstergelerinin eşyaların gerçek bekleme sürelerini yansıtmamasına yol açan hata giderildi.

* Hazine Avcısı'nın ipucunun tüm rakip şampiyonların başındaki ödüller alınmış olsa bile 170 Altın ödül olduğunu söylemesine yol açan hata giderildi.

* Demir Solari'nin Broşu'nun ipucunun yanlış kalkan miktarını göstermesine yol açan hata giderildi.

* Oyuncuların önerilen başlangıç eşyası paketlerini, simgelere iki kez sol tıklayarak almalarını engelleyen hata giderildi.

* Mordekaiser'in R - Ölüler Âlemi yeteneği Tahm Kench'in R - Ham Yap yeteneğiyle yuttuğu ve daha sonra tükürmekte olduğu takım arkadaşının üstünde kullanılmışsa şampiyonun yeteneğin içinde sıkışıp kalmasına yol açan hata giderildi.

* Lee Sin'in Q - Ses Dalgası / Titreşim Darbesi yeteneğinin yanlış hasar değerlerini göstermesine yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümler aşağıdaki gibidir:

Mistik Ahri

Mistik Hecarim

Mistik Ryze

Mistik Xayah ve Rakan

Yine aşağıdaki kostümlere ait yeni renk seçeneklerini oyunda görebilirsiniz.

Mistik Ahri

Mistik Hecarim

Mistik Ryze

Mistik Xayah

Mistik Rakan

13 Nisan 2022, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2022 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat