LOL 11.8 Yama Notları ve Detayları

Son yılların popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 13 Nisan 2021 Salı günü LOL 11.8 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.8 Güncellemesi ile birlikte Vadi'ye iğne, iplik ve makasıyla birlikte keskin hareketleriyle dikkat çeken Gwen şampiyonunun oyuncuların beğenisine sunulacağı belirtildi.

Aynı zamanda League Of Legends 11.8 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda ayarlamalar yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonlarının gücünü ise azaltıldığı açıklaması yapıldı.

Ayrıca bu yeni yama ile birlikte oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların beğenisine sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin; Kara Buz Sion, Kara Buz Vel'Koz, Ejder Muhafız Galio ve Ejderkatili Kayle, Ejderkatili Twitch ve Uzayin Ritmi Gwen olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin 13 Nisan 2021 tarihi itibariyle takip eden günlerde oyunda kullanılabilir olacağı açıklandı.

Bununla birlikte Kara Buz Sion, Kara Buz Vel'Koz, Ejder Muhafız Galio, Ejderkatili Kayle, Ejderkatili Twitch ve Uzayin Ritmi Gwen kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de yamanın çıkış tarihinden itibaren ilerleyen günlerde oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Hemen satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği açıklandı. Bu şampiyonlara ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair yapılan açıklamaya, League of Legends(LOL) 11.8 Yama Notları ve Detayları'na aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamayı detaylı inceleyebilirsiniz.

Annie

W'nun bedeli ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı.

Son zamanlarda Annie rakiplerini küle çeviriyor. W'sunun bedelini arttırdığımız için artık minyonları mı, yoksa rakip şampiyonları mı yakacağına karar verirken daha dikkatli olması gerekecektir.

W - Ateşle

BEDEL 70/80/90/100/110 Mana ⇒ 90/95/100/105/110 Mana

Aphelios

Pasifin zırh deşmesi arttırıldı. R'nin birincil silah etkileri güçlendirildi.

LOL 11.2 Yamasında Kraken Katili'yle etkileşimini zayıflattığımızdan beri Aphelios'un ayı bulutların arasından çıkamıyordu. Zamanla güçlenen diğer nişancılara kıyasla epey geride kaldığı için seviye atladığında kazandığı zırh deşmeyi arttırarak (geçmişte de epey zayıftı) ve ulti sırasındaki silah etkilerini güçlendirerek onun aya ulaşması sağlanmıştır.

Pasif - Tetikçi ve Kâhin

ZIRH DEŞME 3/6/9/12/15/18 ⇒ 3,5/7/10,5/14/17,5/21

R - Ay Işığı Nöbeti

İŞARET BAŞINA CALIBRUM HASARI 40/70/100 ⇒ 50/80/110

SEVERUM'UN İYİLEŞTİRMESİ 250/375/500 ⇒ 275/400/525

GRAVITUM'UN SABİTLEME SÜRESİ 1,25 saniye ⇒ 1,35 saniye

INFERNUM'UN SAÇILMA HASARI İlk hasarın %85'i ⇒ İlk hasarın %90'ı

CRESCENDUM'UN ÇAKRAM İADESİ 4 ilave (toplam 5) ⇒ 5 ilave (toplam 6)

Cassiopeia

E'nin bedeli artık yetenek seviyesine bağlı olarak azalmaktadır.

Cass orta ve ileri safhalarda gerçekleşen takım savaşlarında yüksek miktarda mana kullanmak zorunda kalıyordu. Bu yüzden etkili olmak için Tanrıça'nın Gözyaşı'na güveniyordu. Bu bağlılığı onun hem gücünü hem de eşya çeşitliliğindeki özgürlüğünü olumsuz etkiliyordu. Dolayısıyla bu eşyaya olan ihtiyacı azaltılmıştır.

E - İkiz Diş

BEDEL 50 Mana ⇒ 50/48/46/44/42 Mana

Dr. Mundo

Pasifin azami can yenilemesi arttırıldı.

Şu anda ormancı Mundo rakiplerini yok ederken üst koridor Mundo rakiplerine karşı epey zorlanıyor. Bu sorunu çözmek için Mundo'nun orman temizleme hızını biraz azaltıyoruz. Değişiklikten sonra mor dostumuz ormanda hâlâ etkili olacak ama biraz daha yavaşlayacaktır. Ayrıca onu üst koridorda hayalindeki kaslı doktora dönüştürmek için can yenilemesi arttırılmıştır.

Pasif - Adrenalin Akışı

AZAMİ CAN YENİLENMESİ %1,5 ⇒ %2,5

Q - Mikroplu Satır

MİNYONLARA VE CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASAR 300/350/400/450/500 ⇒ 100/200/300/400/500

RAKİBE İSABET HALİNDE CAN BEDELİ YENİLEMESİ %50 ⇒ %100

E - Acısever

SABİT İLAVE SG 40/55/70/85/100 ⇒ 30/45/60/75/90

AZAMİ İLAVE SG 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170

Gnar

W'nun ilave hareket hızı azaltıldı.

Gnar'ı biraz fazla özgür bırakarak kendimizi şabanafaladık ve şu anda kendisi haritanın her yerinde sinir krizi geçiriyor. Gerekli zayıflatma yapılmıştır.

W - Hiper

İLAVE HAREKET HIZI R'nin seviyesine bağlı olarak 3 saniye içinde azalarak kaybolan %30/45/60/75 Hareket Hızı ⇒ R'nin seviyesine bağlı olarak 3 saniye içinde azalarak kaybolan %20/40/60/80 Hareket Hızı

LeBlanc

Q'nun hasarı ve toplam hasarı arttırıldı.

LeBlanc bir anda ortaya çıkması, yüksek miktarda anlık hasar vermesi ve daha sonra ortadan kaybolmasıyla ünlü usta bir dalavereci. Fakat anlık hasarı bir süredir pek de ölümcül değil ve daha çok onu oynayan oyuncuları kandırıyor.

Q - Şer Mührü

TABAN HASAR 55/80/105/130/155 ⇒ 65/90/115/140/165

TOPLAM HASAR 110/160/210/260/310 ⇒ 130/180/230/280/330

Lee Sin

E'nin bekleme süresi azaltıldı.

Lee Sin'in zirvedeki diğer ormancılara yetişebilmesi için orman temizleme kabiliyeti arttırılmıştır.

E - Fırtına

BEKLEME SÜRESİ 10 saniye ⇒ 8 saniye

Orianna

E'nin ilave dirençleri ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Mekanik Kız profesyonel düzeyde orta koridorun vazgeçilmez büyücüsü haline geldi. Hem erken safhalardaki koridor aşamasında güvende kalabilen hem de orta ila ileri safhalarda yüksek takım savaşı gücüne sahip olan Orianna, fazla dezavantajı olmadan yüksek miktarda işlevsellik ve hasar sunuyor. Şampiyonu dengelemek adına erken safhalardaki dayanıklılığı azaltılmmıştır.

E - Komut: Koru

İLAVE DİRENÇLER 10/15/20/25/30 Zırh ve Büyü Direnci ⇒ 6/12/18/24/30 Zırh ve Büyü Direnci

Rammus (Güncellendi)

Q'nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı. W'nun süresi artık normal saldırılarla uzuyor. E'nin kışkırtma süresi azaltıldı. Güncellenen R artık Rammus'un uçmasını, yere çarpmasını, yavaşlatmasını ve artçı şoklar oluşturmasını sağlıyor. Yeteneklerin görsel ve ses efektleri güncellendi.

Rammus'un Wild Rift'teki çıkışını minik bir görsel güncellemeyle kutluyoruz! Yeni ses efektlerinin ve görsel efektlerin yanı sıra, armadillomuza onu hızlandığında ve rakiplerin ortasına atladığında ödüllendirecek yeni bir ulti getirildi.

Q - Güç Topu

TABAN HASAR 100/135/170/205/240 ⇒ 100/130/160/190/220

W - Tortop

YENİTOPUN AĞZINDA Normal saldırılar artık Tortop'un süresini 0,4 saniye uzatıyor. Süre en fazla 4 saniyeye kadar uzayabiliyor.

E - Çıldırtan Dikenler

KIŞKIRTMA SÜRESİ 1,25/1,5/1,75/2/2,25 saniye ⇒ 1,2/1,4/1,6/1,8/2 saniye

R - Keskin Gülle

GÜNCELLENDİVURDUĞU YERDE GÜLLE BİTER Rammus havaya sıçrar ve yere sert bir iniş yaparak 100/175/250 (+0,6 YG) Büyü Hasarı verir ve rakipleri 1,5 saniyeliğine %15/17,5/20 yavaşlatır. Rammus hedef konumda 4 saniyeliğine artçı şoklar oluşturarak 20/30/40 (+0,1 YG) Büyü Hasarı verir ve ilk yavaşlatma etkisini en fazla 4 katına çıkarır. Merkezin yakınına verilen hasar, kat edilen mesafeye bağlı olarak artarak en fazla %150 olabilir. Keskin Gülle, Güç Topu sırasında kullanılırsa alanın merkezine yakın hedefler havaya savrulur, Güç Topu'nun çarpma hasarını alır ve yeteneğin etkisini sonlandırır.

BEKLEME SÜRESİ 100/80/60 saniye ⇒ 130/110/90 saniye

Rumble

Taban büyü direnci ve büyü direnci büyüme oranı azaltıldı. Pasifin hararet sırasındaki ilave hasarı azaltıldı; artık hedefin azami canına bağlı olarak artıyor; artık saldırı hızı sağlıyor. E artık hedefin büyü direncini azaltıyor. Rumble orta koridorda iyi bir durumda olsa da üst koridorda pek ısınamıyor. Yordle'ımızı iki koridorda da desteklemek istiyoruz. Dolayısıyla her iki rol için de güç açısından orta yolu bulmaya çalışıyoruz. Üst koridor Rumble'ı dayanıklı hedeflere karşı etkili ve orta koridor Rumble'ı özellikle de büyücülere karşıyken daha zayıf hale getiriyoruz.

Taban nitelikler

BÜYÜ DİRENCİ 32 ⇒ 28

BÜYÜ DİRENCİ BÜYÜME ORANI 1,25 ⇒ 0,75

Pasif - Hurdalık Devi

HARARET İLAVE HASARI Seviyeye bağlı olarak 25-110 (+%30 YG) ⇒ 10-50 (+ hedefin azami canının %6'sı) (+%30 YG)

YENİBURASI SICAK MI OLDU NE? Rumble hararet yapıyorken %50 Saldırı Hızı kazanır.

E - Elektro Zıpkın

YENİSICAKLADIYSAN BÜYÜ DİRENCİNİ ÇIKAR Elektro Zıpkın artık hedefin büyü direncini 4 saniyeliğine toplanarak birikecek şekilde %10 (Tehlike Bölgesi'ndeyken %15) azaltıyor.

Thresh

E'nin bekleme süresi arttırıldı ve artık sabit değil.

Thresh hâlâ en iyi desteklerden biri, dolayısıyla en esnek araçlarından birinin zincirlerini kısaltıyoruz.

E - Derisini Yüz

BEKLEME SÜRESİ 9 saniye ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 saniye

Vladimir

Q'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Vlad eskiden bekleme süresinde azalma için hemen bileşen eşyalara yönelen ama yeni ihtişamlı eşya sisteminde bunu yapamayan bir şampiyon olarak epey zayıf kaldı. Durumu telafi etmek için bekleme süresini azaltıyoruz.

Q - Kan Nakli

BEKLEME SÜRESİ 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 9/7,75/6,5/5,25/4 saniye

Yorick

Sis Gezgini hasarı azaltıldı. E'nin ilk sıçrama hasarı azaltıldı; artık 8 saldırı boyunca daha fazla hasar veriyor. Kuleler artık Sis'in Hanımı yerine minyonlara öncelik veriyor. Başardık. Yorick'i ebedi uykusundan uyandırarak onu hayata ve denge sınırının ötesine geri getirdik. Durumu düzeltmek için LOL 11.6 Yamasında getirdiğimiz güçlendirmelere birtakım ek değişiklikler yapıyoruz. Yorick'in hasarının bir kısmını geri alıyoruz ama onu tekrar gömmek istemiyoruz. Dolayısıyla hedeflediğimiz değişikliklerin ikinci kısmını getirerek Sis'in Hanımı'nın hayatta kalmasına yardım ediyoruz. Böylece meşhur ayrık ittiricimiz, onu tehlikeden uzak tutmakla uğraşmak yerine sisin minyonlarıyla birlikte kuleleri yıkmaya odaklanabilir.

Pasif - Ruhların Çobanı

SİS GEZGİNİ HASARI 2/3/4/5/6/7/8/14/20/26/32/38/44/55/66/77/88/99 (+%30 Toplam SG) ⇒ 2/3/4/5/6/7/8/13/18/23/28/33/38/48/58/68/78/88 (+%25 Toplam SG)

E - Sisin Matemi

SİS GEZGİNLERİNİN İLK SIÇRAMA HASARI İlk saldırıda %200 ⇒ İlk saldırıda %100 (normal hasar)

YENİİŞARETLİ BÖLGE İşaretli hedefler bir Sis Gezgini'nin yapacağı sonraki 8 saldırıdan %40 daha fazla hasar alır.

R - Adaların Ağıdı

KULELERİN HEDEF ÖNCELİĞİ Yakın dövüşçü ve menzilli minyonlar yerine Sis'in Hanımı'na öncelik verir ⇒ Sis'in Hanımı yerine yakın dövüşçü ve menzilli minyonlara öncelik verir

Zac

W'nun hasarı arttırıldı.

Önceki sezon orman kampı canı ve Bami'nin Alevi'ne getirdiğimiz değişiklikler, Zac'in orta safhalardaki temizleme hızını büyük ölçüde azaltmıştır. Hasarını arttırarak ve YG eli ağır dizilimlerine bir güçlendirme getirerek jölemizi yeniden etkili hale getirilmiştir.

W - Maddenin Kararsız Hali

HASAR 25/40/55/70/85 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8'i) (100 YG başına +%2) ⇒ 35/50/65/80/95 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8'i) (100 YG başına +%4)

Ormancı Değişiklikleri

Bazı sıra dışı ormancılara ve ormanda etkili olabilecek popüler şampiyonlara birtakım değişiklikler getiriyoruz. Geçmişte bu şampiyonların bir kısmında ayarlamalara gittiysek de artık bu değişikliklerin onlara güvenli ve etkili bir orman temizleme gücü vereceğine inancımız tam. Bu şampiyonları ormanda denemek için sabırsızlananlar epey eğlenecek.

Darius

PASİF - KANAMA ETKİSİNİN CANAVAR HASARI İLAVESİ %175 ⇒ %300

Diana

PASİF - GÜMÜŞAY BIÇAĞI'NIN DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERDİĞİ HASAR %150 ⇒ %300

PASİF - GÜMÜŞAY BIÇAĞI'NIN İLAVE SALDIRI HIZI Seviyeye bağlı olarak %10-40 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %20-40

Mordekaiser

PASİF - KARANLIK AZAP'IN CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASARI Seviyeye bağlı olarak 28-164 ⇒ Tüm seviyelerde 180

Zed

PASİF - DÜŞENE TEKME'NİN HEDEFLERE YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ Tüm hedefleri 10 saniyede bir etkiler ⇒ Rakip şampiyonlara 10 saniyede bir uygulanır (artık minyonları ve canavarları etkilemez)

KALDIRILDIPASİF - DÜŞENE TEKME'NİN CANAVARLARA KARŞI İLAVE HASARI Artık canavarlara %100 daha fazla hasar vermiyor.

PASİF - DÜŞENE TEKME'NİN CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASARI Seviyeye bağlı olarak 200/350/500 ⇒ Tüm seviyelerde 300, yalnızca destansı canavarlara karşı sınırlı

Morgana

W - ZULÜM GÖLGESİ'NİN DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERDİĞİ İLAVE HASAR %150 ⇒ %200

EŞYALAR

İhtişamlı Destek Eşyaları

Efsunculara yönelik tek ihtişamlı eşya Dinçleştirici Aytaşı olduğu için bu sınıfın seçenekleri epey sınırlıydı. Çeşitlilik katmak adına şu eşyaları duruma göre alınacak şekilde ayarlıyoruz: Daha fazla iyileştirme ve kalkan için Aytaşı, daha fazla hareket hızı ve agresif hareketler için Shurelya. Oyundaki hareket hızı miktarını fazla şişirmek istemiyoruz. Dolayısıyla Akan Su Asası'nın hareket hızı ilavesini yetenek hızı ve yetenek gücü artışıyla değiştiriyoruz.

Dinçleştirici Aytaşı

YILDIZ IŞIĞI İYİLEŞTİRMESİ Hedefin seviyesine bağlı olarak 50-100 ⇒ Tüm seviyelerde 60

YILDIZ IŞIĞI İYİLEŞTİRME ARTIŞI Taban iyileştirme çatışmada geçirilen her saniye başına %12,5 artar, en fazla 4 defa birikir ve %50 olabilir ⇒ İyileştirme ve kalkan gücü çatışmada geçirilen her saniye başına %4 artar, en fazla 5 defa birikir ve %20 olabilir

İHTİŞAMLI PASİF Diğer efsanevi eşyalara 5 Yetenek Hızı kazandırır ⇒ Yıldız Işığı iyileştirmesini 10 arttırır

Shurelya'nın Savaş Şarkısı

KALDIRILDIİLHAM HASAR GÜÇLENDİRMESİ Artık sonraki 3 hasarı fazladan 35-55 Büyü Hasarı verecek şekilde güçlendirmiyor.

YENİPASİF - MOTİVASYON Başka bir takım arkadaşını güçlendirmek veya korumak (kendiniz hariç) her iki takım arkadaşına da 1,5 saniyeliğine %25 Hareket Hızı sağlar.

İHTİŞAMLI PASİF %3 Hareket Hızı ⇒ 5 Yetenek Hızı

Akan Su Asası

COŞKUN AKINTI 3 saniyeliğine %15 İlave Hareket Hızı ve hedefin seviyesine bağlı olarak 20-40 YG sağlar ⇒ 4 saniyeliğine 20 Yetenek Hızı ve 20-40 YG sağlar

Donmuş Yürek

Donmuş Yürek, tank eşyası olarak göz ardı ediliyor. Taş yürekli olmayın ve eşyayı alarak daha fazla zırh kazanın.

ZIRH 70 ⇒ 80

Kimyasal Çürütücü

Kimyasal Çürütücü'nün kullanım alanını önemli ölçüde genişleterek eşyanın destekler tarafından daha fazla tercih edilmesini istiyoruz. Öncelikle artık eşyanın etkisinden faydalanmak için bir takım arkadaşınızı hedef almanız gerekecek (Kızgın Buhurdanlık ve Akan Su Asası gibi). Etkiyi kendi üstünüzde kullanmak güç açısından bir sorun oluşturmasa da bazı tuhaf, istenmeyen etkileşimlere yol açıyordu (mesela Açgözlü Avcı'yla). Ayrıca hâlâ fazla tercih edilmediği ve diğer seçeneklere kıyasla düşük bir performans sergilediği için ona ufak bir güçlendirme getirilmiştir.

YETENEK GÜCÜ 50 ⇒ 55

GÜNCELLENDİPOFKEP TOKSİNİ TAKIM ARKADAŞI GÜÇLENDİRMESİ Bir takım arkadaşını iyileştirmek veya ona kalkan vermek (kendiniz dahil), onun rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarını 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygulayacak şekilde güçlendirir ⇒ Başka bir takım arkadaşını iyileştirmek veya ona kalkan vermek (kendiniz hariç), hem takım arkadaşınızın rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarını hem de sizin rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarınızı 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygulayacak şekilde güçlendirir.

GÜNCELLENDİİPUCU TUTARLILIĞI Kızgın Buhurdanlık'ın ipucu, Kimyasal Çürütücü'nün ipucunda olduğu gibi başka bir takım arkadaşı gereksinimini yansıtacak şekilde güncellendi. İşlevlerinde herhangi bir değişiklik yok.

YENİAĞIR YARARLI BİLGİLER Alınan Ağır Yara eşyaları artık takımınızı bilgilendirmek için sohbette belirtiliyor.

Ionia Çizmeleri

Bu pabuçlar profesyonel düzeyde fazla popüler hale gelerek ormandaki diğer ayakkabı seçeneklerini gölgede bıraktı. Eşyanın bedeli, hızlı temizleme ve hızlı baskın odaklı sürdürülemez bir orman metasına katkıda bulunduğu için onu arttırıyoruz.

TOPLAM BEDEL 900 Altın ⇒ 950 Altın

Hextech Füzekemer

Gece Tırpanı, Füzekemer'e kıyasla daha fazla alınıyor ve daha iyi bir performans sergiliyor. Hatta eşyanın hedef kitlesi içinde yer alan, yalnız hedefleri katletmeye yönelik şampiyonlardan birinde bile durum böyle. Dolayısıyla iki eşyanın arasındaki farkları belirginleştirerek Füzekemer'i yeniden popüler hale getirmeye çalışıyoruz.

CAN 350 ⇒ 250

YENİBÜYÜ NÜFUZU 6

GELİŞTİRİLMİŞ SIRT ROKETİ (ORNN GELİŞTİRMESİ) CANI 450 ⇒ 350

YENİGELİŞTİRİLMİŞ SIRT ROKETİ (ORNN GELİŞTİRMESİ) BÜYÜ NÜFUZU 10

Haşmetli Hydra

Erken safhalardaki ve düşük canlı dizilimlerdeki gücünü alıyoruz.

AZMAN İLAVE SG Azami canın %1'ine eşdeğer miktarda ⇒ İlave canın %2'sine eşdeğer miktarda

Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri

Tüm Eşyalar görünümünden bir ihtişamlı eşya almak, artık ihtişamlı eşya sırasını daraltıyor. Zaten iki ihtişamlı eşya almak mümkün olmadığı için size yer açtık!

Arayüzün boyutunu ayarlamanın, dükkânın bazı bölümlerini bozmasına yol açan sorun giderildi (aklımıza şaka gelmedi).

Çeşitli performans iyileştirmeleri yapıldı ve hatalar giderildi. Artık kaybettiğinizde dükkânı değil, koridor aşamasındaki performansınızı suçlayın.

Shurima Clash'i

Takımınızla İleri! gitmeye hazır olun; çünkü bu Clash turnuvasının teması Shurima! İlk hafta sonu turnuvası 17-18 Nisan tarihlerinde, ikinci hafta sonu turnuvasıysa 1-2 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek. İlk hafta sonunun takım kurma aşaması 12 Nisan'da başlayacak.

ARAM Denge Değişiklikleri

LOL 11.8 Güçlendirmeleri

Aurelion Sol Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır

Fiora Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır

Kassadin Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır

Olaf Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır

Rammus Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır

Rengar Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır

Ryze Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır

11.8 Zayıflatmaları

Akali Verdiği hasar %20 artar, aldığı hasar %20 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır

Amumu Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 artar

Leona Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 artar

Ornn Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar

Seraphine Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %15 zayıflar, kalkan etkileri %15 zayıflar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, kalkan etkileri %20 zayıflar

Varus Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar

Xerath Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar

Yorick Değişmez ⇒ Mezar oluşturmak için gereken katletme sayısı 2'den 5'e çıkarıldı

Ziggs Verdiği hasar %18 azalır, aldığı hasar %15 artar ⇒ Verdiği hasar %18 azalır, aldığı hasar %18 artar

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

LOL İSTEMCİSİ: İstemci yüklenirken sosyal panelinin sürekli kaybolup yeniden belirmesine yol açan hata giderildi.

LOL İSTEMCİSİ: Oyuncuların profillerinde belli şampiyonların istatistiklerini görememelerine yol açan hata giderildi.

Rakan'ın E - Savaş Dansı yeteneğinin ikinci kullanımı artık Aery'yi Çağır'ı tetikliyor.

Sion'un R - Durdurulamaz Hücum yeteneği artık çok büyük hedefleri havaya savuruyor.

Corki'nin E - Makineli Tüfek yeteneğinin ipucu, doğru değerleri gösterecek şekilde düzeltildi.

Kennen'in W - Elektrik Dalgası yeteneğinin ses efektlerinin kullanımdan sonra şampiyon katledilene kadar oynatılmasına yol açan hata giderildi.

Alistar artık Morgana'nın E - Kara Kalkan ve Malzahar'ın Pasif - Hiçlik Geçişi yeteneklerine karşı E - Ezgeç yükü üretebiliyor.

Kindred'ın W - Kurdun Hiddeti yeteneği Yampiri Yengeç bölgeye girmeden önce kullanıldıysa, yeteneğin onu hedef almamasına yol açan hata giderildi.

Trundle'ın W - Donmuş Krallık yeteneği artık mutlak sömürüyle elde edilen iyileştirmeyi arttırıyor.

Jarvan IV'ün Hızkesen'in etkisini ve R - Afet yeteneğini aynı anda kullandığında, yeteneğin oluşturduğu yüzey şeklinden ayrılabilmesine yol açan hata giderildi.

Orianna'nın E - Komut: Koru yeteneğinin ipucundaki hasar ve kalkan değerlerinin birbiriyle değişmesine yol açan hata giderildi.

Yuumi artık menzili dışında ve çatışmada olan bir takım arkadaşının üstünde W2 - Plan Değişikliği yeteneğini art arda kullandığında Dinçleştirici Aytaşı'nın etkisini tetikleyemiyor.

Demirdiş Kırbacı, Kaniçen ve Hızkesen pasiflerinin, rakip şampiyonların büyü kalkanlarını kaldırmamalarına yol açan hata giderildi.

Sinsi Pençe'nin Kum Darbesi pasifinin büyü kalkanına sahip hedeflere hasar vermesine ve zayıflatma uygulamasına yol açan hata giderildi.

Şövalyenin Adağı'nın Fedakârlık pasifi artık kullanıcı hedef alınamaz haldeyse bile Layık şampiyonun aldığı hasarı kullanıcısına yönlendiriyor.

Kayle, Kraken Katili'ne sahipken ve E - Yıldızateşi Kılıcı yeteneğini üçüncü saldırı olarak kullandığında artık gerçek hasar veriyor.

Jayce artık Kraken Katili'ne sahipken Merkür Topu'yla yaptığı üçüncü saldırısında yalnızca kritik vuruş yaptığında değil, her durumda gerçek hasar veriyor.

Denizlerin Belası Diana'nın repliği artık Q - Hilal Saldırısı yeteneği kullanıldığında oynatılıyor.

Savaş Akademisi Caitlyn'in W - Yordle Kapanı yeteneğinin isabet repliği artık kapanın konumundan değil, Caitlyn'in konumundan oynatılıyor. R - Son Koz yeteneğinin kullanım repliği artık tüm rakiplere ve takım arkadaşlarına oynatılıyor.

Fiora'nın R - Büyük Mücadele repliği artık hedefin konumundan değil, Fiora'nın konumundan oynatılıyor.

14 Nisan 2021, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2023 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat