LOL 11.17 Yama Notları ve Detayları

Dünyanın en popüler MOBA türü strateji oyunu olan League of Legends oyununda, 24 Ağustos 2021 Salı günü LOL 11.17 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.17 Güncelleme Notları ile bu yamada kasabadaki en yeni şampiyon yetenek setinin iyileştirildiği, en sevilen üzgün mumyanın ilave sargılar bulduğu ve Lucian'ın alt koridorda yardımcılarıyla birlikte tetikte olmaya devam edeceği, Ayağı Çabuk'a rakiplerinizle savaşmanızda (veya onlardan kaçmanıza) yardım edecek ayarlamaların getirildiği belirtildi.

LOL 11.17 Güncelleme Notları

Aynı zamanda her yamada olduğu gibi League Of Legends 11.17 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonların gücünün ise azaltıldığı belirtildi.

Ayrıca League of Legends 11.17 Güncellemesi ile birlikte her yeni güncellemede olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Suç Şehri Kâbusu Akali, Suç Şehri Kâbusu Shaco, Suç Şehri Kâbusu Twisted Fate, Suç Şehri Kâbusu Darius, Suç Şehri Kâbusu Zyra, Cesur Anka Xayah, Ulvi Anka Anivia ve Zarif Anka Seraphine olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin ise 26 Ağustos 2021 Perşembe günü itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı, sadece Cesur Anka Xayah, Ulvi Anka Anivia ve Zarif Anka Seraphine kostümlerinin 2 Eylül 2021 Perşembe günü itibariyle kullanılabileceği açıklandı.

Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte Suç Şehri Kâbusu Akali, Suç Şehri Kâbusu Shaco, Suç Şehri Kâbusu Twisted Fate, Suç Şehri Kâbusu Darius, Suç Şehri Kâbusu Zyra, Cesur Anka Xayah, Ulvi Anka Anivia ve Zarif Anka Seraphine kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de yamanın çıkış günü itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı belirtildi.

Bunların dışında Türkiye dahil bazı bölgelerde 8 Eylül 2021 tarihi itibariyle RP Fiyat Güncellemesi yapılacağı, buna göre %17 ile %20 oranları arasında LOL RP fiyatlarına zam yapılacağı açıklandı.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden indirimli lol rp fiyatları ve %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Her alışverişte kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilerseniz bir sonraki alışverişte kullanabilir, dilerseniz hesabınızda biriktirip ücretsiz rp satın alabilirsiniz.

Hemen %3 Bonus Bakiye ve indirimli lol rp fiyatı avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra her güncellemede olduğu gibi LOL 11.17 Yama Notları ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.

League of Legends(LOL) 11.17 Yama Notları ve Detayları

LOL İstemcisi İyileştirmeleri

LOL İstemcisi'nin en önemli parçalarından biri olan internet tarayıcısı güncellenmiştir. Bundan sonra artık çökme sorunları azalacak, bellek kullanımı düşecek ve istemci daha hızlı bir performansa sahip olacaktır. Ayrıca bu sayede gelecekte iyileştirme yapılması kolaylaşacak, dolayısıyla bundan sonrası için daha bir çok değişikliğin geleceği söylenebilir.

LOL RP Ücreti Değişikliği

Teamfight Tactics ve League of Legends için bazı bölgelerdeki RP bedelleri 8 Eylül itibarıyla güncellenecektir. Brezilya, Latin Amerika, Rusya ve Türkiye'deki içeriklerin bedelleri döviz kurları ve vergi değişikliklerinden ötürü artacaktır. 23 Ağustos'tan 8 Eylül'e kadar oyuncular, bütün RP alımlarında iki kat ilave RP bonusu kazanacaktır.

Şampiyonlar

Akshan

E'nin taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı; saldırı gücü oranı arttırıldı. Akshan artık katledilmişken takım arkadaşlarını diriltemeyecektir. R'nin iptal edilmesi halinde bekleme süresi azaltıldı.

Oyuncular hâlâ Akshan'ın nasıl oynandığını öğrenmeye devam ediyor, bu yüzden karizmatik asimize değişiklik getirirken olabildiğince dikkatli davranılmıştır. Ayrıca bazı sinir bozucu hatalar ortadan kaldırılmış ve tamamen geliştirilmiş E'sinin gücü azaltımıştır. Böylece hem SG dizilimleri daha çekici hale getirilmiş hem de ilk olarak Q'sunun geliştirildiği dizilimlerdeki hasar kaybı telafi edilmiştir. Son olarak W'suna getirilen değişiklik, rakiplerine Akshan'ın tüm takım arkadaşlarını diriltmesini engelleme fırsatı veriyor. Bu sebeple öncelikle onu yok etmeyi deneyebilirsiniz.

W - Görünmez Muhafız

KARŞI OYUN Akshan artık katledilmişken madrabazları avlayamıyor.

E - Kahraman Sallanışı

ATIŞ BAŞINA HASAR (30/55/80/105/130 + %10 İlave Saldırı Gücü) x (1 + %30 İlave Saldırı Hızı) ⇒ (30/50/70/90/110 + %17,5 İlave Saldırı Gücü) x (1 + %30 İlave Saldırı Hızı)

R - Kısasa Kısas

İPTAL EDİLMESİ HALİNDE BEKLEME SÜRESİ 15 saniye ⇒ 5 saniye

Giderilen Hatalar

Pasif - Kirli Dövüş yeteneğinin ikinci saldırısı, birinci saldırı azami menzilden kullanıldığında artık hedefler üstünde daha tutarlı bir şekilde tamamlanmaktadır.

Pasif - Kirli Dövüş yeteneği artık ilk saldırının hedefi katledip katletmeyeceğini doğru tahmin etmektedir (kalkanları ve Akshan'ın isabet etkilerini de hesaba katıyor).

Akshan Pasif - Kirli Dövüş yeteneğiyle kalkan kazandıktan sonra artık altında geçici bir simge belirmeyecektir.

E - Kahraman Sallanışı yeteneği kulelerin üstünde kullanıldığında artık erken sona ermemektedir.

E - Kahraman Sallanışı, Fiddlesticks'in Pasif - Zararsız Korkuluk korkuluğunu veya Shaco'nun R - Halüsinasyon kopyasını katlettiğinde yeteneğin bekleme süresi artık sıfırlanmamaktadır.

E - Kahraman Sallanışı yeteneği, Akshan azami menzilinin dışından rakiplerin üstünde yetenek kullandığında veya totem yerleştirdiğinde artık ilave menzil kazanmamaktadır.

R - Kısasa Kısas yeteneği, artık zırh ilavelerine (Omurgakıran veya Baron Nashor güçlendirmesi gibi) bakılmaksızın minyonları tutarlı bir şekilde biçmektedir.

Akshan'ın R - Kısasa Kısas yeteneğinin tek bir mermisi, artık Yorick'in R - Adaların Ağıdı yeteneğinin Sis'in Hanımı'na olağanüstü bir şekilde ölümcül hasar vermemektedir.

Amumu

Q artık 2 yüke sahip. W'nun hasarı ilk yetenek seviyelerinde arttırıdı; ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı. R'nin sersemletme süresi artık sabit. Can ve zırh büyüme oranı azaltıldı.

Minik ve üzgün mumyamız, yüksek beceri düzeylerinde yıllardır dışlanıyordu. Burada Amumu'nun hiç arkadaşı olmaması hakkında bir şaka yapılabilirdi; fakat uzun süredir devam eden bu sorunu çözmek ve şampiyonun modern LOL dünyasında bir yeri olmasının sağlanması istenmektedir. Özellikle de oyuncuların küçük harita hedeflerini alarak zafere ulaşabildiği yüksek MMR düzeylerindeki oyunların erken safhalarındaki savaş başlatma potansiyeli hedef alınmıştır. 2 yüke sahip Q'nun bariz olmayan en önemli avantajlarından biri, yetenek hazır olur olmaz onu kullanma baskısını azaltması. İkinci yükünüz yenilenirken, ilk yükünüzü saklayarak zaman kaybetmiş olmuyorsunuz. Bu da becerilerinizi sergilemenin yeni bir yolunu göstermektedir. Amumu ne zaman her iki yükünü de kullanmalı, ne zaman birini saklamalı?

Tüm bunlara rağmen, Amumu'nun ileri safhalardaki performansı hiçbir zaman sıkıntılı değildi. Dolayısıyla erken safhalarda öne geçme potansiyeli arttığı için ileri safhalardaki güç artışına birkaç küçük zayıflatma getirilmiştir. Sadece nitelik açısından bakılırsa, yüksek seviyelerde ister istemez daha zayıf olacak; fakat artık bu noktaya daha hızlı ulaşabilecek ve başarılı olursa da daha fazla eşyaya sahip olacaktır.

Taban nitelikler

CAN BÜYÜME ORANI 80 ⇒ 75

ZIRH BÜYÜME ORANI 3,8 ⇒ 3,5

Q - Sargı Atışı

YENİ-BİR ARA GENE OYNAYALIM Amumu artık 2 Q yüküne sahip.

HASAR 80/130/180/230/280 (+%70 Yetenek Gücü) ⇒ 70/100/130/160/190 (+%85 Yetenek Gücü)

YÜKLERİN BEKLEME SÜRESİ 16/15,5/15/14,5/14 saniye

KULLANIMLAR ARASINDA BEKLEME SÜRESİ 3 saniye (yetenek hızına bağlı olarak azalmaz)

KALDIRILDI-ESKİ BEKLEME SÜRESİ 10/9,5/9/8,5/8 saniye

W - Gözyaşı Seli

Hatırlatma: W her saniye iki kez tetikleniyor, yani her bir tetiklenme aşağıda yazan hasarın yarısını veriyor!

SANİYE BAŞINA TABAN HASAR 8/12/16/20/24 ⇒ 12/16/20/24/28

SANİYE BAŞINA AZAMİ CAN HASARI Hedefin azami canının %1/1,25/1,5/1,75/2'si (100 YG başına +%0,5) ⇒ Hedefin azami canının %1/1,15/1,3/1,45/1,6'sı (100 YG başına +%0,5)

R - Hüzünlü Mumya'nın Laneti

SERSEMLETME SÜRESİ 1,5/1,75/2 saniye ⇒ 1,5 saniye

Ekko

Pasifin canavarlara yönelik hasarı arttırıldı.

Ekko, orta koridordan çok ormanda oynanıyor ama ormancı Ekko epey güçsüz. Daha kısa sürede daha fazla kamp temizleyebilmesi için orman temizleme hızı arttırılmıştır.

Pasif - Z-Kapsülü Rezonansı

CANAVARLARA YÖNELİK HASAR %150 ⇒ %200

Evelynn

R'nin bekleme süresi azaltıldı.

Eve, Lich Boğan ve Kara Mühür gibi temel eşyalarına yakın dönemde getirilen zayıflatmalardan ötürü karanlığa boğuldu. İblis hanımın kendisini öne geçirecek kurbanları fırsatları yakalayabilmesini sağlamak için ultisinin erken safhalardaki bekleme süresi azaltılmıştır.

R - Dul Bırakan

BEKLEME SÜRESİ 140/110/80 saniye ⇒ 120/100/80 saniye

Gangplank

Q artık menzilli bir normal saldırı sayılıyor. E kritik vuruş hasarına bağlı olarak daha fazla güçleniyor. Fıçının yenilenme süresi arttı ama azami yük sınırı artık yetenek seviyesine bağlı olarak artmaktadır.

Gangplank'in Hortlağın Pençesi'yle etkileşimi, her 4 saniyede bir Q kullanma üzerine kurulu dürtme stratejisini karşı oyun imkânı açısından bir kâbusa dönüştürmüştü. Bu da koridordaki gücünü tıpkı fıçıları gibi son derece tehlikeli hale getirmişti. Nihayetinde güç artışını sınırlamak zorunda kalındı ve bu, Gangplank oyuncularının pek de hoşuna gitmedi; çünkü ileri safhalardaki gücü, onun kimliğinin temelini oluşturuyordu. Şimdiyse geri adım atarak erken safhalardaki avantajlarını azaltılmış ve onları ileri safhalarda biraz da kritik vuruş hasarı katarak geri getirilmiştir.

Pasif - Ateşle İmtihan

HAREKET HIZI %30 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %15-30

Q - Çakaralmaz

GÜNCELLENDİ-SİLAHLAR PATLAR Artık menzilli bir normal saldırı sayılıyor.

E - Barut Fıçısı

YENİ-FIÇILAR DA PATLAR Artık kritik vuruş hasarından %125 etkiyle faydalanıyor.

AZAMİ FIÇI SAYISI Tüm yetenek seviyelerinde 3 ⇒ 3/3/4/4/5

YENİLENME SÜRESİ 18/16/14/12/10 saniye ⇒ 18/17/16/15/14 saniye

Graves

Q'nun mana bedeli arttırıldı.

Graves orta koridordaki baskın seçimlerden biri olmaya devam ediyor. Dolayısıyla minyon dalgası temizlemek için kullandığı Q'suyla koridor önceliğini kontrol etme potansiyeli, ormandaki gücüne dokunulmadan azaltılmıştır.

Q - Yolun Sonu

MANA BEDELİ 60 ⇒ 80

Açılış görseli güncellemesi

SUÇ ŞEHRİ Suç Şehri Graves'in açılış görseli güncellendi!

Irelia

Q'nun iyileştirme miktarı azaltıldı.

Irelia'nın bıçakları hâlâ biraz fazla ölümcül. Hata yaptığında daha rahat cezalandırılabilmesi için karakteristik hayatta kalma potansiyeli biraz azaltılmıştır. Bu, aynı zamanda Ionia'lı Bıçakların Dansı'nın umutsuz görünen takım savaşlarında düşük canla oradan oraya atılabilme yetisini de zayıflatacaktır.

Q - Uçarbıçak

İYİLEŞTİRME %12/14/16/18/20 Saldırı Gücü ⇒ %8/10/12/14/16 Saldırı Gücü

Kayn

Suikastçı Kayn'in pasif hasarı azaltıldı.

Mavi Kayn, özellikle de Kaniçen dizilimiyle oyunları düzenli olarak gölgede bırakmaya devam etmekte. Rakiplerini avlamak için saldırıya yönelik eşyaları daha sık tercih etmesi istenmekte, bu yüzden suikastçı Kayn'in hasarı azaltılmıştır.

Pasif - Darkin Tırpan

GÖLGE SUİKASTÇI İLAVE HASARI %12-44 Büyü Hasarı ⇒ %8-30 Büyü Hasarı

Leona

W'nun ilave dirençleri azaltıldı.

Leona rakiplerinin üstüne çökerken, her türlü hasarı yok sayma becerisi yüzünden biraz fazla parlıyordu. Rakiplerine karşılık verme fırsatı sunmak için Leona'nın biraz daha kolay katledilebilmesi sağlanmıştır.

W - Tutulma

İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ 20/25/30/35/40 ⇒ 15/20/25/30/35

Lissandra

Taban saldırı gücü arttırıldı. Q'nun mana bedeli azaltıldı.

Lissandra koridordaki rakibine karşı avantajlı olduğu durumlarda bile tüm beceri düzeylerinde epey vasat bir noktada dondu kaldı. Buz Cadısı'nı daha çekici bir seçeneğe dönüştürecek küçük güçlendirmeler getirilmiştir.

Taban nitelikler

TABAN SALDIRI GÜCÜ 53 ⇒ 55

Q - Keskin Buz

MANA BEDELİ 60/65/70/75/80 ⇒ 55/60/65/70/75

Lucian

Taban saldırı gücü azaltıldı. Lucian artık takım arkadaşlarından güçlendirme alınca isabet halinde hasar kazanıyor. R'nin mermi sayısı artık yetenek seviyesine bağlı olarak değil, kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak artırılmıştır.

Lucian profesyonel düzeyde orta koridor hariç her yerde zorlanıyor. İkili koridorlardaki sinerjisini, tekli koridorlardaki potansiyeli riske atılmadan güçlendirilmiştir. Mesela ultisi seviyesine bağlı olarak çok fazla güçlendiği için tekli koridorlarda aşırı kuvvetliydi, bu yüzden altınla daha etkili güçlenecek şekilde değiştirilmiştir. Ayrıca oyuncuları SG'ye teşvik eden bu değişikliklerden etkilendiği için eğlenceli (ama zayıf) bir dizilim olan YG Lucian'a da bazı telafi güçlendirmeler getirilmiştir. Merak etmeyin, meta dışı stratejileri sevenler unutulmadı.

Taban nitelikler

TABAN SALDIRI GÜCÜ 64 ⇒ 62

Pasif - Işık Silahşoru

YENİ-TETİKTE Takım arkadaşlarının sağladığı güçlendirmeler, Lucian'ın sonraki 2 normal saldırısını fazladan 14 (+%10 Saldırı Gücü) Büyü Hasarı verecek şekilde güçlendirir. Lucian tek seferde en fazla 4 Tetikte normal saldırısı biriktirebilir.

W - İntikam Ateşi

MANA BEDELİ 70 ⇒ 60

YENİ-TEŞEKKÜRLER, DOSTUM Takım arkadaşı, işaretlenmiş bir hedefe hasar verdiğinde Tetikte etkisini tetikler.

R - İnfaz

ATIŞ SAYISI 22/28/34 ⇒ 22 (+%25 Kritik Vuruş İhtimali)

ATIŞ BAŞINA HASAR 20/40/60 (+%25 Saldırı Gücü) (+%10 Yetenek Gücü) ⇒ 15/30/45 (+%25 Saldırı Gücü) (+%15 Yetenek Gücü)

Nami

Taban canı arttırıldı. W'nun mana bedeli ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Deniz kenarında Nami eksik olmaz ama onu bir süredir göremiyorduk. Dolayısıyla Dalga Çağıran'a takaslarda hayatta kalma potansiyelini arttıracak ve bedeli en yüksek yeteneğini daha sık kullanmasını sağlayacak bazı hediyeler vererek akıntı tersine çevrilmiştir.

Taban nitelikler

TABAN CAN 475 ⇒ 490

W - Med Cezir

MANA BEDELİ 70/85/100/115/130 ⇒ 70/80/90/100/110

Senna

Kritik vuruş hasarı cezası azaltıldı. Ruhların ortaya çıkma ihtimali arttırıldı.

Senna'nın zamanla hasar vermeye yönelik dizilimleri, son zamanlarda etrafını saran sisten ötürü hedefi tutturamıyor. Onu minyon biçme odaklı bir nişancı olarak oynayan oyunculara yardımcı olmak için, kritik vuruş hasarını eşyalarla daha iyi bir sinerji oluşturacak şekilde güçlendirilmiş ve minyonlardan ruh çıkma ihtimali arttırılmıştır.

Pasif - Bağışlama

KRİTİK VURUŞ HASARI %150 ⇒ %160

RUHLARIN ORTAYA ÇIKMA İHTİMALİ Senna'nın biçtiği minyonlardan ve kestiği küçük canavarlardan %4,166 ihtimalle ruh çıkar ⇒ Senna'nın biçtiği minyonlardan ve kestiği küçük canavarlardan %10 ihtimalle ruh çıkar (diğer ihtimaller değişmedi)

Teemo

E'nin isabet halinde verdiği hasar arttırıldı.

Teemo'nun koridordaki rakiplerini yıpratabilmesi gerektiği düşünülmekte ve bu konuda yardıma ihtiyacı var. Bu durum özellikle de art arda Zehirli Atış kullanabileceği avantajlı eşleşmelerde geçerli.

E - Zehirli Atış

İSABET HALİNDE BÜYÜ HASARI 11/22/33/44/55 (+%30 Yetenek Gücü) ⇒ 14/25/36/47/58 (+%30 Yetenek Gücü)

Viego

Saldırı menzili azaltıldı. Rakibi ele geçirdiğinde elde ettiği taban iyileştirme azaltıldı; nitelik oranları arttırıldı. Q'nun kritik vuruş ihtimalinden gelen hasar çarpanı arttırıldı. E'nin kamuflaj menzili arttırıldı. R'nin yavaşlatma süresi azaltıldı.

Viego profesyonel düzeyde çok fazla kalp kırıyor, dolayısıyla Kralın Hükmü bir tık zayıflatılmıştır. Tank dizilimleri onu aşırı güçlendiriyor, bu yüzden hasara yönelik eşyaları tercih etmediğinde sıfırlamalarının gücü önemli ölçüde azaltılmaktadır. Ayrıca kamuflaj halinde tespit menzili arttırılmış ve normal saldırı menzili azaltılmıştır. Bu iki değişiklikle birlikte Viego'nun Kara Sis'in içinde güvenli bir şekilde saklanması çok daha zor hale getirilmiştir. Son olarak ultisinin kitle kontrolü potansiyeli azaltılmıştır. Çünkü hiçbir zaman bu yeteneğin rakipleri kilitlemek için kullanılması istenilmemiştir.

Taban nitelikler

SALDIRI MENZİLİ 225 ⇒ 200

Pasif - Kralın Hükmü

ELE GEÇİRME HALİNDE İYİLEŞME %8 (+%2,5 İlave Saldırı Gücü) (+%1,5 Yetenek Gücü) (+%2,5 Saldırı Hızı) ⇒ %3 (+%3 İlave Saldırı Gücü) (+%2 Yetenek Gücü) (+%5 Saldırı Hızı)

Q - Mahvolmuş Kralın Kılıcı

KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNDEN GELEN HASAR ÇARPANI %0-100 Kritik Vuruş İhtimaline sahipken %0-75 ⇒ %0-100 Kritik Vuruş İhtimaline sahipken %0-100

E - Ecel Yolu

KAMUFLAJ HALİNDE TESPİT MENZİLİ 400 ⇒ 450

R - Kederli Yürek

YAVAŞLATMA SÜRESİ 0,5 saniye ⇒ 0,25 saniye

Giderilen Hatalar

Viego'nun Pasif - Kralın Hükmü yeteneğiyle Zoe'yi ele geçirip Q - Uçarı Yıldız yeteneğini yeniden kullandığında kaybolan ikinci bir yıldız göndermesine yol açan hata giderilmiştir.

Viego'nun Pasif - Kralın Hükmü yeteneğiyle Sona'yı ele geçirip Accelerando yükü kazandıktan sonra temel yeteneklerinin bekleme sürelerinin kalıcı olarak azalmasına yol açan hata giderilmiştir.

Viego'nun ele geçirme süresi dolarken Kled'in W - Vahşet Sevdası yeteneği etkinse, W - Hortlağın Dişleri yeteneğinin bekleme süresine girmesine yol açan hata giderilmiştir.

Viego'nun ele geçirme süresi dolarken Kindred'ın W - Kurdun Hiddeti yeteneğini kullandığında W - Hortlağın Dişleri yeteneğini bir daha kullanamamasına yol açan hata giderilmiştir.

Xayah

Q'nun kullanım süresi artık saldırı hızına bağlı olarak azalıyor. R'nin hasarı arttırılmıştır.

Üçüncü Xayah güçlendirmesi yeniden karşımızda! Bir süredir kazanma oranını, profesyonel düzeydeki seçilme oranını arttırmadan yükseltilmeye çalışılmaktadır. Asi henüz profesyonel düzeyde popülerleşmedi, dolayısıyla biraz daha yükseğe çıkarıbilir. Xayah'nın Q'su, yüksek saldırı hızlarında normal saldırı akışını sekteye uğratabiliyor. Bu değişiklik, tüylerinin oyun boyunca daha tutarlı bir şekilde süzülmesini sağlayacaktır. (Q'nun güç artışı için bir hatırlatma: Xayah seviyelerden %70, W'dan %55 İlave Saldırı Hızı kazanıyor!)

Q - Çifte Hançer

KULLANIM SÜRESİ 0,25 saniye ⇒ %0-215 İlave Saldırı Hızına sahipken 0,25-0,1

R - Tüy Fırtınası

TABAN HASAR 125/250/375 ⇒ 200/300/400

Zed

Q'nun ilave saldırı gücü oranı arttırıldı. E'nin ilave saldırı gücü oranı azaltıldı. R'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı.

Zed birkaç eşya aldıktan sonra rakiplerini fazla tutarlı bir şekilde katledebiliyor. Bunun özellikle de gölgelerden atılıp tekrar gölgelere karışabilen, esnek hareketlilik araçlarına sahip bir şampiyon için uygun olmadığı düşünülmektedir. Gölgelerin Efendisi'nden biraz daha efendi olmasını ve skor almak için shuriken'lerini daha sık kullanmasını rica edilmektedir. Ayrıca güç seviyesine daha uygun olması için ultisinin ileri safhalardaki bekleme süresi arttırılmıştır.

Q - Keskin Shuriken

İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI %100 İlave Saldırı Gücü ⇒ %110 İlave Saldırı Gücü

E - Gölge Darbesi

İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI %80 İlave Saldırı Gücü ⇒ %65 İlave Saldırı Gücü

R - Ölüm İşareti

BEKLEME SÜRESİ 120/90/60 saniye ⇒ 120/100/80 saniye

Eşyalar

İlahsindiren

İlahsindiren, tüm beceri düzeylerinde dövüşçülerin ve hatta bazı nişancıların ilk tercihi haline geldi. Daha agresif kullanılabilen eşyaların gerektiğinde onu gölgede bırakabilmesi için İlahsindiren'in genel gücü azaltılmıştır.

SALDIRI GÜCÜ 40 ⇒ 35

Omurgakıran

Omurgakıran bazı şampiyonlara ilk eşyalardan biri olarak alındığında epey kuvvetli olsa da genel fayda sağlayan diğer efsanevi eşyalara kıyasla çok fazla şeyden mahrum bıraktığı için çok da iyi bir seçenek değil. Oyuncuları yağmacı ekibe katılmaya teşvik etmek amacıyla eşya biraz güçlendirilmiştir.

CAN 300 ⇒ 400

Yılan Dişi

Yılan Dişi yüksek miktarda kalkana sahip rakiplere karşı, duruma göre alınması gereken bir eşya. Fakat fiziksel hasar ağırlıklı suikastçılar onu neredeyse her zaman ikinci eşya olarak tercih ediyor. Duruma göre alınabilen, erişilebilir bir eşya olması için düşük bedeli korunmak istenmekte; ancak sağladığı nitelik buna göre azaltılmıştır.

ZIRH DEŞME 18 ⇒ 12

Aklın Sonu

Aklın Sonu, saldırı hızından faydalanan çeşitli şampiyonlar için erkenden alınan kuvvetli bir eşyaya dönüştü. Erken safhalarda saldırı hızı seçenekleri sunmak her ne kadar iyi olsa da Aklın Sonu, genelde rakip takımın ne kadar büyü hasarına sahip olduğuna bakılmaksızın en iyi seçenek haline geliyor. Eşyanın hasar artışı ileri safhalardaki gücünü koruyacak ama yalnızca erken safhalarda sağladığı hasar miktarı için seçilmesini engelleyecek şekilde değiştirilmiştir.

İSABET HALİNDE BÜYÜ HASARI 1-18. seviyelerde sabit artacak şekilde 15-80 ⇒ 1-8. seviyelerde 15, 9-18. seviyelerde 25-80

Youmuu'nun Hayaletkılıcı

Youmuu sevilen agresif bir seçenekten, nadiren alınan bir eşyaya dönüştü. Geçen sezon duruma bağlı olarak alınan eşyalara yer açmak için genel gücü azaltılmıştı. Fakat şu anda biraz aşırıya kaçıldığı fark edildi. SG suikastçıları Yılan Dişi gibi doğrudan belli şampiyonlara karşı etkili eşyalar yerine, iyi bir genel eşya istiyor. İşte bu yüzden LOL 10.23 Yaması'nda getirilen değişiklikler geri alınarak, yeni (ya da eski?) Youmuu'nun Hayaletkılıcı'na merhaba diyoruz.

TOPLAM BEDEL 3000 Altın ⇒ 2900 Altın

TARİF Dişli Kama + Kazma + 1025 Altın ⇒ Caulfield'ın Savaş Çekici + Dişli Kama + 700 Altın

SALDIRI GÜCÜ 60 ⇒ 55

YENİYETENEK HIZI 15

Rünler

Ayağı Çabuk

Ayağı Çabuk, bir süredir nişancılar için pek de iyi bir seçenek değil. Onu daha değerli hale getirmek için doğrudan güçlendirmek yerine, tüm kullanıcılar için şampiyonlardan sağladığı iyileştirme arttırılmış ve koridorda hayatta kalma potansiyelinde aşırıya kaçmamak için saldırı türüne bağlı olarak minyonlardan sağladığı iyileştirme azaltılmıştır. Yakın dövüşçülerin minyonlardan elde ettiği iyileştirme, menzilli şampiyonlara kıyasla daha fazla azalıyor; çünkü yakın dövüşçüler rünü bu amaç doğrultusunda zaten etkili bir şekilde kullanabiliyor. Dolayısıyla bu değişiklik menzilli şampiyonları güçlendirecek, yakın dövüşçüleri ise çok fazla değiştirmeyecektir

.

İYİLEŞTİRME Seviyeye bağlı olarak 3-60 (+%30 İlave SG) (+%20 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 10-100 (+%40 İlave SG) (+%30 YG)

MİNYONLARDAN KAZANILAN İYİLEŞME Yakın dövüşçüler için %100, menzilli şampiyonlar için %20 ⇒ Yakın dövüşçüler için %20, menzilli şampiyonlar için %10

Hiçlik Clash'i

Hiçlik temalı Clash'in ilk hafta sonu 4-5 Eylül tarihlerinde gerçekleşecektir. İlk hafta sonunun takım kurma aşaması 30 Ağustos'ta başlayacaktır. İkinci hafta sonu ise 18-19 Eylül'de gerçekleşecek ve turnuvanın takım kurma aşaması 13 Eylül'de başlayacaktır.

Güncellenen Sistem Gereksinimleri

League of Legends ve Teamfight Tactics'in masaüstü sistem gereksinimleri değişiyor. Mac'lerin artık macOS 10.12 veya sonraki sürümleri kullanması gerekmektedir. Bu gereksinimleri eski donanımları korumak yerine, yeni özelliklere odaklanabilmesi için güncellenmiştir. Sisteminiz bu gereksinimleri karşılıyorsa veya onların çok daha üstündeyse, hiçbir şey yapmanıza gerek yoktur.

Giderilen Hatalar

- LOL İSTEMCİSİ: Oyun sonu aşırı yavaşlamaya sebep olan bir hata giderilmiştir.

- Tahm Kench'in ultisi kullanıldıktan sonra arayüzdeki göstergenin gri olmamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Sylas çaldığı bir ultiyi kullanırken katledildiğinde, R - Gasp yeteneğinin bekleme süresinin zaman zaman eski haline dönmemesine yol açan hata giderilmiştir.

- Sylas, Çelik İntikam Miss Fortune'un R - Mermi Manyağı yeteneğini gasp ettiğinde oluşan görsel hatalar giderilmiştir.

- Shaco'nun kopyası bir totem kırdığında artık 20 değil, 10 Altın kazanmaktadır.

- Kassadin'in zaman zaman E - Güç Darbesi yeteneğini kullanamamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Mordekaiser R - Ölüler Âlemi yeteneğini Graves'in üstünde kullandığında, Graves'in W - Sis Perdesi yeteneği artık kullanıldığı âlemde kalmaktadır.

- Hareket ederken kullanılabilen yetenekler sırasında art arda hareket komutu veren rakip şampiyonlara isabet eden ayartma etkilerinin kısa süreliğine işlevselliklerini kaybetmelerine yol açan hata giderilmiştir.

- Kalista normal saldırıya hazırlanırken ayartıldığında, şampiyonun Pasif - Üstün Denge yeteneğiyle normal saldırı yapabilmesini ve atılabilmesini sağlayan hata giderilmiştir.

- Rakibi Dr. Mundo'nun üstünde dururken onu hareketsiz bıraktığında, Pasif - Nereye İsterse Oraya Gider yeteneğinin haznesinin yere düşmeden yok olmasına yol açan hata giderilmiştir.

- Wukong'un durma komutuyla Q - Yıkıcı Vuruş yeteneğinin animasyonunu tamamen iptal edebilmesine yol açan hata giderilmiştir.

- Lillia'nın W - Dikkat Et! İik! yeteneğinin ayrıntılı ipucunun, yeteneğin minyonlara %50 Hasar verdiğine dair bilgi içermemesine yol açan hata giderilmiştir.

- Caitlyn'in R - Son Koz yeteneğinin ayrıntılı ipucunun ve seviye atlama ipucunun, yeteneğin hasar oranını içermemesine yol açan hata giderilmiştir.

- Dokuma Zırh ve Doldurulabilir İksir başlangıç paketi üçüncü bir eşya içermemesine rağmen ''+1'' metninin görünmesine yol açan hata giderilmiştir.

- Nunu W - Büsbüyük Kartopu yeteneği için yoğunlaşırken Rek'Sai'nin W - Yüzeye Çık yeteneğinden isabet aldığında şampiyonun ekrandan dışarı fırlamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Nunu'nun E - Kartopu Yağmuru yeteneği kullanılırken, imlecin üstünde olmasına rağmen ipucunun açılmamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Nunu'nun E - Kartopu Yağmuru yeteneğinin ipucunun hasarı ''kartopu başına'' değil de ''toplam hasar'' olarak göstermesine yol açan başka bir hata daha giderilmiştir.

- Açgözlü Avcı'nın totemlerden iyileştirme sağlamasına yol açan hata giderilmiştir. Ayrıca artık ipucu elde edilen toplam iyileştirme miktarını doğru göstermektedir.

- Sonsuz Kış'ın (Hepbuz'un Ornn geliştirmesi) çantadaki ipucunun eşyanın aktif etkisiyle sabitlenen ve yavaşlatılan şampiyon sayısını doğru göstermemesine yol açan hata giderilmiştir.

Neeko'nun oyun içi repliklerinin, özellikle de Pasif - Binbir Surat yeteneğiyle kılık değiştirmişken doğru oynatılmamasına veya hiç oynatılmamasına yol açan hata giderilmiştir. Ayrıca Neeko'nun sesi artık ekranın ortasından değil, kendi konumundan duyulmaktadır.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yama ile yayınlanacak kostümler aşağıdaki gibidir;

Suç Şehri Kâbusu Akali, Suç Şehri Kâbusu Shaco, Suç Şehri Kâbusu Twisted Fate, Suç Şehri Kâbusu Darius, Suç Şehri Kâbusu Zyra, Cesur Anka Xayah, Ulvi Anka Anivia ve Zarif Anka Seraphine

25 Ağustos 2021, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2021 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat