LOL 11.16 Yama Notları ve Detayları

Dünyanın en popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 10 Ağustos 2021 Salı günü LOL 11.16 Yaması yayınlandı. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.16 Güncelleme Notları ile bu yamada bazı üzgün şampiyonlara yardımcı olunduğu, bunun yanında kısa fitilli kısa bir yordle ve vole vurmada usta bir keşiş gibi denge radarına yakalanan diğer şampiyonlarında hedef alındığı belirtildi. Ayrıca aydınlanmanın ruhunda ve herkesin bam teline basabilen müzisyende de birtakım ayarlamalara gidildiği belirtildi. Bunların dışında eşya değişiklikleri ve yeni dereceli özelliklerini de unutmayalım.

League of Legends(LOL) 11.16 Güncelleme Notları

Aynı zamanda her yamada olduğu gibi League Of Legends 11.16 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonların gücünün ise azaltıldığı belirtildi.

Ayrıca League of Legends 11.16 Güncellemesi ile birlikte her yeni güncellemede olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Cadılar Meclisi Evelynn, Cadılar Meclisi Cassiopeia, Cadılar Meclisi Ahri, Cadılar Meclisi Ashe, Kadim İlah Malphite, Kadim İlah Warwick ve Cadılar Meclisi LeBlanc Prestij Serisi olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin ise 12 Ağustos 2021 Perşembe günü itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.

Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte Cadılar Meclisi Evelynn, Cadılar Meclisi Cassiopeia, Cadılar Meclisi Ahri, Cadılar Meclisi Ashe, Kadim İlah Malphite, Kadim İlah Warwick, Cadılar Meclisi Zyra, Cadılar Meclisi Morgana, Cadılar Meclisi Camille, Cadılar Meclisi Lissandra ve Cadılar Meclisi LeBlanc kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de yamanın çıkış günü itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı belirtildi.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden indirimli lol rp fiyatları ve %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Her alışverişte kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilerseniz bir sonraki alışverişte kullanabilir, dilerseniz hesabınızda biriktirip ücretsiz rp satın alabilirsiniz.

Hemen %3 Bonus Bakiye ve indirimli lol rp fiyatı avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra her güncellemede olduğu gibi LOL 11.16 Yama Notları ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.

League of Legends(LOL) 11.16 Yama Notları ve Detayları

Şampiyonlar

Diana

Pasifin destansı olmayan canavarlara verdiği hasar azaltıldı.

Diana, LOL 11.08 Yamasında getirilen değişikliklerden beri ormanda epey popülerleşmişti ve bu rolde özellikle de rekabetçi düzeyde fazla kuvvetliydi. Diana'nın kendine ikinci bir rol bulmasından memnun olunmasa da şu an sınırı biraz aşıyor. Ormandaki gücünü azaltmak için kamp temizleme kabiliyeti zayıflatılmıştır.

Pasif - Gümüşay Bıçağı

DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERDİĞİ HASAR %300 ⇒ %250

Fiora

E'nin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı.

Fiora özellikle de yüksek beceri düzeylerinde bir süredir kuvvetliydi. Orta ile ileri safhalardaki ayrık ittirme ve kule yıkma gücü azaltılmıştır.

E - Kılıç Sanatı

BEKLEME SÜRESİ 11/9,5/8/6,5/5 saniye ⇒ 11/10/9/8/7 saniye

Jarvan IV

Pasifin hasarı arttırıldı. R'nin ilave hasar oranı arttırıldı.

Demacia'nın Simgesi, hiçbir beceri düzeyinde yükselemiyordu. Afet'i daha etkili hale getirilerek ve aynı zamanda düello ve kamp temizleme potansiyeli güçlendirilmiştir.

Pasif - Ordu Marşı

HASAR Hedefin mevcut canının %8'i ⇒ Hedefin mevcut canının %10'u

R - Afet

İLAVE HASAR ORANI %150 SG ⇒ %180 SG

Jhin

W'nun hasarı arttırıldı. R'nin asgari hasar oranı arttırıldı.

Jhin bir süredir sönük kalıyor ve çoğu oyunda tercih edilmiyordu. Daha ölümcül bir Trajedi ve daha da ölümcül bir Son Perde'yle takım arkadaşlarıyla birlikte oynadığında ve önemli çatışmalarda artık rakipleri daha sık etkisiz hale getirebilecektir.

W - Trajedi

HASAR 50/85/120/155/190 ⇒ 60/95/130/165/200

R - Son Perde

ASGARİ HASAR ORANI %20 SG ⇒ %25 SG

Karma

Pasifin isabet halinde sağladığı bekleme süresinde azalma kaldırılmıştır. Yeteneklerden elde edilen bekleme süresinde azalma artık sabit. Q'nun taban hasarı ilk yetenek seviyelerinde azaldı; bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı ve ileri yetenek seviyelerinde azaltıldı; bedeli azaldı. Q2'nin başlangıç hasarı arttırıldı. E'nin taban kalkanı ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı; ilave hareket hızı artık sabit; Direniş artık sadece takım arkadaşlarına ilave hareket hızı sağlamaktadır.

Karma uzun zamandır takımların daha koordinasyonlu oynadığı profesyonel düzeyde, tekli sıraya kıyasla çok daha güçlü. Karma'nın tüm oyuncuların elinde başarılı olmasını sağlamak adına küçük değişiklikler yerine, bu sefer büyük değişiklikler yapılması hedeflenmiştir.

Bunu başarmak için erken safhalardaki tutarlı baskı kurma ve minyon dalgası temizleme potansiyelinin yanı sıra, R-E kombosuyla tüm takımına sağladığı kalkan ve hareket hızı güçlendirmesi hedef alınmıştır. Bunları dengelemek için de yeteneklerini şampiyonlara isabet ettirdiğinde daha sık Mantra kullanabilmesi sağlanmıştır. Q'sunun azalan bekleme süresi ve bedeli de bu avantajdan faydalanmasına yardımcı olacaktır. Ayrıca tek başınayken de rakiplerini yok edebilmesi için R-Q kombosu güçlendirilmiştir.

Pasif - Güçlenen Ateş

KALDIRILDI-İSABET HALİNDE BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA Bir rakip şampiyona normal saldırı isabet ettirdiğinde artık Mantra'nın bekleme süresi 1 saniye azalmamaktadır.

YETENEKLERİN SAĞLADIĞI BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA 1/6/11. seviyelerde 2/3,5/5 saniye ⇒ 5 saniye

Q - İçindeki Alev

TABAN HASAR 90/135/180/225/270 ⇒ 70/120/170/220/270

BEKLEME SÜRESİ 8/7,5/7/6,5/6 saniye ⇒ 9/8/7/6/5 saniye

BEDEL 55 Mana ⇒ 45 Mana

Q2 - Ruhyalazı

BAŞLANGIÇ HASARI 25/75/125/175 ⇒ 40/100/160/220

E - Esin

TABAN KALKAN 80/120/160/200/240 ⇒ 80/125/170/215/260

İLAVE HAREKET HIZI %40/45/50/55/60 ⇒ %40

DİRENİŞ'İN YAKINDAKİ TAKIM ARKADAŞLARINA YÖNELİK GÜÇLENDİRMESİ Toplam kalkan miktarının %30'u, %100 İlave Hareket Hızı ⇒ Toplam kalkan miktarının %30'u, %30 İlave Hareket Hızı

Lee Sin

W'nun mutlak sömürüsü azaltıldı.

Lee Sin, LOL 11.13 Yaması zayıflatmalarına rağmen hâlâ önüne geleni tekmeliyor ve şimdi de koridorlardan sonra ormana hükmetmeye başladı. Bu sefer erken ila orta safhalardaki düello gücünü doğrudan azaltacak sağlam bir zayıflatma getirilmiştir.

W - Demir İrade

MUTLAK SÖMÜRÜ %10/15/20/25/30 ⇒ %5/10/15/20/25

Lulu

W'nun bekleme süresi arttırıldı. R'nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı.

Lulu ortalama düzeyde dengeli olsa da üst düzeyde güçlü, seçkin düzeydeyse aşırı güçlü. LOL 11.9 Yamasında Lulu bilerek güçlendirilmişti; W'sunun bekleme süresi azaltılarak ve ilave saldırı hızını arttırarak bu beceri düzeyleri hedef alınmıştı. Rakiplerini sık sık yıpratabilmesi, ona karşı oynamayı epey can sıkıcı hale getirmişti ve nihayetinde yasaklama oranlarında bir artış gözlemledi. Onu yeniden oyuna dahil etmek için üst düzeyin faydalandığı anlık kitle kontrolüne getirilen güçlendirme geri alınmış ve R'sinin bekleme süresi arttırılmıştır.

W - Kapris

BEKLEME SÜRESİ 15/14/13/12/11 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye

R - Vahşi Büyüme

BEKLEME SÜRESİ 110/95/80 saniye ⇒ 120/100/80 saniye

Maokai

Pasifin iyileştirmesi arttırıldı. E'nin patlama hasarı azaltıldı.

Maokai tank dizilimleri tercih etse bile üst koridorda kalmakta zorlanıyor. Dolayısıyla hayatta kalma potansiyeli arttırılmıştır. Fakat destek Maokai ve onun minik fideleri, YG dizilimlerinin daha fazla güç artışı sunduğu alt koridorda oyuncuların başına bela oluyor. Maokai hâlâ güçlü bir dürtmeye sahip olacak ama bu biraz dizginlenecektir.

Bir şey daha: Maokai'nin orijinal pasif değerleri hatalıydı. Azami canının daha ufak bir bölümüne eşdeğer miktarda iyileşiyordu (%6-13 yerine %5-13) ve düzgün bir şekilde güçlenmiyordu (1/6/9/11/13/15/17. seviyeler yerine her seviyede sabit bir güç artışı kazanıyordu). Dolayısıyla aşağıda verilen pasifinin iyileştirmesinin önceki değerleri, oyun içi hatalı değerleri yansıtıyor. Artık güç artışı düzeltildi ve azami cana bağlı olarak iyileştirmesi ipucunda gördüğünüzden çok daha fazla arttırıldı.

Pasif - Öz Büyüsü

İYİLEŞTİRME 1-18. seviyelerde 5-65 (+ azami canın %5-13'ü) (iyileştirme ve güç artışı hatalarından ötürü) ⇒ 1/6/9/11/13/15/17. seviyelerde 5/15/25/35/45/55/65 (+ azami canın %7/8,5/10/11,5/13/14/15'i)

E - Fide Atışı

PATLAMA HASARI 25/50/75/100/125 (+ hedefin azami canının %7/7,25/7,5/7,75/8'i (100 YG başına +%0,8)) ⇒ 20/45/70/95/120 (+ hedefin azami canının %7/7,25/7,5/7,75/8'i (100 YG başına +%0,7))

Nunu

Taban hareket hızı arttırıldı. E'nin kartopu başına hasar oranı arttırıldı.

Nunu ve Willump tökezledi, artık onlara yardım etme vakti geldi! Kartopunu yuvarlamaya başlamak için LOL 11.2 Yamasında getirilen zayıflatmanın bir kısmı geri alınmış ve saldırıya yönelik dizilimlerde elde ettikleri hasar arttırılmıştır.

Taban nitelikler

HAREKET HIZI 340 ⇒ 345

E - Kartopu Yağmuru

KARTOPU BAŞINA HASAR ORANI %6 YG ⇒ %10 YG

TOPLAM HASAR ORANI %54 YG ⇒ %90 YG

Shaco

Q'nun turuncu duman efekti kaldırılmıştır. R'nin hataları giderilmiştir.

Bir önceki yamada (LOL 11.15) Shaco'nun dumanının Savaş Sisi'nin içinden görünmemesine yol açan ve uzun zamandır oyunda olan bir hata düzeltilmişti. Uzun zamandır derken, 2 yıldır falan. Bu değişiklik LoL'e uygun karşı oyun imkânları hakkında düşünüp taşınılmasını sağladı. Oyuncuları sürekli kamerayı kaydırarak turuncu duman aramaya zorlamak istenilmiyor, bu yüzden dumanı yeniden kaldırıp ve bazı hatalar giderilmiştir.

Q - Kandırmaca

KALDIRLDI-TOZU DUMANA KATMA Shaco'nun Q - Kandırmaca yeteneğinin turuncu duman efekti artık yetenek Savaş Sisi'nin içinden kullanıldığında rakibe görünmüyor.

R - Halüsinasyon

KOPYANIN GİDERİLEN TOTEM KIRMA HATASI Shaco'nun kopyası bir totem kırdığında artık diğer tüm komutları göz ardı edip sürekli Shaco'ya geri dönmeye çalışmıyor.

KOPYANIN GİDERİLEN HAREKETSİZ DURMA HATASI Shaco'nun kopyası 10 saniye boyunca başka komut almadığında Shaco'ya geri dönmüyor.

GİDERİLEN TOTEM ALTINI HATASI Shaco'nun kopyası tarafından kırılan totemler artık Shaco'ya altın kazandırıyor.

KOPYANIN KATLEDİLME HALİNDE PATLAMASI Shaco'nun kopyası yansıma hasarı tarafından katledildiğinde artık patlayarak minik kutulara dönüşüyor.

Sivir

W'nun hasar oranı ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı.

Sivir takım deşen, bumeranglı bir paralı asker. Fakat kritik vuruş dizilimleri bile yetersiz kalıyor. Dolayısıyla silahı keskinleştirilmiştir.

W - Seken Atış

HASAR ORANI %30/40/50/60/70 SG ⇒ %30/45/60/75/90 SG

Sona

Yeni pasif! Mana bedelleri azaltıldı ve harenin mana iadesi mekaniği kaldırıldı. R artık minyonlara ve canavarlara da isabet etmektedir.

LOL 10.4 Yamasında Sona'ya bir mana iadesi mekaniği eklenerek fazla baskıcı oyun tarzlarının önüne geçilmeye çalışılmıştı. Bu pek eğlenceli bir mekanik değildi ve bazen Sona'nın yeteneklerini doğru kullandığında (E'siyle haritada tek başına dolaşmak gibi) cezalandırılmasına yol açıyordu. Bu durumu düzeltmek için o çok daha ödüllendirici yeni bir mekanikle değiştirilmiştir.

Artık Sona, bazı yeteneklerini kullandığında onu ödüllendiren yükler kazandıran ve nihayetinde ultisine daha fazla erişebilmesini sağlayan bir mekaniğe sahiptir. Böylece asla kaçırmadığınız Kreşendo'larınızla rakiplerinizi daha sık dize getirebileceksiniz.

Pasif - Baskın Akor

YENİ-ACCELERANDO Sona'nın temel yetenekleri ona kalıcı Accelerando yükleri kazandırıyor. Yük başına 0,5 Temel Yetenek Hızı kazanır. En fazla 60 Temel Yetenek Hızına sahip olabilir. 60 Temel Yetenek Hızına ulaştığında, normal şartlar altında kazanacağı her bir Accelerando yükü başına ultisinin mevcut bekleme süresini 1,5 saniye azaltır.

YENİ-NOTAYI TUT Etki artık dirilme etkilerinden sonra kaybolmuyor (Zilean'ın ultisi ve Koruyucu Melek gibi).

Q - Cesaret İlahisi

BEDEL 75/80/85/90/95 Mana ⇒ 50/55/60/65/70 Mana

YENİ-YAPTIĞIN HER ATIŞTA Artık bir rakip şampiyona isabet eden her atış başına bir Accelerando yükü kazandırıyor.

KALDIRILDI-HARENİN MANA İADESİ Bir takım arkadaşına Cesaret İlahisi haresi sağlamak artık kullanım başına 30 Mana iade etmiyor.

W - Metanet Aryası

BEDEL 105/110/115/120/125 Mana ⇒ 80/85/90/95/100 Mana

YENİ-VERDİĞİN HER KALKANDA Metanet Arya'sının haresi artık yaralı bir takım arkadaşını her iyileştirdiğinde veya hare kalkanıyla başka bir takım arkadaşının en az 25-125 Hasar almasını engellediğinde bir Accelerando yükü kazandırıyor.

KALDIRILDI-HARENİN MANA İADESİ Bir takım arkadaşına Metanet Aryası haresi sağlamak artık kullanım başına 30 Mana iade etmiyor.

E - Sürat Şarkısı

BEDEL 90 Mana ⇒ 65 Mana

KALDIRILDI-HARENİN MANA İADESİ Bir takım arkadaşına Sürat Şarkısı haresi sağlamak artık kullanım başına 30 Mana iade etmiyor.

R - Kreşendo

KALDIRILDI-YETENEKLERİN BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA Artık Sona'nın temel yeteneklerinin bekleme sürelerini azaltmıyor.

YENİ-SENİ İZLEYECEĞİM Şampiyonlara isabet eder ⇒ Şampiyonlara, minyonlara ve canavarlara isabet eder

Tahm Kench

Pasifin taban hasarı ilk seviyelerde azaltıldı. Q'nun taban iyileştirmesi azaltıldı.

Tahm Kench erken safhalarda, özellikle de savaş başlatabildiği ve çatışmalarda iyileşebildiği üst koridorda fazla güçlü. Rakiplerine kendilerini toparlamaları için daha fazla süre tanımak adına her iki kabiliyeti de zayıflatılmıştır.

Pasif - Tadımlık

TABAN HASAR 1-18. seviyelerde 12-60 ⇒ 1-18. seviyelerde 8-60

Q - Dil Yarası

TABAN İYİLEŞTİRME 15/20/25/30/35 ⇒ 10/15/20/25/30

Vladimir

Pasifin yetenek gücünü ilave cana dönüştürme oranı arttırıldı; ilave canı yetenek gücüne dönüştürme oranı arttırıldı.

Üst Vladimir, orta koridorda olduğundan çok daha zayıf durumda. Üst koridora hâkim olmasına yardım etmek için pasif ilaveleri arttırılmıştır. Bu sayede dayanıklı eşyaları tercih ettiğinde daha avantajlı olacaktır.

Pasif - Kızıl Akit

YG'NİN İLAVE CANA DÖNÜŞÜMÜ %140 ⇒ %160

İLAVE CANIN YG'YE DÖNÜŞÜMÜ %2,5 ⇒ %3,3333333

Xin Zhao

Taban saldırı gücü azaltıldı.

Xin Zhao, LOL 11.14 Yaması'nda getirdiğimiz zayıflatmalara rağmen tüm beceri düzeylerinde hâlâ ormanın kralı. Yeni W'su ve E'si daha uzun menzillere sahip. Bu yüzden Xin erken safhalarda sınıfındaki en etkili zorba olmak zorunda değil; çünkü artık hedeflerine hiç olmadığı kadar rahatça erişebilmektedir. Taban hasarını azalttıktan sonra erken safhalarda hâlâ güçlü olacak ama diğer ormancıları geride bırakmayacaktır.

Taban nitelikler

SALDIRI GÜCÜ 1. seviyede 66 ⇒ 1. seviyede 63

Ziggs

Taban mana miktarı arttırıldı. E'nin mayın başına verdiği taban hasar ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı ve ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı; yavaşlatması ilk yetenek seviyelerinde azaltıldı.

LOL 11.14 Yamasında alt koridor Ziggs'e getirilen zayıflatma pek işe yaramadı. Bu sebeple manası geri verilmiş ve bunun yerine ikinci geliştirilen yeteneği dizginlenmiştir. Bu değişiklikler alt koridordaki gücünü azaltacak ve orta koridordaki kaybını telafi edecektir.

Taban nitelikler

MANA 1. seviyede 420 ⇒ 1. seviyede 480

E - Sihirmayın Tarlası

MAYIN BAŞINA TABAN HASAR 40/75/110/145/180 ⇒ 30/70/110/150/190

YAVAŞLATMA %30/35/40/45/50 ⇒ %10/20/30/40/50

Eşyalar

Kara Mühür

Kara Mühür'ün yüksek riskli ve yüksek ödüllü bir eşya olması gerekmektedir. Fakat çoğu YG kullanıcısı, hatta Doran'ın Yüzüğü'nün sağladığı manaya ihtiyaç duyan şampiyonlar için bile aşırı değerli bir seçenek haline gelmiştir. Eşyanın yük biriktirme hızı bu sebeple azaltılmıştır. Böylece onu tercih etmek daha riskli olacaktır.

İHTİŞAM YÜKÜ BAŞINA DEHŞET YG'Sİ 5 ⇒ 4

KATLEDİLME HALİNDE KAYBEDİLEN İHTİŞAM YÜKÜ 4 ⇒ 5

Kefaret

Kefaret, diğer efsuncu eşyalarının gölgesinde kalmakta ve bu sezon kendisine kullanıcı bulmakta epey zorlanmaktadır. Gücünü ve heyecanın zirve yaptığı anlardaki kullanılabilirliği arttırılarak, bu sayede eşya daha fazla takım savaşında daha etkili olabilecektir.

MÜDAHALE İYİLEŞTİRMESİ Takım arkadaşının seviyesine bağlı olarak 180-360 ⇒ Takım arkadaşının seviyesine bağlı olarak 200-400

MÜDAHALE BEKLEME SÜRESİ 120 saniye ⇒ 90 saniye

Bandle Şehri Clash'i

Bandle Şehri temalı Clash'in ikinci hafta sonu 21-22 Ağustos tarihlerinde gerçekleşecektir. İkinci hafta sonunun takım kurma aşaması ise 16 Ağustos'ta başlayacaktır.

Dereceli Güncellemeleri

GÜNCELLENDİ-ÜÇÜNCÜ SIRADAN ÇIKMA CEZASI Sıradan çıkma için üçüncü bir ceza eklenmiştir. 24 saat içinde üçüncü kez sıradan çıkanlar 12 saat boyunca MOBA sıralarına giremeyecek ve 10 LP kaybedecektir (ilk iki ceza değişmedi).

YENİ-ARKADAŞ SIRALAMASI Her zaman arkadaşlarından daha iyi olduğunu düşünenler artık bunu kanıtlayabilir! Dereceli Sihirdar Vadisi lobilerine yeni bir sosyal skor tablosu eklenmiştir. Bu skor tablosuna Tek/Çift veya Esnek lobisinin sağ üst köşesindeki yeni skor tablosu düğmesine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

ESNEK SIRA Ustalık ve üstündeki Esnek oyuncuları artık Platin'in altındaki Esnek oyuncularıyla birlikte sıraya giremeyecektir.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

- Warwick R - Sonsuz Şiddet yeteneğiyle atlarken hedef Sıçra kullanırsa yeteneğin iptal olmasına yol açan hata giderilmiştir.

- Şampiyonlar artık katledildikten sonra kontrol edilebilir hale geldiğinde (Sion'un Pasif - Ölümün Görkemi yeteneği gibi) Mavi Gözcü'yü keserse, mavi güçlendirmeyi alabilmektedir (kırmızı güçlendirme zaten böyle işliyor).

- Oyuncuların destansı olmayan orman canavarlarını infaz ederken kırmızı veya mavi güçlendirmeyi kaybetmesine yol açan hata giderilmiştir.

- Şampiyonların başına konan ödül alınsa bile skor tablosunda gösterilen ödülün sıfırlanmamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Kumkuşunun Pençesi'nin ipucunda verilen hasarı gösteren sayaç, artık rakibe verilen hasar miktarını doğru bir şekilde göstermektedir.

- Yadigâr Kalkan alınmadan ve etkinleştirilmeden önce, Çelik Omuzluk'un iade edilmesi veya satılması durumunda her iki eşyanın güçlendirmesinin de güçlendirme göstergesinde görünmesine yol açan hata giderilmiştir.

- Işınlan'ın yoğunlaşma göstergesinde 0,3 saniye kalmışsa, şampiyonun yıkılmış bir kuleye ışınlanabilmesine yol açan hata giderilmiştir.

- Rakip şampiyon Tryndamere'e doğru dönmüşse, W - Alaycı Nara yeteneğinin Kararma'nın Batmaz Ay etkisine katkıda bulunmamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Umbra Mızrağı artık hasar görmez haldeki (üstüne bir şampiyon ışınlanan) totemlere ilave hasar verememektedir.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümler aşağıdaki gibidir;

Cadılar Meclisi Evelynn, Kadim İlah Malphite, Kadim İlah Warwick, Cadılar Meclisi Cassiopeia, Cadılar Meclisi Ahri, Cadılar Meclisi Ashe, Cadılar Meclisi LeBlanc Prestij Serisi

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkler aşağıdaki gibidir;

Cadılar Meclisi Evelynn, Kadim İlah Malphite, Kadim İlah Warwick, Cadılar Meclisi Cassiopeia, Cadılar Meclisi Ahri, Cadılar Meclisi Ashe, Cadılar Meclisi Zyra, Cadılar Meclisi Morgana, Cadılar Meclisi Camille, Cadılar Meclisi LeBlanc, Cadılar Meclisi Lissandra

11 Ağustos 2021, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2023 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat