LOL 11.13 Yama Notları ve Detayları

Son yılların popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 22 Haziran 2021 Salı günü LOL 11.13 Yama Notları yayınlanmıştır. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.13 Güncelleme Notları ile bu yamanın ağırlıklı olarak sistemler üzerine kurulu bir yama olduğu, çalışmaların büyük bölümünün hareketliliği azaltmaya yönelik olduğu ve Tahm Kench'e küçük bir yenileme getirilerek yepyeni bir yetenek seti ve görsel efekt eklendiği belirtildi. Aynı zamanda League Of Legends 11.13 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonlarının gücünün ise azaltıldığı belirtildi.

League of Legends(LOL) 11.13 Yama Notları

Ayrıca League of Legends 11.13 Güncellemesi ile birlikte her yeni yamada olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; KOD ADI: Zed Prestij Serisi, Astronot Maokai, Astronot Rammus, Astronot Veigar ve Astronot Corki olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerden KOD ADI: Zed Prestij Serisi'nin 24 Haziran 2021 tarihinden itibaren, diğer kostümlerin ise 1 Temmuz 2021 tarihi itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.

Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte ayrıca Astronot Maokai, Astronot Rammus, Astronot Veigar ve Astronot Corki kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de kostümlerin çıkış tarihi olan 22 Haziran 2021 tarihi itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Her alışverişte kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilerseniz bir sonraki alışverişte kullanabilir, dilerseniz hesabınızada biriktirip ücretsiz rp satın alabilirsiniz.

Hemen %3 Bonus Bakiye avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra her yamada olduğu gibi LOL 11.13 Yaması ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye, aşağıdaki "League of Legends(LOL) 11.13 Yama Notları ve Detayları" başlığı altından ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.

League of Legends(LOL) 11.13 Yama Notları ve Detayları

Şampiyonlar

Aphelios

Pasifinin ilave hasarı ve zırh deşmesi arttırıldı.

LOL 11.12 Yamasında Aphelios'a getirdiğimiz güçlendirmeler onu iyi bir noktaya getirse de seçkin düzeyde ona beklediğimizden daha fazla güç kaybettirerek şampiyonu genel anlamda zayıflatmıştı. Dolayısıyla biraz daha yardıma ihtiyaç duyuyor. Biz de genellikle pek rağbet görmeyen nitelik artışlarını güçlendirerek tüm beceri düzeylerindeki oyuncuların işine yarayacak bir değişikliğe gidilmiştir.

Pasif - Tetikçi ve Kâhin

İLAVE SALDIRI GÜCÜ 4/8/12/16/20/24 (Q 1-5. seviyeler) ⇒ 5/10/15/20/25/30 (Q 1-5. seviyeler)

ZIRH DEŞME 3,5/7/10,5/14/17,5/21 (E 1-5. seviyeler) ⇒ 4,5/9/13,5/18/22,5/27 (E 1-5. seviyeler)

Kayn

W görsel efektleri artık yüzey şekillerinin içindeyken açığa çıkmaktadır.

Kayn'in görsel efektlerinin şampiyon yüzey şekillerinin içindeyken kaybolması durumuna el atılmıştır. Görsel efektlerin görüş açısının dışındayken gizlenmesi pek çok yetenek için standart. Ancak oyuncuların yüzey şekillerinin içinden görüş kazanması mümkün olmadığı için, onlara Kayn'in yeteneklerine tepki verme şansı sunmak adil olacaktır. Kendisi ayrıca diğer şampiyonlardan farklı olarak uzun bir süre boyunca yüzey şekillerinin içindeki varlığını sürdürebilmektedir. Bu kuralı ona özel olarak getirilme sebebi tamamıyla bundan ibarettir.

W - Kasvet Dalgası

GÖRSEL EFEKTLER: Kasvet Dalgası'nın görsel efektleri, artık yetenek yüzey şekillerinin içinden şampiyonlar üstünde kullanıldığında açığa çıkıyor.

Lee Sin

E'nin taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaltılmıştır.

Lee Sin bir süredir tüm beceri düzeylerinde orta ve üst koridorun tozunu attırıyordu. Bu durum en yüksek aşamalarda daha da belirgin halde. Koridorda çok güvendiği yeteneklerden birinin azami gücünü biraz törpülüyoruz. Böylece ormanda beklenmedik bir güç kaybına uğramayacaktır.

E - Fırtına

TABAN HASAR: 100/140/180/220/260 ⇒ 100/130/160/190/220

Olaf

Taban can büyüme oranı arttırıldı. Mana ve mana büyüme oranı yuvarlandı.

Durdurulamayan bir yıkım vikingine göre Olaf son yamalarda biraz durulmuş bir halde. Ona oyun boyunca daha fazla dayanıklılık verilmiş ve bazı sayılar yuvarlanmıştır.

Taban nitelikler

CAN BÜYÜME ORANI 93 ⇒ 100

MANA 7,47 ⇒ 7,5

MANA BÜYÜME ORANI 0,58 ⇒ 0,6

Riven

E'nin taban kalkanı azaltıldı.

Rakiplerini engelleyebilen, durdurabilen ve havaya savurabilen bir şampiyon olan Riven, onları hem maddi hem de manevi anlamda yara bere içinde bırakabiliyordu. Bu da kendisinin üst ve seçkin düzeylerde özellikle güçlü olmasını sağlıyordu. Çünkü bu beceri düzeylerinde kalkanlar daha etkili kullanılabiliyor. Hasar azaltma becerisini bir miktar dizginlememizin ardından artık savaşa girmeden önce daha dikkatli olması gerekmektedir.

E - Yiğitlik

TABAN KALKAN: 95/125/155/185/215 ⇒ 85/115/145/175/205

Rumble

W'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı ve artık sabit değil. İlave hareket hızı ise azaltıldı.

Bu sezon yama notlarında sık sık kendisine yer bulmasına rağmen Rumble hem orta koridor hem de ormanı rakiplerine dar etmeyi sürdürmektedir. Erken safhalardaki temizleme hızını azaltarak gezinme ve baskın gücü aşağı çekilmiştir.

W - Hurda Kalkan

BEKLEME SÜRESİ: 6 saniye ⇒ 7/6,75/6,5/6,25/6 saniye

İLAVE HAREKET HIZI: %15/20/25/30/35 ⇒ %10/15/20/25/30

Tahm Kench

Ham Yap ve R'si yer değiştirilmiş ve yenilenmiştir. Pasifin ilave hasarı azaltılmıştır. Q'su artık iyileştiriyor, pasifini uyguluyor ve boyutuyla birlikte güçleniyor. E'sinin kalkan süresi arttırılmıştır. Zaman içinde iyileştirmesi arttı fakat etkinleşmesi daha uzun sürüyor. Ayrıca yepyeni görsel efektler de gırla eklenmiştir.

Bu yamada gelen büyük değişikliklerle birlikte Kench artık hiç olmadığı kadar daha parlak! Geçmişte kedibalığımızın gücü, yetenek setinin profesyonel düzeydeki başarısı nedeniyle hep sınırlı kalmış; bu da şampiyonu oyuncuların çoğunluğu için zayıf kalmaya itmişti. Bunu çözmek adına birkaç büyük ayarlamaya gidilecektir.

İlk olarak koordinasyonu yüksek takımların takım arkadaşlarının zayıf noktalarını ve rakiplerin eylemlerini tamamen ortadan kaldırmakta kullandığı Ham Yap yeteneğinin sahip olduğu güç, etkin oynanışa sahip diğer yeteneklere kaydırılacaktır. Eskiden Tahm'ın yaptığı asıl katkı, her zaman Ham Yap'la bir takım arkadaşını kurtarmaya hazır olmasıydı. Bu yenilemeyle birlikte yeni Lezzet Yolculuğu'yla daha büyük riskler alması gerekmektedir. Ayrıca diliyle yaptığı vuruşlardan ve havalı numaralardan (dille iyileştirme gibi) faydalanmaya odaklanacak.

İkincisi, Ham Yap'ı takım arkadaşları üstünde kullanmayı kolaylaştırıyoruz. Artık takım arkadaşları Ham Yap'ın ne zaman hazır olduğunu belirten bir gösterge görecektir. Böylece ne zaman ona doğru koşmanın onları kurtaracağını anlayabilecekler.

Üçüncüsü Lezzet Yolculuğu'nu tamamen bir takım arkadaşıyla koordine şekilde haritanın diğer ucunda bir hamle yapmak üstüne kurulu olmaktan çıkaracaktır (bu büyük ölçüde profesyonel düzeydeki oyunlara özel bir güç) ve kendi başına da etkili olabilen bir yeteneğe dönüştürülecektir.

Son olarak ise Kench'e yeni görsel efektler eklenerek, onun daha da havalı hale gelmesi sağlanmıştır.

Taban nitelikler

CAN 600 ⇒ 570

CAN BÜYÜME ORANI 100 ⇒ 95

MANA BÜYÜME ORANI 40 ⇒ 50

ZIRH 47 ⇒ 42

BÜYÜ DİRENCİ 32,1 ⇒ 32

Pasif - Tadımlık

İLAVE HASAR Azami canının %4'ü ⇒ Azami canının %2,5'i

Q - Dil Yarası

SENİ SERSEM: Tahm Kench artık Dil Yarası esnasında R - Ham Yap yeteneğini kullanarak Dil Yarası'nın sersemlettiği şampiyonları yutabilmektedir.

NE DİLMİŞ ARKADAŞ: Dil Yarası bir rakip şampiyona isabet ettiğinde artık Tahm Kench'i eksik canının %6/7/8/9/10 kadarına eşdeğer miktarda iyileştirmektedir.

LEZZET DÜŞKÜNÜ: Dil Yarası artık isabet ettiği şampiyona bir Pasif - Tadımlık yükü uygulamaktadır.

YAVAŞLATMA %30/40/50/60/70 ⇒ %40

YAVAŞLATMA SÜRESİ 3 saniye ⇒ 2 saniye

BEKLEME SÜRESİ 5 saniye ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 saniye

BEDEL 50 Mana ⇒ 50/46/42/38/34 Mana

SON SÜRAT: Dil Yarası'nın menzili ve atış hızı artık Tahm Kench'in boyutuyla birlikte artmaktadır.

W - Lezzet Yolculuğu

BALIK DALIŞI: Tahm Kench 1,35 saniye boyunca yoğunlaşır, 0,15 saniyeliğine dalar ve ardından hedef noktada ortaya çıkarak 100/135/170/205/240 (+%100 YG) Hasar verir ve rakipleri 1 saniyeliğine havaya savurur. Yeteneği bir rakip şampiyona isabet ettirmek, bekleme süresinin ve mana bedelinin %30'unu iade eder. Tahm Kench, yuttuğu takım arkadaşlarını beraberinde götürebilir (takım arkadaşları, yoğunlaşma tamamlanmadan önce istedikleri zaman dışarı çıkabilir). Rakipler, yoğunlaşmanın ilk 0,75 saniyesi boyunca Tahm Kench'in nereye gideceğini asla göremez.

BEKLEME SÜRESİ 24/23/22/21/20 saniye ⇒ 21/20/19/18/17 saniye

BEDEL 60/75/90/105/120 Mana

E - Kayış Gibi

KALKAN SÜRESİ 2 saniye ⇒ 2,5 saniye

ZAMAN İÇİNDE GRİ CAN İYİLEŞMESİ: Çeyrek saniye başına %10 Azami Can olacak şekilde biraz arttırıldı.

GRİ CAN İYİLEŞMESİ ÖNCESİNDEKİ SÜRE: 2,5 saniye boyunca hasar almadığında ⇒ 4 saniye boyunca hasar almadığında

R - Ham Yap

YEMEK VAKTİ: Tahm Kench hedef şampiyonu 3 saniyeliğine yutar. Eğer hedef şampiyon bir rakipse 3 Pasif - Tadımlık yüküne sahip olması gerekir ve 100/250/400 + azami canının %15 (her 100 YG başına +%5) kadarına eşdeğer miktarda büyü hasarı alır. Tahm Kench bu sırada yere saplanır ve %40 yavaşlar. Eğer hedef şampiyon bir takım arkadaşıysa Ham Yap tamamlandıktan sonra 2,5 saniye süren 300/450/600 (+%100 YG) Kalkan kazanır. Tahm Kench yere saplanır ve %40/25/10 yavaşlar ama W - Lezzet Yolculuğu kullanmaya devam edebilmektedir. Tahm Kench'in takım arkadaşları, Ham Yap'ın ne zaman hazır olduğunu şampiyonun can göstergesinde görebilecektir. (rakipler göremez)

Viego

Q'nun minyonlardan sağladığı iyileşme azaltıldı. E'nin taban ilave hareket hızı, atış hızı ve alan uzunluğu arttırıldı.

Minyon dalgalarını kullanarak canını yenilemekte zorlanmayan Viego, orta koridorda biraz fazla rahat. Hayatta kalma becerisinin bir kısmı, tüm rollerinin işine yarayacak başka bir yere aktarılmıştır.

Q - Mahvolmuş Kralın Kılıcı

MİNYONLARDAN KAZANILAN İYİLEŞME %100 ⇒ %50

E - Ecel Yolu

TABAN İLAVE HAREKET HIZI %20/22,5/25/27,5/30 ⇒ %25/27,5/30/32,5/35

ATIŞ HIZI 1000 ⇒ 1200

ATIŞ ALANI UZUNLUĞU 700 ⇒ 775

Xayah

Q'nun tüy başına taban hasarı ve azami toplam hasarı arttırıldı.

Xayah tüm beceri düzeylerinde zayıf. Bu yüzden tüyleri biraz kabartıldı ve genelde oyunun ileri safhalarında en üst seviyeye çıkarılan Q'suna güzel bir güçlendirme getirilmiştir. Amaç, ilk olarak hangi yeteneğin en üst seviyeye getirildiğine bağlı olmaksızın tüm Xayah'ların işine yarayacak bir güçlendirme getirmektir. Ayrıca Q'ya öncelik veren oyuncuların daha rekabetçi olmasını sağlamaktır.

Q - Çifte Hançer

TÜY BAŞINA TABAN HASAR 45/65/85/105/125 ⇒ 50/75/100/125/150

TABAN AZAMİ TOPLAM HASAR 90/130/170/210/250 ⇒ 100/150/200/250/300

Eşyalar

Anathema'nın Zincirleri

Tank mı oynuyorsunuz? Rakip takımda can sıkıcı bir şampiyon mu var? Aradığınız eşya işte burada! Anathema'nın Zincirleri'yle şanssız bir rakibi kolay bir lokmaya dönüştürebilirsiniz. İntikam hiç olmadığı kadar yakın!

Bu eşya tanklara tek bir rakibe karşı savaşırken özel bir savunma avantajı sunmasının yanı sıra ayrıca ofansif kitle kontrolü sağlamaktadır. Eğer bir oyunda sık sık aynı rakiple (ya da pek sevmediğiniz biriyle) karşı karşıya geliyorsanız, bu eşya sizin için daha da faydalı olacaktır.

Taban nitelikler

TOPLAM BEDEL 2500 Altın

TARİF Dev Kemeri + Alazcevher + 800 Altın

CAN 650

YETENEK HIZI 20

Etkiler

ADAK (AKTİF): 60 saniye boyunca bir Kan Davası oluşturmak için bir Can Düşmanı seçin. Sınırsız menzile sahiptir, sadece çatışma dışında kullanılabilir ve katledilmişken de kullanılabilmektedir (90 saniye bekleme süresi).

KAN DAVASI: Can Düşmanı'ndan Kan Davası yükü başına %1 daha az hasar alırsınız. Bu hasar azaltma %0'da başlar ve 60 saniye boyunca %30'a kadar çıkmaktadır.

İNTİKAM: Azami yüke ulaştığında Can Düşmanı'nın sıvışması yakınındayken %20 azalmaktadır.

Omurgakıran

Pek çok dövüşçü, şu anda öne geçtikleri anları zaferlere çevirmekte zorlanmaktadır. Özellikle de ayrık ittirme esnasında. Omurgakıran'ın amacıysa onlara takımlarından ayrı kalma riskini göze alarak güçlü bir ayrık ittirme stratejisine yönelme şansını sunmaktır. Bu eşya, ayrık ittiren şampiyonlara hem kuleleri hem de onları durdurmaya gelenleri dümdüz etme becerisini sağlayacaktır. Bu ayrıca onlara tankları ve kuleleri aşmanın bir yolunu sunmaktadır. Eski Komuta Sancağı'nın çalışma şekline benzer olsa da artık koridor boyunca ilerlemek için minyonların yakınında durmak gerekmektedir.

Taban nitelikler

TARİF Kazma + Ağırkan + 825 Altın

SALDIRI GÜCÜ 50

CAN 300

CAN YENİLENMESİ %150

Etkiler

PASİF Yakınında takım arkadaşın yokken 9-18. seviyelerde 20 ila 45 Zırh ve Büyü Direnci kazanırsınız ve kulelere %20 daha fazla hasar verirsiniz. Yakınındaki büyük minyonlar ayrıca 60 ila 135 Zırh ve Büyü Direnci kazanır ve kulelere %200 daha fazla hasar vermektedir.

Hareketlilik Eşyaları

Mayıs ayında da belirttiğimiz gibi eşyalar ve rünleri kapsayacak genel bir hareket hızı çalışması yapılacaktır. Hem pasif şekilde hareket hızı arttıran (Lich Boğan ve Üçlü Kuvvet) hem de oyuncuların güvenli menzil ya da kaçış yolu algılarını zayıflatan (Shurelya ve Bulut Pelerini) eşyalarda ayarlamalara gidilmiştir. Bu değişikliklerin çoğunun güç açısından nötr olması beklense de eşyaların çok güçlü veya çok zayıf olmasına göre bazı ayarlamalar da yapılmıştır.

Tabii burada Hızkesen için bir parantez açılması gerekmektedir. Hızkesen'in aktifi pek çok dövüşçü için heyecan verici olsa da ezergeçer sınıfının en önemli zayıf noktası olan hareketliliğin geçerliliğini de büyük ölçüde azaltmıştır. Ezergeçerler, çatışmaya kendi şartları çerçevesinde başladıkları durumlarda gerçekten başarılıdır. Dolayısıyla ezergeçerlere mesafe kapatma imkânı tanıyan bir eşya son derece güçlü hale gelmektedir. Bu arada sağladığı hasara ve yeniden kullanılabilmesine değinmedik bile. Bu sorunu çözmek adına aktifini ezergeçerlerin ihtiyaçlarına daha uygun olacak şekilde değiştirilmiş ve sınıfın zayıf yönlerini kapatmak yerine güçlü yönlerini pekiştirecek şekilde nitelikleri güncellenmiştir.

Hızkesen

CAN 200 ⇒ 400

SALDIRI GÜCÜ 45 ⇒ 40

ATILMA: Durduran Saldırı artık kullanıcının 300 Birim boyunca atılmasını sağlamıyor.

HOPLAYA ZIPLAYA SALDIR: Durduran Saldırı artık hareket halindeyken de kullanılabiliyor.

DURDURAN SALDIRI HASARI: %75 SG ⇒ %100 SG

YAVAŞLATMA: 2 saniye boyunca azalarak kaybolacak şekilde %40 ⇒ %90, 3 saniye boyunca azalarak %40'a iner

BEKLEME SÜRESİ 20 saniye ⇒ 15 saniye

KAHRAMAN MARŞI İLAVE HAREKET HIZI 30 ⇒ 20

İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) CANI 300 ⇒ 500

DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) SALDIRI GÜCÜ 55 ⇒ 50

Rüzgârın Hiddeti

İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

TAYFUN'UN (ORNN GELİŞTİRMESİ) İHTİŞAMLI PASİF İLAVE HAREKET HIZI %3 ⇒ %2

Lich Boğan

HAREKET HIZI %10 ⇒ %8

YETENEK GÜCÜ 70 ⇒ 75

Kozmik Hızlandırıcı

YETENEK GÜCÜ 75 ⇒ 80

BÜYÜLÜDANS İLAVE HAREKET HIZI 1-18. seviyelerde 10-30 ⇒ 20

Kara Balta

CAN 400 ⇒ 450

KES YÜKÜ BAŞINA HİDDET HAREKET HIZI İLAVESİ 5, en fazla 30 ⇒ 3, en fazla 18

Ölü Adamın Zırhı

GEMİBATIRAN DOLMA SÜRESİ 8 saniye ⇒ 4 saniye

GEMİBATIRAN AZAMİ İLAVE HAREKET HIZI 60 ⇒ 40

GEMİBATIRAN'IN İSABET HALİNDE İLAVE HASARI Yük başına 1 Büyü Hasarı, en fazla 100 ⇒ Yük başına 1 Fiziksel Hasar (+%100 Taban SG), en fazla 40

Üçlü Kuvvet

SALDIRI GÜCÜ 30 ⇒ 35

ÜÇLÜ DARBE İLAVE HAREKET HIZI 25 ⇒ 20

EBEDİ KUVVET'İN (ORNN GELİŞTİRMESİ) SALDIRI GÜCÜ 40 ⇒ 45

Ölümün Dansı

KARŞI KOY İYİLEŞTİRMESİ: Azami canının %10'u ⇒ Azami canının %15'i

KALDIRILDIÖLÜMÜN YÜRÜYÜŞÜ: Şampiyonları alt etmek artık 2 saniyeliğine %30 İlave Hareket Hızı vermiyor.

Shurelya'nın Savaş Şarkısı

İLHAM İLAVE HAREKET HIZI %60, 2 saniye boyunca azalarak %30'a iner ⇒ %30

SHURELYA'NIN AĞITI'NIN (ORNN GELİŞTİRMESİ) İLHAM İLAVE HAREKET HIZI %60, 2 saniye boyunca azalarak %30'a iner ⇒ %30

Sinsi Pençe

BEKLEME SÜRESİ 60 saniye ⇒ 90 saniye

ZIRH DEŞME 21 ⇒ 18

KUM DARBESİ HEDEF SEÇİMİ Tüm rakip birimler ⇒ Rakip şampiyonlar

KUMKUŞUNUN PENÇESİ'NİN (ORNN GELİŞTİRMESİ) ZIRH DEŞMESİ 29 ⇒ 26

İhtişamlı Mana Eşyaları

Birkaç güçlü büyücü şampiyon olsa da sınıfın geneli geçmiş sezonlara kıyasla çok daha zayıf. Bunu düzeltmek adına ihtişamlılarından bazılarını indirim sepetine atarak ilk güç patlamalarına daha erken erişmeleri sağlanacaktır. Bu değişiklik tüm sorunlarını çözmese de onlara fark edilir ölçüde yardımcı olacaktır. Değişikliklerin çok fazla, yetersiz veya tam kararında olup olmadığını görmek için bu durum yakından takip edilecektir.

Liandry'nin Istırabı

BİRLEŞTİRME BEDELİ 1200 Altın ⇒ 1000 Altın

Luden'in Çığlığı

BİRLEŞTİRME BEDELİ 1250 Altın ⇒ 1050 Altın

Hepbuz

BİRLEŞTİRME BEDELİ 450 Altın ⇒ 250 Altın

Dinçleştirici Aytaşı

Dinçleştirici Aytaşı ve Shurelya'nın Rüyası'na LOL 11.8 Yamasında getirilen ayarlamalar, efsuncuların ihtişamlı eşya seçeneklerini genişletmede başarılı olsa da, Aytaşı'nın Shurelya'ya kıyasla zayıf kalmasına neden olmuştur. LOL 11.11 Yamasındaki güçlendirmesini biraz daha küçük ölçüde tekrarlayarak Aytaşı'nı bu yamada bir hareket hızı zayıflatması alan Shurelya'nın seviyesine çekilmiştir.

YILDIZ IŞIĞI'NIN İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ Yük başına %6 (en fazla %30) ⇒ Yük başına %7 (en fazla %35)

İlahsindiren

İlahsindiren birkaç menzilli şampiyonda fazla iyi sonuçlar vermektedir (Ezreal'la sınırlı olmasa da Ezreal kesinlikle bunlardan biri). Eşya, LOL 11.11 Yamasındaki güçlendirmeler öncesinde bile bu şampiyonlar için epey güçlü olsa da pek popüler değildi. Artık radara girdiğine göre LOL 11.11 Yaması öncesindeki gücünün birazcık daha altına çekilecektir.

BÜYÜLÜKILIÇ'IN GÜÇLENDİRİLMİŞ İSABET HASARI Hedefin azami canının %12'si ⇒ Hedefin azami canının %12'si (yakın dövüş) || %9'u (menzilli)

Rünler

Bulut Pelerini

Yukarıdaki hareketlilik değişikliklerinin bir parçası olarak Bulut Pelerini'nin ilave hareket hızı oyun ilerledikçe aşağı çekilecektir.

İLAVE HAREKET HIZI 2 saniyeliğine %5/20/35 ⇒ 2 saniyeliğine %5/20/25

Hayalet Poro

Hayalet Poro çok ama çok nadiren Hâkimiyet ağacının iz sürme yuvasında kendine yer bulmaktadır. Bu poro görüş oyununu oynayanları daha iyi ödüllendirecek şekilde güncellemiştir.

SAĞLANAN GÖRÜŞ SÜRESİ 60 saniye ⇒ 90 saniye

RAKİBİ AÇIĞA ÇIKARMA SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye

Kule Güncellemesi

Son birkaç sezonda üst ve alt iç kuleler haritadaki diğer hedeflere kıyasla yeterince değerli olmadıklarından pek stratejik hedefler olamadı. Bu durumu düzeltmek için bu kuleleri yıkmak daha değerli hale getirilmiştir. Böylece oyuncular yan koridorlarda öne geçme fırsatları kollarken ayrık ittirme de tüm beceri düzeylerinde geçerli ve heyecanlı bir strateji olmayı sürdürecektir. Bu avantaj ayrıca ayrık ittiren oyunculara kartopu etkileri yakalama ve göz ardı edilemeyecek bir tehdide dönüşme fırsatı verecektir.

Yan koridorlardaki (üst ve alt) iç kuleler artık fazladan 250 Yerel Altın veriyor.

Tüm kule envanterlerinde artık kule yıkıldığında ne kadar altın kazanılacağı gösteriliyor.

Sihirdar Büyüleri

Çarp

Cüretli ve Donduran Çarp ormancılara minyonlara karşı kullanabilecekleri erken gerçek hasar erişimi vermektedir. Bu da ultilerce çağrılan Tibbers, H-28Q Doruk Tareti, Daisy ve Sis'in Hanımı gibi yoldaşların ilk seviyelerine karşı son derece etkilidir. Cüretli ve Donduran Çarp'a bir hasar çarpanı eklenmiştir. Böylece yoldaşlara Çarp atmak ormancılar için oyun boyunca stratejik bir seçim olmayı sürdürecektir. Ancak bundan sonra Çarp'ı geliştirir geliştirmez düşük seviyeli ulti yoldaşlarını paramparça edemeyecektir.

Bu arada bir de hatırlatma: Minyonlar yoldaşları kapsasa da canavarları kapsamaz. Dolayısıyla canavarlara verilen hasarda bir değişiklik olmayacaktır.

Cüretli Çarp

MİNYONLARA VERİLEN HASAR 900 Gerçek Hasar ⇒ 500 (+ hedefin azami canının %10'u) Gerçek Hasar

Donduran Çarp

MİNYONLARA VERİLEN HASAR 900 Gerçek Hasar ⇒ 500 (+ hedefin azami canının %10'u) Gerçek Hasar

ARAM Denge Değişiklikleri

LOL 11.13 Yama Güçlendirmeleri

Akali Verdiği hasar %5 arttı, aldığı hasar %5 azaldı ⇒ Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %10 azaldı

Gwen Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 arttı, aldığı hasar %5 azaldı

Hecarim Verdiği hasar %5 arttı, aldığı hasar %10 azaldı ⇒ Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %10 azaldı

Qiyana Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %15 azaldı ⇒ Verdiği hasar %15 arttı, aldığı hasar %15 azaldı

Rammus Aldığı hasar %5 azaldı ⇒ Verdiği hasar %5 arttı, aldığı hasar %10 azaldı

Rek'Sai Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %12 azaldı ⇒ Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %15 azaldı

Udyr Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %10 azaldı, kalkan etkileri %10 güçlenir ⇒ Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %15 azaldı, kalkan etkileri %10 güçlenir

LOL 11.13 Yama Zayıflatmaları

Camille Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %10 azaldı, kalkan etkileri %10 güçlenir ⇒ Verdiği hasar %10 arttı, aldığı hasar %5 azaldı, kalkan etkileri %10 güçlenir

Dr. Mundo Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 arttı

Trundle Aldığı hasar %5 arttı ⇒ Aldığı hasar %5 arttı, iyileştirme etkileri %5 zayıflar

Zyra Verdiği hasar %6 azaldı, aldığı hasar %6 arttı ⇒ Verdiği hasar %10 azaldı, aldığı hasar %5 arttı

Warmog'un Zırhı 6 saniye şampiyon hasarı bekleme süresi, 3 saniye şampiyon harici birim hasarı bekleme süresi ⇒ 8 saniye şampiyon hasarı bekleme süresi, 4 saniye şampiyon harici birim hasarı bekleme süresi

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Neeko kılık değiştirmiş haldeyken Pasif - Binbir Surat yeteneğinin mor göstergesinin kendi mevcut canı yerine seçili takım arkadaşının canını göstermesi hatası giderilmiştir.

Dr. Mundo'nun E - Beyin Sarsıntısı saldırıları, normal saldırılar arasında daha seri görünecek şekilde güncellenmiştir.

Dr. Mundo, Mordekaiser'in R - Ölüler Âlemi yeteneğini engellediğinde Pasif - Nereye İsterse Oraya Gider yeteneğinin bekleme süresine girmemesi hatası giderilmiştir.

İşadamı Mundo, Yaman Sıklet Mundo, Cellat Mundo, Mundo Vücut Şampiyonu, Mundo Mundo ve TPA Mundo'nun Q - Mikroplu Testere görselleri, yetenek çalıda kullanıldığında daha belirgin olacak şekilde güncellenmiştir.

Sion'un Pasif - Ölümün Görkemi yeteneğinin diriliş süresinden uzun sürmesi halinde şampiyonun mevcut konumunda dirilmesi hatası giderilmiştir.

Alan etkili yeteneklerin uyguladığı yere saplama ve susturma etkileri (Singed'in W - Kuvvetli Zamk, Soraka'nın E - Ekinoks ve Cassiopeia'nın W - Zehir yetenekleri) artık oyuncu alan etkisi içindeyken Arındır'la kaldırılamamaktadır.

Destek sekmesi artık oyun içi dükkânda Popüler filtresinin üstünde görünmektedir.

Yıldız Muhafızı Jinx'in replikleri artık eşya aldığında oynatılabilmektedir.

Statikk Hançer'in alım replikleri Fırtınabiçen'e kaydırılmıştır.

Aphelios'un Severum'la R - Ay Işığı Nöbeti kullandığında normal saldırılar yerine yeteneklerle iyileşmesi hatası giderilmiştir.

Mega Gnar'ın Pasif - Hiddet Geni yeteneğinden kazandığı taban saldırı gücünün ipucunu tutmaması hatası giderilmiştir.

Rammus'un Q ses efektlerinin repliklerinden etkilenmesi hatası giderilmiştir.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümler aşağıdaki gibidir:

KOD ADI: Zed Prestij Serisi

Astronot Maokai

Astronot Rammus

Astronot Veigar

Astronot Corki

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkler aşağıdaki gibidir:

Astronot Maokai

Astronot Rammus

Astronot Veigar

Astronot Corki

23 Haziran 2021, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2021 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat