LOL 11.11 Yama Notları ve Detayları

Son yılların popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 25 Mayıs 2021 Salı günü LOL 11.11 Yama Notları yayınlanmıştır. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.11 Güncelleme Notları ile sezon başında yapılan bazı güncelleme ve değişikliklerin tekrardan gözden geçirildiği, özellikle ormancı Morgana'nın zayıflatıldığı, Ryze'da da bazı düzenlemelere gidildiği belirtildi. Bununla birlikte sık sık iki eşyayı tercih tercih eden şampiyonda bazı düzeltmeler yapıldığı belirtildi. Bunların ise; Buzateşi Eldiven alan Senna ve Gece Kılıcı alan Master Yi olduğu açıklandı.

LOL 11.11 Yama Notları

Aynı zamanda League Of Legends 11.11 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonlarının gücünün ise azaltıldığı belirtildi.

Ayrıca League of Legends 11.11 Güncellemesi ile birlikte her yeni yamada olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; KOD ADI: Sejuani, KOD ADI: Mordekaiser, KOD ADI: Renekton, KOD ADI: Senna, KOD ADI: Sylas, KOD ADI: Sylas Prestij Serisi ve KOD ADI: Varus olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin 25 Mayıs 2021 tarihi itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.

Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte ayrıca KOD ADI: Sejuani, KOD ADI: Mordekaiser, KOD ADI: Renekton, KOD ADI: Senna, KOD ADI: Sylas ve KOD ADI: Varus kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de yamanın çıkış tarihi olan 25 Mayıs 2021 tarihi itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.

Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Her alışverişte kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilerseniz bir sonraki alışverişte kullanabilir, dilerseniz hesabınızada biriktirip ücretsiz rp satın alabilirsiniz.

Hemen %3 Bonus Bakiye avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al

Tüm bunların yanı sıra her yamada olduğu gibi LOL 11.11 Yaması ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye, aşağıdaki "League of Legends(LOL) 11.11 Yama Notları ve Detayları" başlığı altından ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.

League of Legends(LOL) 11.11 Yama Notları ve Detayları

Şampiyonlar

AZİR

Q'nun bedeli azaltıldı.

Azir profesyonel düzeyde çok yükseklerde uçuyordu, dolayısıyla LOL 11.5 yamasında getirdiğimiz zayıflatmayla onu biraz alçaltmıştık. Artık sakinleştiğine göre, koridor aşamasını biraz daha insaflı hale getirebiliriz.

Q - Kumların Fatihi

BEDEL 70 Mana ⇒ 55 Mana

ELİSE

Örümcek Hali'nin isabet hasarı oranı azaltıldı.

Elise bir süredir tüm beceri düzeylerinde avını rahatlıkla yakalayabiliyordu. LOL 11.10 Yaması'ndaki orman değişiklikleriyle birlikte iyice tırmanarak sınırı aştı. Bundan böyle ileri safhalardaki hasarını azaltarak erken safha ormancısı kimliğini pekiştiriyoruz.

Q - Pasif - Örümcek Kraliçe

ÖRÜMCEK HALİ İSABET HASARI ORANI %30 YG ⇒ %20 YG

EZREAL

Taban can yenilenmesi büyüme oranı ve zırhı arttırılmıştır.

Ezreal tüm beceri düzeylerinde zayıf bir durumdaydı, bu sebeple ona yardım eli uzatıyoruz.

Taban nitelikler

CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI 0,55 ⇒ 0,65

ZIRH 22 ⇒ 24

GRAVES

Taban saldırı gücü büyüme oranı arttırılmıştır.

Graves yeni ormandaki canavarları keserken zorlanıyordu, bu sebeple silahını daha tehlikeli hale getiriyoruz.

Taban nitelikler

SG BÜYÜME ORANI 3 ⇒ 4

HECARİM

Q'nun ilave saldırı gücü hasar oranı arttırılmıştır. Ayrıca E'nin hasar oranı da arttırılmıştır.

Atımızın bacağına sıkmak istemiyoruz ama LOL 11.9 Yamasında getirdiğimiz zayıflatmalar ve orman değişiklikleriyle birlikte maalesef böyle oldu. Önceden Hecarim aşırı hızlı ve dayanıklıydı ve hiç zarar görmeden rakiplerine hücum edebiliyordu. Bundan böyle hızı ve dayanıklılığı daha makul bir seviyede olduğuna göre, Hecarim'in dövüşçü eşyaları aldığında sahip olduğu hasarı arttırarak beygirimizi sevindiriyor ve güçlendiriyoruz.

Q - Galeyan

HASAR ORANI %70 İlave SG ⇒ %75 İlave SG

E - Yıkıcı Saldırı

ASGARİ HASAR ORANI %50 İlave SG ⇒ %55 İlave SG

AZAMİ HASAR ORANI %100 İlave SG ⇒ %110 İlave SG

LEE SİN

E'nin bekleme süresi arttırılmıştır.

Lee'ye LOL 11.8 Yaması'nda getirdiğimiz güçlendirme, tüm rollerde onu beklediğimizden daha etkili hale getirmişti. Bu nedenle gücünün bir kısmını geri alıyoruz.

E - Fırtına

BEKLEME SÜRESİ 8 saniye ⇒ 9 saniye

LEONA

W'nun taban hasarı azaltıldı.

Kılıcından, kalkanından ve güneşten güç alan Seher Işığı fazla parlak. Bundan sonra rakiplerinin gölge altında soluklanabilmesi için hasarı azaltılmıştır.

W - Tutulma

TABAN HASAR 60/95/130/165/200 ⇒ 45/80/115/150/185

MASTER Yİ

Q'nun hasar oranı azaldı.

Yi genelde ihtişamlı eşya olarak Gece Kılıcı'nı tercih ediyor ve bu da oynanışının daha çok Q'sunun hasarına ve sıfırlanmalara bel bağlamasına yol açıyor. Gece Kılıcı bazı durumlarda mantıklı bir seçenek olsa da karşı oyun imkânını azaltan bir oynanışa sebep oluyor ve onu başarılı olduğu şeyden (normal saldırılarla rakipleri kesmek) uzaklaştırıyor. Dolayısıyla ana dizilimlerini güçlendirmek adına Yi'nin yetenek setinde birtakım ayarlamalar yapılmıştır.

Q - Alfa Vuruşu

HASAR ORANI %100 SG ⇒ %90 SG

E - Wuju Stili

TABAN HASAR 20/30/40/50/60 ⇒ 30/40/50/60/70

MORGANA

W'nun destansı olmayan canavarlara verdiği hasar azaltılmıştır.

LOL 11.8 Yamasında ormancı Morgana'ya getirdiğimiz güçlendirmelerle onun ormanda da oynanabileceğini kanıtlamak istemiştik. Fakat değişiklikler Morgana'yı ormanda, ana rolünde olduğundan çok daha başarılı hale getirdi. Bu yüzden gerekli ayarlamalar yapılmıştır.

W - Zulüm Gölgesi

DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERİLEN HASAR %185 ⇒ %155

NAUTİLUS

E artık canavarlara daha fazla hasar verecektir.

Nautilus yıllar önce ormanda etkiliydi. Alan etkili kamp temizleme hızını arttıracak güçlendirmelerle birlikte onu yeniden güverteye taşıyoruz.

E - Gelgit

YENİCANAVARLARIN DEVİ Gelgit artık canavarlara %150 daha fazla hasar veriyor.

QİYANA

W'nun ilave hareket hızı azaltılmıştır.

Qiyana pek çok konuda böbürleniyor ve bunlardan biri de erken safhalardaki haritayı dolaşma potansiyeli. Bu becerisi seçkin düzeyde bir süredir fazla baskın olmasına yol açtı, dolayısıyla onu dizginleyerek biraz halka karışmasını sağlanmıştır.

W - Diyarın Hâkimi

İLAVE HAREKET HIZI %5/7/9/11/13 ⇒ %3/5/7/9/11

RUMBLE

Pasifin canavarlara karşı isabet hasarı sınırı azaltılmıştır.

Ormanı Gromp'lar ve Korkabuklarla birlikte ateşe vermek üzere olan yaramaz bir yordle var. Hararetini almak için canavarlara verdiği tek hedefli hasarın sınırını bundan böyle azaltıyoruz.

Pasif - Hurdalık Devi

CANAVARLARA KARŞI İSABET HASARI SINIRI 120 ⇒ 80

RYZE

Taban can büyüme oranı arttırılmıştır.

Sezon Öncesi Dönem'deki eşya değişikliklerinden (Asırlık Sopa'yı ve Seraph'ın Şefkati'nin kalkanını kaybetmek) ve LOL 11.10 Yamasında Sürat Coşkusu'na getirdiğimiz zayıflatmadan sonra, Ryze hareket hızını ve canını kaybettiği için çok kederli. Yüzüne maviden başka renk katmak için bundan böyle savunmaları güçlendirilmiştir.

Taban nitelikler

CAN BÜYÜME ORANI 98 ⇒ 110

SENNA

Pasifin ilave saldırı menzili azaltılmıştır. Q artık zırh deşmesine bağlı olarak güçlenmektedir. E artık kamuflaja bürünmüşken yetenek gücü sağlıyor. R'nin hasar oranı ise arttırıldı.

Senna'nın hem kazanma hem de oynanma oranını arttıran Buzateşi Eldiven, destek rolünde sürekli tercih edilen bir eşya haline geldi. Tank Senna eğlenceli olsa da bu eşya diğer dizilimlerini gölgede bırakıyor ve bir taşıyıcı olarak en büyük zayıf yönü olan dayanıksızlığını ortadan kaldırıyordu. Bu durumu düzeltmek adına geçmişte başarılı olan destek dizilimleri (zırh deşme ve YG) güçlendirilmiş ve Buzateşi Eldiven'i zayıflatılmıştır.

Ayrıca fırsattan istifade ederek LOL 11.2 Yamasında sisine getirdiğimiz güçlendirmeden dolayı epey hızlanan menzil artışı biraz yavaşlatılmıştır. Tüm bu değişiklikler Senna'nın kimliğine (kırılgan ama kuvvetli bir şampiyon) daha uygun olan dizilimleri güçlendirme amaçlıdır.

Pasif - Bağışlama

20 SİS YÜKÜ BAŞINA İLAVE SALDIRI MENZİLİ 25 ⇒ 20

YENİDEŞİCİ İYİLEŞTİRME Deşen Karanlık'ın iyileştirmesi artık zırh deşmesinin %160'ına eşdeğer miktarda artıyor.

E - Kara Sis'in Laneti

İLAVE HAREKET HIZI %20 ⇒ %20 (20 YG başına +%1)

R - Gölgelerin Şafağı

HASAR ORANI %50 YG ⇒ %70 YG

SERAPHİNE

W'nun kendisine ve takım arkadaşlarına sağladığı kalkan arttırılmıştır.

Seraphine'in orta koridordaki performansını güçlendirmek için seviye başına kazandığı kalkan gücünü, özellikle de yüksek seviyelerde daha da arttırılmıştır. Bu değişiklik Seraphine'in solo kariyerinde daha başarılı olmasını sağlayacaktır.

W - Saran Ses

KENDİNE SAĞLADIĞI TABAN KALKAN 1-18. seviyelerde 75-150 ⇒ 1-18. seviyelerde 75-225

TAKIM ARKADAŞINA SAĞLADIĞI TABAN KALKAN 1-18. seviyelerde 50-100 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-150

SHACO

W'nun hasar oranı azaltıldı. E'nin yetenek gücü hasar oranı azaltıldı.

SG Shaco makul bir noktada ama YG ormancı ve destek dizilimleri bundan çok daha güçlü ve biraz zayıflatılması gerekmektedir.

W - Soytarı Kutusu

HASAR ORANI %10 YG (tek hedefe karşı %20 YG) ⇒ %9 YG (tek hedefe karşı %18)

E - Çift Zehirli Bıçak

YG HASAR ORANI %55 ⇒ %50

SİNGED

E'nin bekleme süresi artık sabit değildir.

Singed'in en sevdiği zehir olan Vadiyaran'a LOL 11.10 Yaması'nda getirdiğimiz güçlendirmeye rağmen, çılgın adam hâlâ tüm beceri düzeylerinde zayıf durumdadır. İleri safhalardaki çatışmalarda ona daha fazla seçenek sunmak için Tut Savur'un bekleme süresini seviyeye bağlı olarak bundan böyle azaltıyoruz.

E - Tut Savur

BEKLEME SÜRESİ 10 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye

TEEMO

W'nun bekleme süresi azaltıldı.

Teemo'nun W'su genelde göz ardı ediliyor. Yeteneğin aktifini daha sık kullanabilmesi ve hareketli bir mantar canavarı olarak onun gücünden faydalanabilmesi için bekleme süresi azaltılmıştır.

W - Seri Adım

BEKLEME SÜRESİ 17 saniye ⇒ 14 saniye

URGOT

W'nun ayarlanmış hasar oranı ileri sonraki yetenek seviyelerinde azaltılmıştır.

Urgot ortalama düzeyde tüm rakip takımı delik deşik etmektedir. Koridor aşamasından sonraki sürekli hasarını hedef alarak rakiplerini imha etmekteki etkililiğini bundan böyle biraz azaltıyoruz.

W - İmha

AYARLANMIŞ HASAR ORANI %20/24/28/32/36 SG ⇒ %20/23,5/27/30,5/34% SG

Eşyalar

Üst Koridor Tank Eşyaları

Oyuncuların her oyunda anlamlı eşya seçimleri yapabilmesi amaçlanmaktadır. Şu anda üst koridordaki tankların erken safhalardaki karar alma özgürlüğünü sınırlayan iki popüler strateji var: İkinci eşya olarak Çivili Zırh'ı almak ve Çivili Zırh'ı tamamlamadan Dikenli Yelek almak. Bu stratejiler Dikenli Yelek ve Çivili Zırh'ın olması gerektiği gibi yüksek iyileştirmeye sahip rakiplere karşı değil, genel anlamda her durumda kullanılması sorununu öne çıkarmaktadır. Getirdiğimiz değişiklikler bundan böyle eşyalara üst koridor tanklarına sağladıkları güç açısından daha belirgin roller verecektir.

Bir şey daha: Donmuş Yürek'e diğer tank eşyalarına kıyasla daha genel nitelikler verdiğimizi fark etmiş olabilirsiniz. Bunu bilerek yaptık çünkü eşyanın başka özgün etkileri var. Ayrıca Kaya Gibi etkisinin Donmuş Yürek'teki taban değeri, diğer eşyalarınkine göre daha fazla; çünkü etkinin karakteristik azami can oranı daha düşük. Yine de yüksek miktarda yetenek hızı ve mana sağlamaya devam etmekte ve artık saldırganlara karşı etkili bir eşya olduğu daha net görülmektedir.

Dikenli Yelek

ZIRH 35 ⇒ 30

YANSITILAN DİKEN HASARI Dikenli Yelek'in yansıtılan hasarı artık ilave zırha bağlı olarak artmamaktadır.

Warmog'un Zırhı

ASGARİ CAN GEREKSİNİMİ 3000 Azami Can ⇒ 1100 İlave Can

Başgardiyanın Zırhı

KAYA GİBİ HASAR AZALTMASI Azami canın %0,5'i ⇒ 5 + azami canın %0,35'i

SAĞLAM BİR İPUCU İpucu artık Kaya Gibi etkisinin ne kadar hasar engellediğini göstermektedir.

Randuin'in Alameti

KAYA GİBİ HASAR AZALTMASI Azami canın %0,5'i ⇒ 5 + azami canın %0,35'i

Donmuş Yürek

KAYA GİBİ HASAR AZALTMASI Azami canın %0,5'i ⇒ 7 + azami canın %0,35'i

KIŞIN SİNESİ SALDIRI HIZI AZALTMASI %15 ⇒ %20

Dinçleştirici Aytaşı

LOL 11.9 Yamasında Dinçleştirici Aytaşı'na getirdiğimiz güçlendirmeye ek yapılmıştır. İyileştirme ve kalkan gücü arttırılmış olup, bu da eşyayı tüm efsuncular için daha kuvvetli bir hale getirecektir.

YILDIZ IŞIĞI'NIN SANİYE BAŞINA İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ %4, en fazla %20 ⇒ %6, en fazla %30

Kara Balta

LOL 11.5 Yaması'nda Kara Balta'nın işlevselliğinde yapılan değişikliklere rağmen, eşya bu sezonda hiç popüler değil. Sınıfındaki diğer eşyalara kafa tutabilmesi için özgün yönlerinden biri belirginleştirilmiştir.

KES'İN YÜK BAŞINA ZIRH AZALTMASI %4, en fazla 6 yükte %24 ⇒ %5, en fazla 6 yükte %30

İlahsindiren

İlahsindiren sindirim sorunları yaşıyor. Dövüşçüler, Üçlü Kuvvet ve ihtişamlı tank eşyalarıyla daha başarılı oluyor. Dolayısıyla İlahsindiren'e ihtiyaç duyduğu yardım sağlanmıştır.

BÜYÜLÜKILIÇ'IN GÜÇLENDİRİLMİŞ İSABET HASARI Hedefin azami canının %10'u ⇒ Hedefin azami canının %12'si

BÜYÜLÜKILIÇ İYİLEŞTİRMESİ Yakın dövüşçüler için %50 || Menzilliler için %30 ⇒ Yakın dövüşçüler için %65 || Menzilliler için %40

Buzateşi Eldiven

Yukarıdaki bölümlerde de bahsedildiği gibi, Senna'nın en sevdiği ihtişamlı eşyayı zayıflatılmıştır. Menzilli şampiyonlar Buzateşi'nin yavaşlatma etkisini daha rahat ve sık uygulayabildiği için onlara sağladığı güç biraz azaltılmıştır.

MENZİLLİ KULLANICILAR İÇİN KARBAĞI YAVAŞLATMASI %25 (1000 Azami Can başına +%4) ⇒ %12,5 (1000 Azami Can başına +%2)

MENZİLLİ KULLANICILAR İÇİN KARBAĞI BEKLEME SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye

Kırağısaçan Pençe (Ornn Geliştirmesi)

MENZİLLİ KULLANICILAR İÇİN KARBAĞI YAVAŞLATMASI %25 (1000 Azami Can başına +%4) ⇒ %12,5 (1000 Azami Can başına +%2)

MENZİLLİ KULLANICILAR İÇİN KARBAĞI BEKLEME SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye

Akan Su Asası

LOL 11.8 Yamasında getirilen zayıflatma, Akan Su Asası'nı sınıfındaki diğer eşyalara kıyasla daha zayıf durumda bıraktı ve onun biraz güçlendirilebileceğini düşünüyoruz. Paylaşımlı YG güçlendirmesini daha etkili hale getirerek duruma uygun kullanıldığında (yani güçlendirebileceğiniz kuvvetli bir YG takım arkadaşınız olduğunda) başarılı olabilmesi sağlanmıştır.

COŞKUN AKINTI'NIN KULLANICIYA VE TAKIM ARKADAŞLARINA SAĞLADIĞI YG Hedefin seviyesine bağlı olarak 4 saniyeliğine 20-40 YG ⇒ Hedefin seviyesine bağlı olarak 4 saniyeliğine 25-45 YG

Yılan Dişi

Yılan Dişi'nin birincil kullanıcıları fiziksel hasar veren suikastçılar olsa da eşya menzilli kullanıcılar için yeterince güçlü değil. Yakın dövüşçülerin ve menzilli şampiyonların kalkan azaltmaları arasındaki fark azaltılarak onu yanınızda suikastçılar olmasa bile yüksek kalkana sahip rakiplere karşı kullanabileceğiniz etkili bir seçenek haline getirilmiştir.

MENZİLLİ KULLANICILAR İÇİN KALKAN YAĞMACISI KALKAN AZALTMASI %25 ⇒ %35

Totemtaşı Serisi

Totemtaşı serisini Rabadon'un Şapkası, Ebedi Kılıç ve Gargoyl Taşzırhı'na benzer şekilde (bunların hepsi birkaç eşya aldıktan sonra güçleniyor) ileri safhalarda daha etkili olan bir destek eşyası olarak yeniden şekillendirilmiştir. Ayrıca artık eşyayı sürekli geliştirmek yerine, Manaveren ve Başmelek Asası gibi dükkândan bir defa almanız yeterli olacaktır.

Hevesli Totemtaşı (KALDIRILDI)

Gözcü Totemtaşı (GÜNCELLENDİ)

TOPLAM BEDEL 1100 Altın

CAN 150

YETENEK HIZI 10

SİHİRLİ ZULA Bu eşya alınan 3 Kontrol Totemi'ni saklayabilmektedir.

IXTAL GÖZÜ Yerleştirebileceğiniz Görünmez Totem, Totem Uğuru ve Kontrol Totemi sınırını 1 arttırır. (KALDIRILDI)

GELİŞTİRME 13. seviyeye ulaştıktan ve destek hedefini tamamladıktan sonra otomatik olarak Nöbetçi Totemtaşı'na dönüşmektedir.

Nöbetçi Totemtaşı (GÜNCELLENDİ)

TARİF Gözcü Totemtaşı'ndan otomatik olarak gelişmektedir.

CAN 150

YETENEK HIZI 15

SİHİRLİ ZULA Bu eşya alınan 3 Kontrol Totemi'ni saklayabilmektedir.

IXTAL GÖZÜ Yerleştirebileceğiniz Görünmez Totem, Totem Uğuru ve Kontrol Totemi sınırını 1 arttırır.

IXTAL'IN LÜTFU Nöbetçi Totemtaşı artık yetenek gücünü, yetenek hızını, ilave saldırı gücünü ve ilave canı %12 arttırmaktadır.

Rünler

Keskin Sağanak

Bekleme süresi diğer rünlere kıyasla daha kısa olan ve hızlı takas imkânı sunan Keskin Sağanak, nişancılarda sık sık tercih edilmeye başlamıştır. Bekleme süresini arttırıp başlangıçta yüksek miktarda fayda sağlayan bir çatışma aracı olarak zayıflığını belirginleştirilmiştir.

BEKLEME SÜRESİ 8 saniye ⇒ 12 saniye

Peksimet Teslimatı

Peksimet Teslimatı profesyonel düzeyde hem koridorların hem de ormanın olmazsa olmazı haline geldi. Bu lezzetli atıştırmalıklar altın karşılığında satılmak için değil, koridorda şampiyonların hayatta kalma potansiyelini arttırmak için var. Patron çıldırdı! Kullanılmamış peksimetler artık indirimde!

SATIŞ BEDELİ 30 Altın ⇒ 5 Altın

Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri

- Tarifler hem son eşyayı öne çıkaracak (artık daha büyükler) hem de daha uzun tarifleri görüntüleyecek (gözler sende Ornn) şekilde güncellenmiştir.

- Aktife sahip ihtişamlı eşyalara, aktife sahip normal eşyalardan ayırt edilebilmeleri için özel ihtişamlı aktif çerçeveler eklenmiştir.

- İhtişamlı eşya çerçeveleri artık skor tablosunda da görünmektedir. Yani artık Jhin'in neden atılabildiğini daha rahat anlayabileceksiniz.

- Tariflerin açılır menüleri artık daha akıllı ve içeriklerine bağlı olarak boyut değiştirebilmektedir.

- Oyuna Çarp'la girerseniz, Közbıçak ve Dolukılıcı artık destek sekmesinin Başlangıç Eşyaları bölümünde görünmektedir.

Merkez Baskını Denge Değişiklikleri

Merkez Baskını, KOD ADI etkinliği için geri dönecek ve 27 Mayıs - 28 Haziran 2021 tarihlerinde oynanabilecektir.

- İLK CURCUNA HARİCİNDE GANİMET HIRSIZI TEEMO VE VEIGAR ÇIKMA İHTİMALİ %13 ⇒ %9

- Kadim Ejderha etkisi artık ilk ödül olarak alınamamaktadır.

- Yampiri Yengeç'in kalkanı artık Sihirdar Vadisi'ndeki gibi işlemektedir.

- YAMPİRİ YENGEÇ'İN TABAN CANI 3000 ⇒ 2800

- YAMPİRİ YENGEÇ'İN TABAN ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ 60 ⇒ 20

- Çarp artık Sihirdar Vadisi'ndeki aynı değerlere sahip (450 Hasarla başlıyor, gelişerek 900 oluyor).

- Kaybeden takımın elde ettiği curcuna avantajlarına etki eden unsurlar ayarlanmıştır. Artık yalnızca iki takımın arasındaki altın farkı değil, seviye farkı da göz önünde bulundurulmaktadır.

- HASAR ÖLÇER HEDEF KUKLASI CANI 5000 (seviye başına +90 Can, 6. dakikaya kadar her saniye +15 Can, sonraki her saniye +30 Can) ⇒ 1000 (seviye başına +90 Can, 6. dakikaya kadar her saniye +2 Can, sonraki her saniye +4 Can)

- Hasar Ölçer hedef kuklasını alt eden hasar artık onu 1 Canda bırakmaktadır.

- YAKIYOR ETKİSİNİN RAKİPLERE DOĞRU İLERLERKEN SAĞLADIĞI HAREKET HIZININ ETKİNLEŞME AÇISI 180 derece ⇒ 130 derece

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

- Ahri'nin E - Ayartan Öpücük yeteneği çatışma dışındayken kullanıldığında artık orman canavarlarının can yenilemesine yol açmamaktadır.

- Temel Karma'nın Q'su ve E'sinin görsel efektlerinin renkleri güncellenmiş ve belirginleştirilmiştir.

- Hextech Malzahar veya Despot Swain'e saldırmak artık daha metalik sesler tetikleyecektir.

- Dünyalar Yıkan Malzahar'ın Q - Hiçlik'in Çağrısı yeteneği Savaş Sisi'nin içinden kullanıldığında, yeteneğin başlangıcındaki ses efektlerinin duyulamamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Kristal Gül Swain R - İblis Ateşi yeteneğini kullanarak hedefin ruhunu emmeye başladığında hedefin fısıltı seslerini veya ruh emme seslerini duyamamasına yol açan hata giderilmiştir.

- Dükkân açıldığında şampiyonların ve kostümlerin oynatılan replikleri yeniden etkinleştirilmiştir.

- Taliyah'nın dükkânı kapatma repliği, dükkânı açma repliği olarak değiştirilmiştir.

- Lux'ın R - Son Parıltı yeteneğinin repliği artık yeniden oynatılabilmektedir.

- Xin Zhao'nun E - Yürekli Hücum yeteneği menzilinin dışındaki bir rakibin üstünde kullanılmaya çalışıldığında ve daha sonra hedef olmadan yeniden kullanıldığında, yeteneğin etkinleşmese bile bekleme süresine girmesine ve mana harcamasına yol açan hata çözüme kavuşmuştur.

- Rammus'un R - Keskin Gülle yeteneği artık hedefin dibinden kullanıldığında hasarını anında vermemektedir.

- Alistar'ın Q - Unufak Et yeteneği büyü kalkanına sahip bir rakip üstünde kullanıldığında artık Pasif - Zafer Narası yükü kazandırmamaktadır.

- Kassadin artık iki farklı saldırısını yalnızca tek bir şampiyona isabet ettirdiğinde Elektrik Ver'i tetikleyememektedir.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkış tarihi olan 25 Mayıs 2021 Salı gününden itibaren takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda görebilirsiniz.

KOD ADI: Sejuani

KOD ADI: Mordekaiser

KOD ADI: Renekton

KOD ADI: Senna

KOD ADI: Sylas

KOD ADI: Sylas Prestij Serisi

KOD ADI: Varus

Bu yamanın çıkış tarihi olan 25 Mayıs 2021 Salı gününden itibaren takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda görebilirsiniz.

KOD ADI: Sejuani

KOD ADI: Mordekaiser

KOD ADI: Renekton

KOD ADI: Senna

KOD ADI: Sylas

KOD ADI: Varus

26 Mayıs 2021, Çarşamba

Son Eklenen Oyun Haberleri

Neden Yedioyun'u Tercih Etmeliyim?

256 Bit Güvenlik Sertifikası

Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.

3D Secure Ödeme Sistemi

Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.

Hızlı ve Anında Teslimat

Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.

%100 Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.

7/24 Müşteri Destek

Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.

Copyright © 2011-2021 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.

Anladım
search user cart money prev next next-1 epin secure payment fast happiness customer-service right-arrow add facebook twitter instagram youtube linkedin pinterest tick mobileuser mobilecart mobilewallet mobileorder mobilechat