Dünyanın en popüler MOBA türü strateji oyunu olan League Of Legends oyununda, 7 Temmuz 2021 Çarşamba günü LOL 11.14 Yama Notları yayınlanmıştır. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre, yayınlanan LOL 11.14 Güncelleme Notları ile bu yamada şampiyonlara odaklanıldığı, Kedibalığına ek güçlendirme getirildiği, bir dansçının uzun süredir devam eden sorunlarının ortadan kaldırılmaya çalışıldığı, mor doktora ise ormanda yardım eli uzatıldığı ve geyik yavrusunun teke tek çatışmalardaki gücünün arttırıldığı belirtildi. Ayrıca Hızkesen'in yavaşlatmasının zayıflatıldığı ve bunu telafi etmek için eşyanın müptelalarına (Darius ve Garen) daha fazla ilgi gösterildiği belirtildi. Aynı zamanda her yamada olduğu gibi League Of Legends 11.14 Yaması ile birlikte bazı eşyalarda düzenlemeler yapıldığı, yine her yamada olduğu gibi bu yamada da bazı şampiyonların gücünün arttırıldığı ve bazı şampiyonlarının gücünün ise azaltıldığı belirtildi.
Ayrıca League of Legends 11.14 Güncellemesi ile birlikte her yeni güncellemede olduğu gibi, oyuna yeni kostüm ve renklerin geleceği ve oyuncuların kullanımına sunulacağı belirtildi. Yeni gelecek kostümlerin ise; Işık Muhafızı Vayne, Işık Muhafızı Irelia, Işık Muhafızı Diana, Işık Muhafızı Riven, Işık Muhafızı Olaf, Mahvolmuş Pantheon ve Yükselmiş Pantheon Prestij Serisi olduğu belirtildi. Ayrıca bu kostümlerin ise 8 Temmuz 2021 Perşembe günü itibariyle oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.
Yeni gelecek olan bu şampiyonlarla birlikte ayrıca Işık Muhafızı Vayne, Işık Muhafızı Irelia, Işık Muhafızı Diana, Işık Muhafızı Riven, Işık Muhafızı Olaf, Mahvolmuş Pantheon, Mahvolmuş Karma, Mahvolmuş Draven ve Mahvolmuş Shyvana kostümlerine ait yeni renk seçeneklerinin de 7 Temmuz 2021 Çarşamba günü itibariyle, takip eden günlerde oyunda oyuncular tarafından kullanılabilir olacağı açıklandı.
Bu arada tüm LOL RP ihtiyaçlarınızı Yedioyun.com sitemizden %3 Bonus Bakiye kazanma avantajıyla hızlı, güvenli ve anında teslimat seçeneğiyle temin edebileceğinizi hatırlatmak isteriz. Her alışverişte kazanacağınız %3 Bonus Bakiyenizi dilerseniz bir sonraki alışverişte kullanabilir, dilerseniz hesabınızda biriktirip ücretsiz rp satın alabilirsiniz.
Hemen %3 Bonus Bakiye avantajıyla League Of Legends RP satın almak için tıklayınız >> RP Satın Al
Tüm bunların yanı sıra her güncellemede olduğu gibi LOL 11.14 Yaması ile birlikte oyundaki bazı hataların giderildiği ve yukarıda da belirttiğimiz gibi bazı şampiyonların güçlerinde azaltma ve bazı şampiyonların güçlerinde ise arttırma değişikliğine gidildiği belirtildi. Bu şampiyonların hangileri olduğuna ve hangi güçlerinde değişiklik yapıldığına dair detaylı bilgiye, aşağıdan ulaşabilir ve resmi açıklamanın detaylarını inceleyebilirsiniz.
Akali
Q artık E ile atılırken kullanılamayacaktır. R'nin yeniden kullanımının taban hasarı azaltıldı.
LOL 11.6 Yaması'nda yapılan son değişiklikler, Akali'yi ortalama ve seçkin düzeylerde makul bir noktaya getirdi. Fakat şampiyon profesyonel düzeyde hâlâ fazla güçlü konumda. Bu değişiklikle birlikte tam anlık hasarını vermeden önce biraz yavaşlayacaktır. Dolayısıyla rakipleri ona karşı saldırı yapabilme fırsatı yakalayacaktır.
Q - Beş Nokta Saldırısı
ATIL VE KULLAN Akali artık Beş Nokta Saldırısı'nı E - Çevik Silah yeteneğiyle atılırken kullanamayacaktır.
R - Kusursuz İnfaz
YENİDEN KULLANIMIN TABAN ASGARİ HASARI 75/145/215 ⇒ 60/130/200
YENİDEN KULLANIMIN TABAN AZAMİ HASARI 225/435/645 ⇒ 180/390/600
Darius
Pasifin Noxus Kudreti etkisinin ilave saldırı gücü arttırıldı. E'nin bekleme süresi ise azaltıldı.
LOL 11.13 Yamasında Hızkesen'in atılmasının kaldırılmasının ardından, Darius baltasını rakibinin kafasına indirmek için konum alırken biraz zorlanmakta. LOL 11.2 Yaması'nda doğrudan atılabilmesinin sonucu olarak getirilen zayıflatma geri alınmıştır.
Pasif - Kanama
NOXUS KUDRETİ'NİN İLAVE SALDIRI GÜCÜ 1-18. seviyelerde 20-205 ⇒ 1-18. seviyelerde 30-230
E - Tut Çek
BEKLEME SÜRESİ 26/24/22/20/18 saniye ⇒ 24/21,5/19/16,5/14 saniye
Dr. Mundo
Taban saldırı hızı arttırıldı. Pasifin can yenilenmesi artık sabit değildir. Bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttırıldı. Q artık bir canavara isabet ettiğinde daha fazla iyileşme sağlamaktadır. E artık küçük canavarları uzağa savurmakta ve canavarlara daha fazla hasar vermektedir.
Başarılı doktor üst koridorda istediği yere gidebiliyordur ama ormanda önemli ölçüde geri kalıyordu. Her iki rolün de benzer güç seviyelerinde olması için onu ormanda daha etkili kılacak birkaç güçlendirme getirlmiş ve aynı zamanda koridor aşamasındaki gücünü ve hayatta kalma potansiyeli azaltılmıştır. Bu değişiklikler onu tüm rolleri ve beceri düzeyleri için ayarlamalar yapılacağı bir sonraki yamaya hazırlayacaktır.
Taban nitelikler
SALDIRI HIZI 0,67 ⇒ 0,72
Pasif - Nereye İsterse Oraya Gider
CAN YENİLENMESİ Azami canının %2'si ⇒ 1-18. seviyelerde azami canının %1-2'si
BEKLEME SÜRESİ 1/3/6/8/11/13/16. seviyelerde 45-15 ⇒ 1/3/6/8/11/13/16. seviyelerde 60-15
Q - Mikroplu Testere
DAHA FAZLA CANAVAR, DAHA FAZLA CAN Mikroplu Testere artık bir canavara isabet ettiğinde can bedelinin %100'ünü iyileştirmektedir. (artık bir şampiyona isabet ettiğinde sağladığı iyileşme miktarıyla aynıdır)
E - Beyin Sarsıntısı
UÇ UÇ BÖCEĞİ Artık küçük canavarlar kesilip kesilmediklerine bakılmaksızın anında uzağa uçurulmaktadır.
CANAVARLARA VERİLEN İLAVE HASAR %140 ⇒ %200 (minyonlara verilen hasar değişmedi ve hâlâ %140)
Garen
Q'nun ilave hareket hızı arttırıldı. R'nin hedefin eksik canına bağlı olarak verdiği hasar arttırıldı.
Bu yamada Garen'in en sevdiği eşyalara (Hızkesen ve Ölü Adamın Zırhı) getirilen değişiklikleri dengeleyebilmek için onun hareket hızı arttırılmıştır. Ayrıca dayanıksız rakiplere erişemese bile, ön saflardaki tanklara karşı daha kuvvetli olması için ultisi biraz güçlendirilmiştir.
Q - Amansız Hücum
İLAVE HAREKET HIZI %30 ⇒ %35
R - Demacia'nın Adaleti
HEDEFİN EKSİK CANINA BAĞLI OLARAK VERDİĞİ HASAR %20/25/30 ⇒ %25/30/35
Graves
Taban saldırı gücü arttırıldı.
Graves bilindiği tek şekilde güçlendirilmiştir. Çünkü kendisi mevcut metada epey zorlanmaktadır.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ 66 ⇒ 68
Illaoi
Taban hareket hızı arttırıldı.
Uzun kullanım süreleri ve tahmin edilebilir saldırıları, Illaoi'nin anında duruma uyum sağlayabilmesini engellemektedir. Hareketsizlik ezergeçerlerin önemli bir zayıf yönü olsa da bu, onun yüksek beceri düzeylerindeki performansını önemli ölçüde sınırlamaktadır. Rakibine karşı sürekli dezavantajlı olmasının önüne geçmek ve uzun vadede sağlıklı olmasının sağlanması amaçlanmaktadır. Verilen hareket hızı sayesinde yetenek atışlarından kaçabilecek, rakibiyle arasındaki mesafeyi kapatabilecek ve doğru zamanda doğru yerde olabilecektir. Genel olarak bu değişikliğin Illaoi'nin duruma uyum sağlamasını kolaylaştıracağını ve gelecekte yapılması olası ayarlamalar için onu daha iyi bir noktaya getireceği tahmin edilmektedir.
Taban nitelikler
HAREKET HIZI 340 ⇒ 350
Irelia
Taban can ve büyü direnci azaltıldı. Can büyüme oranı ise arttırıldı. Pasifin azami yük sayısı azaltıldı, yük başına sağladığı ilave saldırı hızı ilk seviyelerde azaldı ama ileri seviyelerde artmış oldu. Güçlendirilmiş hasarı ise azaltıldı. Q'nun minyonlara verdiği ilave hasar artık şampiyon seviyesine bağlı olarak artmaktadır. W'nun hasar azaltması artık büyü hasarına karşı da etkili olmaktadır. Azami hasarıda arttırıldı. E artık kitle kontrolü etkisi altındayken yeniden kullanılamamaktadır. Artık R'nin yeni bir pasifi var.
Uzun süredir devam eden sorunları olan Irelia için birtakım değişiklikler yapılmıştır. Özetlemek gerekirse; Güç eğrisi daha istikrarlı hale getirilerek, rakiplerine daha fazla karşı oyun imkânı sunarak, profesyonel düzeydeki baskınlığı azaltılmış ve yetenek seti cilalanarak onu oynarken daha iyi hissetmeniz sağlanmıştır.
Taban nitelikler
CAN 580 ⇒ 520
BÜYÜ DİRENCİ 32 ⇒ 28
CAN BÜYÜME ORANI 95 ⇒ 110
Pasif - Ionia Azmi
AZAMİ YÜK 5 ⇒ 4
YÜK BAŞINA İLAVE SALDIRI HIZI 1/7/13. seviyelerde %8/12/16 ⇒ 1/7/13. seviyelerde %7,5/13,75/20
GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR 1-18. seviyelerde 15-66 (+%25 İlave SG) ⇒ 1-18. seviyelerde 10-61 (+%30 İlave SG)
Q - Uçarbıçak
ATILMA HIZI 1500 + hareket hızının %100'ü ⇒ 1400 + hareket hızının %100'ü
MİNYONLARA VERİLEN İLAVE HASAR 55/75/95/115/135 ⇒ 55 (şampiyon seviyesi başına +12)
W - Direniş Dansı
TABAN HASAR AZALTMA %50 Fiziksel Hasar ⇒ 1-18. seviyelerde %40-80 Fiziksel Hasar, %20-40 Büyü Hasarı
AZAMİ HASAR 20/50/80/110/140 (%100 SG) (%80 YG) ⇒ 30/75/120/165/210 (%150 SG) (%120 YG)
E - Ölümcül Ahenk
ATIŞIN HAREKET SÜRESİ Mesafeye bağlı ⇒ 0,25 saniye
KİTLE KONTROLÜ ALTINDAYKEN YENİDEN KULLANIM E artık kitle kontrolü etkisi altındayken yeniden kullanılamamaktadır.
R - Keskin Hapis
PASİF Keskin Hapis artık Q - Uçarbıçak yeteneğinin bekleme süresini, yetenek hızı hesaba katılmadan önce 0,5/1,5/2,5 saniye azaltıyor.
Ivern
E'nin taban kalkanı ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı.
LOL 11.13 Yamasında Shurelya'nın Savaş Şarkısı'na getirilen zayıflatma ve Yılan Dişi'nin popülerliğinden ötürü Ivern ormanda epey zayıf kalmıştı. Dostlarını (ve ormanı) daha iyi koruyabilmesi için LOL 11.3 Yamasında kaybettiği kalkan gücü geri verilmiştir.
E - Patlartohum
TABAN KALKAN 80/110/140/170/200 ⇒ 80/115/150/185/220
Karma
Taban saldırı gücü azaltıldı.
Karma profesyonel düzeyde diğer taşıyıcılarla birlikte etkili olan, güvenilir bir üst veya orta koridor şampiyonu olarak epey popülerleşti. Kısa menzilli rakiplerin başını ağrıtan tutarlı dürtme ve minyon dalgası itme potansiyeli azaltılarak tekli koridordaki gücü dizginlenmiştir.
Taban nitelikler
SALDIRI GÜCÜ 54 ⇒ 51
Lillia
Taban can yenilenmesi azaltıldı, zırhı ise arttırıldı. Pasifinin hasarı arttırıldı ve yetenek artık iyileştirmektedir. Q'nun bedeli arttırıldı, azami yük sayısı ise azaltıldı. Yük başına ilave hareket hızı azaltıldı ve ilave daha uzun sürmektedir. Bekleme süresi artık sabit değil, taban hasarı ise arttırıldı. W'nun hasarı arttırıldı. E'nin bekleme süresi arttırıldı. Yavaşlatma etkisi artık sabit ve taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı. R'nin hasar oranı arttırıldı, uyutma süresi azaltıldı. Yavaşlatması azaltıldı ve artık süre boyunca artmamaktadır.
Özetle; Lillia güçlendirilerek onun teke tek çatışmalarda rakiplerine karşı o kadar da narin olmaması sağlanmıştır.
Taban nitelikler
CAN YENİLENMESİ 9 ⇒ 7,5
ZIRH 20 ⇒ 22
Pasif - Düş Dalı
HASAR Hedefin azami canının %5'i ⇒ Hedefin azami canının %6'sı (100 YG başına hedefin azami canının %1,5'i) (canavarlara karşı hasar sınırı değişmedi)
CANLAN CEYLAN Lillia yakma hasarı boyunca şampiyonlara karşı 12-140 Can (%12 YG) ve büyük canavarlara karşı 18-94 Can (%6 YG) iyileşir (Lillia tek seferde yalnızca bir canavardan iyileşme kazanabilir).
Q - Çiçek Açtıran
BEDEL 45 Mana ⇒ 65 Mana
AZAMİ SEKE SEKE YÜKÜ 5 ⇒ 4
YÜK BAŞINA İLAVE HAREKET HIZI 7/8/9/10/11 (100 YG başına %1) ⇒ 3/4/5/6/7 (100 YG başına %3)
İLAVE HAREKET HIZI SÜRESİ 5 saniye ⇒ 5,5 saniye
YÜK KAYBETMEDEN ÖNCEKİ SÜRE 1 saniye ⇒ 1,5 saniye
BEKLEME SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6/5,5/5/4,5/4 saniye
TABAN HASAR 30/45/60/75/90 ⇒ 35/50/65/80/95
W - Dikkat Et! İik!
HASAR 70/85/100/115/130 (%30 YG) ⇒ 70/90/110/130/150 (%35 YG)
E - Dönertohum
BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 18 saniye
YAVAŞLATMA %25/30/35/40/45 ⇒ %40
TABAN HASAR 70/90/110/130/150 ⇒ 70/95/120/145/170
R - Mışıl Mışıl
HASAR ORANI %30 YG ⇒ %40 YG
UYUTMA SÜRESİ 2/2,5/3 saniye ⇒ 1,5/2/2,5 saniye
İLK UYUŞTURMA YAVAŞLATMASI %25 ⇒ %10
YAVAŞLATMA ARTIŞI Mışıl Mışıl'ın yavaşlatması artık artmamaktadır.
Malzahar
Taban canı azaltıldı. Q'nun hasar oranı azaltıldı.
Malzahar, son yamada ihtişamlı mana eşyalarını güçlendirmeden önce zaten epey kuvvetli olan büyücülerden biriydi. Artık ne durumda olduğu öğrenildiğine göre, onun ne kadar dizginlenmesi gerektiği bilinmektedir. Gücünün daha çok özgün ve karakteristik yeteneklerinden gelmeye devam etmesi için Malzahar'ın Q'sunun hasar oranı azaltılmıştır.
Taban nitelikler
CAN 537 ⇒ 510
Q - Hiçlik'in Çağrısı
HASAR ORANI %65 YG ⇒ %55 YG
Nocturne
Pasifin minyonlara verdiği hasar azaltıldı.
Nocturne her zaman kuvvetli bir şampiyondu ama yeniden tasarlanan Hızkesen'le birlikte aşırı güçlenmişti. Bu yamada Hızkesen'in zayıflatılmasına rağmen, bu değişikliğin onu özellikle de koridorda oynandığında tamamen tahtından indireceği düşünülmemektedir. Nocturne'ün öne çıkan güçlü yönlerinden biri, koridorda öylece durup minyon dalgalarıyla hayatta kalarak kendisine yönelik dürtmeleri etkisiz hale getirebilmesi. Geçen yamada Viego'ya getirilen zayıflatmanın sebebine benzer olarak, Nocturne de abartılı bir şekilde herhangi bir kaynak kullanmadan hayatta kalabilmektedir. Bunun için yalnızca pasifine güvenmek yerine biraz da çaba göstermeli ve rakipleri onun karanlığını bastırabilmelidir.
Pasif - Umbra Bıçakları
CESUR MİNYONLAR Umbra Bıçakları'nın minyonlara verdiği hasar ve onlardan elde ettiği iyileştirme %50 azaldı.
Rek'Sai
Q1'in taban hasarı arttırıldı, Q2'nin taban hasarı ise ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı.
LOL 11.13'te Sinsi Pençe'ye getirilen zayıflatma Rek'Sai'yi çok üzmüştü. Bu durum telafi edilerek biraz da orta safhalardaki anlık hasarı arttırılmıştır.
Q - Kraliçe'nin Gazabı
TABAN HASAR 20/25/30/35/40 ⇒ 21/27/33/39/45
Q - Avına Güdümlü
TABAN HASAR 60/90/120/150/180 ⇒ 60/95/130/165/200
Seraphine
Q'nun hasarı arttırıldı.
Yükselen Yıldız'ın hem destekte hem de orta koridorda akorları bozulmuşdu. Dolayısıyla saldırıya yönelik yeteneklerinden birinin hasar oranı arttırılarak sahnedeki performansı iyileştirilmiştir.
Q - Yüksek Perde
HASAR ORANI %40/45/50/55/60 YG ⇒ %45/50/55/60/65 YG
Shaco
Taban can ve hareket hızı azaltıldı.
İster SG ister YG dizilimlerine yönelsin, ormancı Shaco fazla güçlü. Sayısız kaçış ve kargaşa araçlarını göz önünde bulundurularak ve dayanıklılığıyla hareket hızını azaltarak her iki dizilimi de hedef alınmıştır.
Taban nitelikler
CAN 587 ⇒ 560
HAREKET HIZI 350 ⇒ 345
Tahm Kench
Pasifin ilave hasarı artık sabit değildir. Q artık rakip şampiyonlara pasifin hasarını vermektedir. Yeteneğin iyileştirme artışı güncellenmiştir. W'nun bekleme süresi iadesi hatası giderilerek, bekleme süresi ve mana iadesi arttırılmıştır. R'nin taban kalkanı ilk yetenek seviyelerinde arttırılarak, takım arkadaşını yuttuğunda kendisine uyguladığı yavaşlatma ilk yetenek seviyelerinde azaltılmıştır.
Tahm Kench'e LOL 11.13 Yaması'nda getirilen mini yenilemedeki hedeflerden biri, profesyonel düzeydeki durumundan ötürü güçlendirilememesinin önüne geçmek ve destek olarak daha başarılı olmasını sağlamaktı. Fakat şu anda olması gerekenden daha zayıf, bu yüzden profesyonel düzeyden elle tutulur sonuçlar alana kadar dikkatlice güçlendirilecektir.
Bir diğer hedef ise tekli sırada daha çok orman veya üst koridor yerine, destek rolünde oynanmasını sağlamaktı. Beklenildiği kadar destekte oynanmadığı için güç artışını daha çok altından ziyade deneyime bağlı olacak şekilde ayarlanmıştır.
Pasif - Tadımlık
İLAVE HASAR Azami canının %2,5'i ⇒ 1-18. seviyelerde 12-60 (+%2,5 İlave Can)
Q - Dil Yarası
TADIMLIK YARA Dil Yarası artık rakip şampiyonlara Pasif - Tadımlık yeteneğinin hasarını veriyor.
İYİLEŞTİRME Eksik canın %6/7/8/9/10'u ⇒ 15/20/25/30/35 (+ eksik canın %4/4,5/5/5,5/6'sı)
W - Lezzet Yolculuğu
GİDERİLEN HATA Lezzet Yolculuğu'nun bekleme süresi iadesinin yetenek hızına bağlı olarak azalmamasına yol açan hata giderilmiştir.
BEKLEME SÜRESİ VE MANA BEDELİ İADESİ %30 ⇒ %40
R - Ham Yap
TABAN KALKAN 300/450/600 ⇒ 400/500/600
TAKIM ARKADAŞLARININ KENDİSİNİ YAVAŞLATMASI %40/25/10 ⇒ %30/20/10
GİDERİLEN HATA Ham Yap'ı Tadımlık yükleri kaybolmadan önce sıraya sokmuşken, üstünde tam yük birikmeyen rakipleri yutabilmenize yol açan hata giderilmiştir.
Taric
Q'nun bedeli azaltıldı. E'nin bedeli azaltıldı.
Taric bu sezon boyunca mana sıkıntıları yaşamaya devam etti. Dolayısıyla büyüleyici bir mücevher gibi parlamasını sağlamak için yeteneklerinin bedelleri doğrudan azaltılmıştır.
Q - Yıldız Işıltısı
BEDEL 70/75/80/85/90 Mana ⇒ 65/70/75/80/85 Mana
E - Parıltı
BEDEL 60 Mana ⇒ 40 Mana
Xin Zhao
W'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttırıldı.
Xin Zhao, özellikle de rakiplerine (Rumble ve Udyr) kısa süre önce getirilen zayıflatmalardan sonra ormanda en etkili şampiyonlardan biri haline gelmiştir. Onu bir tık aşağı çekmek için rakiplerini uzaktan tehdit edebilme sıklığı azaltılmıştır.
W - Rüzgârdan Şimşeğe
BEKLEME SÜRESİ 12/10,5/9/7,5/6 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye
Ziggs
Taban manası azaltıldı.
Alt koridor Ziggs, bir süredir sınırda dolaşıyordu ve LOL 11.12 Yamasında ona getirilen güçlendirmeler, LOL 11.13 Yamasında büyücü eşyalarına getirilen güçlendirmeler ve bitmek bilmeyen bombaları (onları nereden çıkarıyor ki?) sayesinde nihayet sınırı aşmıştır. Bu duruma LOL 11.12 Yamasında getirilen güçlendirmenin etkisi olsa da o değişikliklerin Ziggs'in yeteneklerini oynanış açısından iyi bir noktaya getirmekte önemli olduğu düşünülmektedir. Dolayısıyla en çok alt koridordaki erken safhaları etkileyecek bir zayıflatmaya yönelinmiştir.
Taban nitelikler
MANA 480 ⇒ 420
Eşyalar
Ölü Adamın Zırhı
Bir önceki yamada Ölü Adamın Zırhı'nda gidilen değişiklikler, eşyanın hareket hızını kaybetmesinden ve hasar artışı kazanmasından ötürü tankların kazanma oranlarında bir düşüşe sebep olmuştu. Durumu dengelemek için eşyanın zırhını arttırılmış ve onu alan tankların daha iyi tanklayabilmesi sağlanmıştır.
Taban nitelikler
ZIRH 40 ⇒ 45
Hızkesen
Hızkesen son yamada getirdiğimiz değişiklikten sonra fazla güçlenmişti. Eşyanın hedeflerinden biri, dövüşçülerin bir süreliğine hedeflerinin peşini bırakmamalarını sağlamaktı. Fakat bunu başarmak için talihsiz rakiplerini tamamen durdurmalarına gerek yoktur. Bu sebeple eşyanın yavaşlatma miktarı azaltılmış ama yavaşlatma süresine dokunulmamıştır.
Ayrıca yapılan ufak hata sonucu Hızkesen tamamlandığında 5 SG kaybediyordu. Bu da düzeltilmiştir.
SALDIRI GÜCÜ 40 ⇒ 45
CAN 400 ⇒ 300
DURDURAN SALDIRI YAVAŞLATMASI %90, 3 saniye boyunca azalarak %40'a iner ⇒ 3 saniyeliğine %40
DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) SALDIRI GÜCÜ 50 ⇒ 55
DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) CANI 500 ⇒ 400
DÜŞKIRAN'IN (ORNN GELİŞTİRMESİ) DURDURAN SALDIRI YAVAŞLATMASI %90, 3 saniye boyunca azalarak %40'a iner ⇒ 3 saniyeliğine %40
Görsel Efekt Güncellemeleri
Zilean
Q - SAATLİ BOMBA Yeni görsel efektler eklenmiştır; alan etkili sersemletme efektleri artık daha kolay anlaşılmaktadır.
W - BAŞA SAR Yeni bir kullanım efekti eklenmiştir.
E - ZAMANI BÜK Efektler temizlendi; dokular diğer değişikliklere uygun hale getirilmiştir.
R - ZAMAN KAYMASI Efektler modernleştirilerek diğer değişikliklere uygun hale getirilmiştir.
SHURIMA ÇÖLLÜ ZILEAN Q'nun artık hafif bir kum efekti bulunmaktadır.
KANLI AY ZILEAN R'nin diriltme efekti modernleştirilerek temel kostümündeki değişikliklere uygun hale getirilmiştir.
ŞEKER KRİZİ ZILEAN R'nin diriltme efekti modernleştirilerek temel kostümündeki değişikliklere uygun hale getirilmiştir.
Lucian
TEMEL KOSTÜM Yetenek setinin tüm efektleri güncellenmiştir.
Renekton
KOD ADI: RENEKTON Görsel efekt hataları giderilmiştir.
Ulti Büyü Kitabı
Işık Muhafızları'yla birlikte etkinliğe özel yeni bir oyun modu olan Ulti Büyü Kitabı geliyor! Bu modda ikinci sihirdar büyünüz yerine başka bir şampiyonun ultisini kullanarak hayallerinizdeki komboyu yapabileceksiniz!
Ulti Büyü Kitabı'nda kapalı seçim yapılır.
İkinci sihirdar büyünüz, başka bir şampiyonun ultisini kullanmanızı sağlayan Ulternatif Sihirdar Büyüsü'yle değiştirilmektedir.
Oyuna girdiğinizde aşağıdaki havuzdan rasgele belirlenen üç ultiden birini seçmek için 30 saniyeniz bulunmaktadır. Kendi ultinizi seçemezsiniz ve bir ulti seçtikten sonra onu oyunun geri kalanı boyunca kullanmak zorundasınız.
Geçerli olan şampiyonlar aşağıdaki gibidir:
Ahri
Amumu
Ashe
Azir
Bard
Cho'Gath
Ezreal
Fiddlesticks
Gragas
Gwen
Janna
Jarvan IV
Jhin
Karthus
Kayle
Kayn
Kha'Zix
Lee Sin
Lissandra
Lucian
Lulu
Lux
Malzahar
Maokai
Miss Fortune
Mordekaiser
Morgana
Nocturne
Nunu
Olaf
Rell
Rengar
Shen
Skarner
Soraka
Talon
Tryndamere
Xerath
Yone
Zoe
Ulternatif Sihirdar Büyüsü'nü 6. seviyeye ulaşmadan önce bile, ilk bekleme süresinin ardından kullanabilirsiniz. Bu büyü 11. ve 13. seviyede güçlenmekte ve sihirdar büyüsü hızından etkilenmektedir.
Yalnızca SG ile güçlenen ultiler artık YG ile de güçlenmektedir.
Yalnızca YG ile güçlenen ultiler artık SG ile de güçlenmektedir.
Yalnızca canla güçlenen ultiler artık SG ve YG ile de güçlenmektedir.
Yalnızca seviyeyle güçlenen ultiler seviyeyle güçlenmeye devam etmektedir.
Ulternatif Sihirdar Büyülerini hem skor tablosunda hem de can göstergelerinin yanında görebilirsiniz. Ulternatif Sihirdar Büyüsü bekleme süresinde olmayan şampiyonların üstünde çıkan camgöbeği göstergeye ise dikkat edin.
Ulti Büyü Kitabı'nın hızı Birimiz Hepimiz İçin'in hızına benzerdir. Daha fazla altınla ve 3. seviyede başlamaktasınız. Daha fazla pasif deneyim ve altın kazanırsınız ve minyonlardan elde ettiğiniz altının bir kısmını koridordaki takım arkadaşınızla paylaşabilirsiniz.
Ulti Büyü Kitabı'nda dört element ejderi yerine Mordekaiser'in eski ejderi bulunmaktadır.
Ejder 3 buçuk dakikada bir ortaya çıkmaktadır.
Yükler, kulelere yönelik normal saldırıların kulelerin yüzdelik canına eşdeğer miktarda büyü hasarı vermesini sağlayan bir zaman içinde hasar etkisi kazandırmaktadır.
Ruhlar katledilme halinde dirilmenizi sağlamaktadır. Dirildikten sonra canınız hızla azalmaktadır. Bu yeteneğin bekleme süresi ise 5 dakikadır.
LoL'ün cezalarını Riot çapındaki sistemlere uygun hale getirmek adına arka planda değişiklik yapılmaktadır. Anında görebileceğiniz tek değişiklik, sohbet kısıtlamalarının işleyişidir. Çünkü Riot çapındaki sistemler zaman bazlı kısıtlamalar kullanmaktadır.
Yeni sohbet kısıtlamaları 10 ve 25 karşılaşma boyunca değil, 3 ve 7 gün boyunca etkili olmaktadır.
LOL İSTEMCİSİ: Yeni oyuncuların oyuna ilk girdiğinde ayarların sunucudan alınamadığını söyleyen bir açılır pencereyle karşılaşmasına yol açan hata giderilmiştir.
LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon ustalığı ipuçlarındaki bellek sızıntısı düzeltilmiştir.
LOL İSTEMCİSİ: Sancaklar artık grup lobilerinde düzgün bir şekilde gösterilmektedir.
LOL İSTEMCİSİ: Bir özel oyun lobisindeyken ve izleyici konumundayken lobi dağılırsa oyuncunun siyah bir ana ekranla karşılaşmasına yol açan hata giderilmiştir.
Kassadin'in Pasif - Hiçlik Taşı ve Fizz'in Pasif - Çevik Dövüşçü yeteneklerinin katledilme sonrasında birimlerle çarpışmayı yok saymamasına yol açan hata giderilmiştir.
Yasuo'nun E - Atılgan Kılıç yeteneğinin zaman zaman animasyonu oynatmamasına ve bunun yerine Yasuo'yu hızla koşturmasına yol açan hata giderilmiştir.
Galio artık Hextech Sıçratıcısı rünüyle doğru zamanlandığında W - Durand Kalkanı yeteneğinin yoğunlaşması sırasında Sıçra kullanamayacaktır.
Donduran Çarp ve Cüretli Çarp artık canavarlar üstünde kullanıldığında görsel efektlerini oynatmaktadır.
Anathema'nın Zincirleri'nin aktifini bir hedefe bağlamak artık yetenek kullanımı sayılmamaktadır.
Sylas'ın Tahm Kench'ten çaldığı yeteneğin, rakiplere Pasif - Tadımlık yükü uygulamamasına yol açan hata giderilmiştir.
Sterak'ın Güvencesi'nin bekleme süresinde olsa bile, her zaman Sion'un Pasif - Ölümün Görkemi sırasında etkinleşmesine yol açan hata giderilmiştir.
İlahsindiren'in iyileştirme atışları artık hazırlanan saldırıları engellememektedir.
Cehennem Maskesi'nin pasifinin zayıflatma simgesi, artık hareketsiz bırakılan rakip şampiyonun güçlendirme göstergesinde gösterilmektedir.
Hevesli Keşiftaşı'ndan sonra Kontrol Totemi alma işleminin iptal edilememesine yol açan hata giderilmiştir.
Fiora'nın W - Karşı Hamle yeteneğinin sesi, artık tüm kostümlerinde hareketsiz bırakmayan bir hasarı engellediğinde oynatılmaktadır.
Fiora'nın R - Büyük Mücadele yeteneğinin başarılı olma veya başarısız olma sesi artık tüm kostümlerinde oynatılmaktadır.
Yamanın çıkış tarihi olan 7 Temmuz 2021 Çarşamba gününü takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz:
Işık Muhafızı Vayne, Işık Muhafızı Irelia, Işık Muhafızı Diana, Işık Muhafızı Riven, Işık Muhafızı Olaf, Mahvolmuş Pantheon, Yükselmiş Pantheon Prestij Serisi
Yamanın çıkış tarihi olan 7 Temmuz 2021 Çarşamba gününü takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:
Işık Muhafızı Vayne, Işık Muhafızı Irelia, Işık Muhafızı Diana, Işık Muhafızı Riven, Işık Muhafızı Olaf, Mahvolmuş Pantheon, Mahvolmuş Karma, Mahvolmuş Draven, Mahvolmuş Shyvana
8 Temmuz 2021, Perşembe
Tüm alışverişiniz boyunca bilgileriniz
256 Bit Güvenlik Sertifikası'yla
şifrelenmektedir.
Kredi Kartı ödemelerinizde
3D Secure Güvenlik
Sistemi kullanılmaktadır.
Tüm siparişleriniz
hızlı ve anında
teslim edilmektedir.
Müşterilerimize
%100 müşteri memnuniyeti
garantisi.
Saat 09:00-23:00 arası canlı destek,
diğer iletişim kanalları ise
7/24 hizmetinizde.
Copyright © 2011-2023 Yedioyun.com
Gösterilen marka ve logo, ZMS Bilgi Sistemleri Bilişim ve İletişim Hizmetleri Limited Şirketi'nin tescilli markasıdır.
Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.